С.Торайғыров атындағы жалпы орта білім беру мектебі
Пән мұғалімі: Зиннат Қамашқызы Ильгельдина
Тақырыбы: Дүниежүзілік шаруашылық салаларын орналастыру факторлары, кибернетика және ҒТР жағдайындағы адам факторларының рөлі
Мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға ғылыми-техникалық революция және д.ж. шаруашылықтың дамуы жөнінде түсіндіру.
Дамыту: Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.
Тәрбиелік: Жан-жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақты өздігінен меңгерту
Сабақтытың технологиясы: СТО әдісімен оқыту
Сабақты жүргізу әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап талдау, іздендіру, ой тастау, пікірталас
Сабақтың көрнекілігі: оқулық, тірек кесте, сызбанұсқа әр түрлі мәліметтер.
Дүниежүзінің саяси,физикалық картасы
Пәнаралық байланыс: Экономика, Информатика
Сабақтың барысы: : 1.Ұйымдастыру кезеңі ІІ. Үй тапсырмасы : Сұрақтар ҒТР жайында ақпарат және реферат
ІІІ Жаңа білімді меңгерту кезеңі
1.Қызығушылығын ояту
Дүниежүзілік шаруашылықпен ҒТР-ң арасында байланыс барма?
2.Тақырыпты оқу,талдау
- Қазақстан экономикасының салаларын орналастыруда аумақ факторының рөлі қандай болады?
- Неліктен елдің орталықтағы орны ЭГЖ-ның қолайлы жағы болып есептеледі?
3.Неліктен өндіруші өнеркәсіптің салаларын орналастыруда табиғи-ресурстық фактор басты болып отыр? Мысалдар келтіріңдер?
- Шарушылық салаларын орналастырудың жаңа факторларының пайда болуы неге байланысты? Пікірлеріңді негіздеңдер.
А) Термин сөздер Географиялық диктант
«Периферия» -аумақтық ЭГЖ –ның тысқары түрі.
«Кибернетика» -әртүрлі жүйелерде ақпараттты басқару мен беру процестерінің жалпы заңдылықтары туралы ғылым.
Ә) Слайдпен жұмыс (талдау)
Insert “ әдісі
Білдім | білемін | білгім келеді |
Үйге:§29. Тақырып соңындағы қайталау сұрақтар мен тапсырмаларды орындау.
ҒТР жағдайында адам факторының мәні неден көрінеді?
География мен басқару ғылымының өзара байланысын қалай түсінесіңдер?