Математика 3 сынып | Уақыты:12.01.16 | Кабинет: 1 | Мұғалім:Назарбекова
Ф.Қ. |
|||||||||
Сабақтың атауы | Көбейтудің терімділік қасиеті және оны қолдану | |||||||||||
Сілтеме | Математика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық | |||||||||||
Сабақтың жабдығы | Ққағаз, қалам, фломастер, үлестірмелер, суреттер | |||||||||||
Жалпы мақсаттар
|
Оқушыларды есептеулер жүргізуде көбейтудің терімділік қасиетін қолдану жолдарымен таныстыру. Есептеу дағдыларын қалыптастыру.Математикалық тілін дамыту. Есептеп шығаруда көбейтудің қасиеттерін қолдана білуге машықтандыру. | |||||||||||
Оқыту нәтижесі | Көбейтудің терімділік қасиетімен танысады. Есептеуде қолдана алады. | |||||||||||
Топқа бөлу | 4-ке санау арқылы топтарға бөлу (7оқушыдан) | |||||||||||
САбақ кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі
Ынтымақтастық атмосферасы 2 мин |
Күлімсіреп бір-біріне жағымды күлкі сыйлайды. | Күлкі сыйлау. | ||||||||||
Үй тапсырмасын сұрау, пысықтау.
5 мин
|
1.№4
Лимон-20кг-5 жәшік 200кг Мандарин- 50кг-? ж Қалай шығады, сіздің ойыңыз?
2. 4*5 5*4 -Көбейтудің қандай қасиеті? -Неге олай ойладың?Ережеге тоқтал
|
Оқушылар шығару жолын түсіндіріп барып жауабын айтады. Ш: 200-(20*5)=100 100:50=2 Ж: 2 жәшік мандарин
Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін айтып, ділелдейді |
||||||||||
Қызығушылықты ояту
5 мин |
Тақтаға орындату.(білу)
3,4,6 сандарының қосындысын түрлі тәсілмен шығар — Қосудың қандай қасиетін қолданды? -Ережесін айтайықшы
-Қалай ойлайсыз, осы сандарды көбейтудің терімділік қасиеті деп алып көбейтіндінің мәнін табуға бола ма? -Бүгін не өтеміз? |
3+4+6=13
3+(4+6)=13 (3+4)+6=13 Терімділік қасиеті Көршілес қосылғыштарды олардың қосындысымен алмастыруға болады. 3*4*6=72 3*(4*6)=72 (3*4)*6=72
-Жаңа сабақ тақырыбы мен мақсатын қояды. |
||||||||||
Мағынаны тану
20 мин |
Алдыңғы түсіндірмені пайдалана отырып, №1 тапсырманы өз беттерімен орындатқызу (түсіну)
№2 практикалық жұмыс (сыни ойлану) Суретпен салыстыра отырып, қалай және қандай тәсілмен шығарғанын анықта,тәсілдерді салыстыр(талдау) (3*2)*4=24 (шаршы) 3*(2*4)=24 (шаршы) Қорытынды жаса
Топтық жұмыс №3.4 тапсырмалар тік төртбұрыштардың ауданын терімділік қасиетті пайдалана отырып, тапқызу (қолдану)
Ширату.№7 Бірліктерін 2-ге көбейткенде 12 шығатын екі таңбалы санды жаз. Мысалы:6*2=12 16*2=32 Бірліктерін 2-ге бөлгенде 12:2=6 теңдігі болатын екі таңбалы сан жаз: 32:2=16 |
№1 өзіндік жұмыс
№2 терімділік қасиетімен орындалғандығын айтады.
Ереже құрайды. Көршілес көбейткіштерді олардың көбейтіндісімен алмастыруға болады.
3 тапсырма: (2*4)*3=24cm2 2*(4*3)= 24cm2 4-тапсырма: (2*2)*5=20cm2 2*(2*5)=20cm2 Түсіндіреді, қорғайды.
26*2=52 52:2=26 |
||||||||||
Сергіту сәті
2 мин |
Кел, балалар, күлейік,
Күлкіменен түлейік. Қабақ түйген не керек? Көңілді боп жүрейік. |
Оқушылар сергіп алады |
||||||||||
Ой толғаныс
5 мин |
№5
3*2*10 2*5*9 7*3*10 0*8*100 әр түрлі тәсілмен шығар (жинақтау) -Сенің ойыңша көбейтудің терімділік қасиетінің маңыздылығы қандай? (бағалау) |
Әр оқушы бір тапсырманы орындап көрсетеді.
Оқушылар терімділік қасиеттің маңызын айтады. |
||||||||||
Үй тапсырмасы
1 мин |
№6 теңдеуді шешу. | Күнделіктеріне жазады | ||||||||||
Бағалау
2 мин |
Жинаған смайликтерін санату арқылы ең жоғарғы ұпай санымен шәкіліні салыстыра отырып ортақ бағасын шығартып, бағалау. | |||||||||||
Кері байланыс 3 мин |
Сабақта үйренгенін бағалау
|
|||||||||||
Оқу ісінің меңгерушісі К.К. Балабекова
Рефлексия(өзім үшін)
Сабақ соңында көрсетілген кестелерді толтырып, талқылау, оны қорытындылау.
Сабақтағы жоспарлаудағы
жетістіктерім |
Оның себептері | Сабақтағы кемшіліктерім | Оның себептері |
|
Назарбекова Фарида Кыдыралиевна
[bws_related_posts]