Басы » Бастауыш сыныптар » Көбейтудің терімділік қасиеті және оны қолдану

Көбейтудің терімділік қасиеті және оны қолдану

Математика 3 сынып Уақыты:12.01.16 Кабинет: 1 Мұғалім:Назарбекова

Ф.Қ.

Сабақтың атауы Көбейтудің терімділік қасиеті және оны қолдану
Сілтеме Математика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық
Сабақтың жабдығы Ққағаз, қалам, фломастер, үлестірмелер, суреттер
Жалпы   мақсаттар

 

 

 

Оқушыларды есептеулер жүргізуде  көбейтудің терімділік қасиетін қолдану жолдарымен таныстыру. Есептеу дағдыларын қалыптастыру.Математикалық тілін дамыту. Есептеп шығаруда көбейтудің қасиеттерін қолдана білуге машықтандыру.
Оқыту  нәтижесі Көбейтудің терімділік қасиетімен танысады. Есептеуде қолдана алады.
Топқа бөлу 4-ке санау арқылы топтарға бөлу (7оқушыдан)
САбақ кезеңдері                              Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі

Ынтымақтастық атмосферасы

2 мин

Күлімсіреп бір-біріне жағымды күлкі сыйлайды. Күлкі сыйлау.
Үй тапсырмасын сұрау, пысықтау.

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

1.№4

Лимон-20кг-5 жәшік

200кг

Мандарин- 50кг-? ж

Қалай шығады, сіздің ойыңыз?

 

2. 4*5   5*4

-Көбейтудің қандай қасиеті?

-Неге олай ойладың?Ережеге тоқтал

 

 

Оқушылар шығару жолын түсіндіріп барып жауабын айтады.

Ш: 200-(20*5)=100   100:50=2

Ж: 2 жәшік мандарин

 

Көбейтудің  ауыстырымдылық қасиетін айтып, ділелдейді

Қызығушылықты ояту

5 мин

Тақтаға орындату.(білу)

3,4,6 сандарының қосындысын түрлі тәсілмен шығар

—          Қосудың қандай қасиетін қолданды?

-Ережесін айтайықшы

 

 

-Қалай ойлайсыз, осы сандарды көбейтудің терімділік қасиеті деп алып көбейтіндінің мәнін табуға бола ма?

-Бүгін не өтеміз?

3+4+6=13

3+(4+6)=13

(3+4)+6=13

Терімділік қасиеті

Көршілес қосылғыштарды олардың қосындысымен  алмастыруға болады.

3*4*6=72

3*(4*6)=72

(3*4)*6=72

 

-Жаңа сабақ тақырыбы мен мақсатын қояды.

Мағынаны тану

20 мин

Алдыңғы түсіндірмені пайдалана отырып, №1 тапсырманы өз беттерімен орындатқызу (түсіну)

№2 практикалық жұмыс (сыни ойлану)

Суретпен салыстыра отырып, қалай және қандай тәсілмен шығарғанын анықта,тәсілдерді салыстыр(талдау)

(3*2)*4=24 (шаршы)

3*(2*4)=24 (шаршы)

Қорытынды жаса

 

 

Топтық жұмыс

№3.4 тапсырмалар тік төртбұрыштардың ауданын терімділік қасиетті пайдалана отырып, тапқызу (қолдану)

 

 

 

Ширату.№7

Бірліктерін 2-ге көбейткенде  12 шығатын екі таңбалы санды жаз. Мысалы:6*2=12     16*2=32

Бірліктерін 2-ге бөлгенде 12:2=6 теңдігі болатын екі таңбалы сан жаз: 32:2=16

№1 өзіндік жұмыс

 

 

 

№2 терімділік қасиетімен орындалғандығын айтады.

 

 

Ереже құрайды.

Көршілес көбейткіштерді олардың көбейтіндісімен алмастыруға болады.

 

3 тапсырма: (2*4)*3=24cm2

2*(4*3)= 24cm2

4-тапсырма: (2*2)*5=20cm2

2*(2*5)=20cm2

Түсіндіреді, қорғайды.

 

 

 

 

26*2=52

52:2=26

Сергіту сәті

2 мин

Кел, балалар, күлейік,

Күлкіменен түлейік.

Қабақ түйген не керек?

Көңілді боп жүрейік.

 

 

Оқушылар сергіп алады

Ой толғаныс

5 мин

№5

3*2*10

2*5*9

7*3*10

0*8*100 әр түрлі тәсілмен шығар

(жинақтау)

-Сенің ойыңша көбейтудің терімділік қасиетінің маңыздылығы қандай? (бағалау)

Әр оқушы бір тапсырманы орындап көрсетеді.

 

 

 

Оқушылар терімділік қасиеттің маңызын айтады.

Үй тапсырмасы

1 мин

№6 теңдеуді шешу. Күнделіктеріне жазады
 Бағалау

2 мин

 Жинаған смайликтерін санату арқылы ең жоғарғы ұпай санымен шәкіліні салыстыра отырып ортақ бағасын шығартып, бағалау.
 

Кері байланыс

3 мин

Сабақта үйренгенін бағалау

Ұнады Неліктен? Қиын болды Неліктен?
       

Оқу ісінің меңгерушісі К.К. Балабекова

Рефлексия(өзім үшін)

Сабақ соңында көрсетілген кестелерді толтырып, талқылау, оны қорытындылау.

Сабақтағы  жоспарлаудағы

жетістіктерім

Оның себептері Сабақтағы кемшіліктерім Оның себептері
 

 

 

     

 

Назарбекова Фарида Кыдыралиевна

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *