Қарағанды облысы,
Шет ауданы,
Ақсу-Аюлы мекені
Ж.Ақылбаев атындағы мектеп-гимназиясының
бастауыш сынып мұғалімі
Алибаева Гульжан Сакенқызы
Қожанасыр мен Алдар Көсе
.
Мақсаты: А) Оқушыларды аңыздың мазмұнымен таныстыру және сахналай білуге үйрету.
Ә) Сауатты оқу дағдыларын, сыни ойлау қабілеттерін, тілдерін, ой-өрістерін дамыту
Б) Өздігінен білім алуға, топтық жұмыстарда бір-бірімен ынтымақтастықта болуға, өз-өздерін реттей білуге
тәрбиелеу.
Р/с | Атқарылатын жұмыстар | Әдіс-тәсілдер | Ресурстар | Бағалау | Оқушылардың іс-әрекеті | Мұғалімнің іс-әрекеті |
1 | Ұйымдастыру. Топқа бөлу. | Музыка әуені арқылы | үнтаспа | Музыка ырғағымен билеп, әуен тоқтағанда 6 баладан топтаса қалады. | Сыныпты 3 топқа бөлемін. | |
2 | Үй тапсырмасын тексеру. | «Кубизм» стратегиясы | кубик | формативті | Бір топ аңызды сахналайды, екінші топ мазмұндайды, үшінші топ рөлге бөліп оқиды. | Әр топтың алдына кубикті тастау арқылы тапсырмаларды бөліп беремін. |
3 | Жаңа сабақ. | Білу | Слайд /Қожанасыр мен Алдар Көсенің жасырнып тұрған суреті/ | Мадақтау | Жасырын тұрған кім екенін табады. | Қожанасырмен Алдар Көсенің жасырынған суретін көрсетіп, кім екенін сұраймын. |
Түсіну
|
Слайд | Тыңдайды, түсінеді. | «Ол кім?» деген сұрақ қойылады.Әр топқа ментальді карта ұсыну | |||
Қолдану
. |
бейнежазба | Видеокөрсетілім арқылы аңызды жалғастырады. | Бейнежазбаның жартысынан үзіп, қалған бөлігін оқушылар өз ойларынан жалғастыруды ұсынамын. | |||
4 | Оқулықпен жұмыс. | Дауыстап оқу. | оқулық | 2-3 оқушы мәтінді дауыстап оқиды. | 2-3 оқушыға дауыстатып оқытамын. | |
4 | Дәптермен жұмыс | Талдау
|
Дәптер, қалам | «Бағдаршам» | Аңыз бойынша басқа топтарға сұрақ қояды. | Топтарға бір-біріне тақырып бойынша сұрақтар қоюды ұсынамын. |
Жинақтау | Плакат, маркер | «Екі жұлдыз, бір тілек» | Плакаттың ортасына үлкен бұлт жасап, оған Қожанасыр мен Алдар Көсе туралы білетіндерін тегіс жазып шығады. | Түсіндіремін, бақылаймын. | ||
8 | Бағалау | «Бас бармақ» | Топтар бір-бірінің сабақ бойғы жұмыстарын бас бармақ арқылы бағалайды. | Топтардың бір-бірін бағалауларн өтінемін. | ||
9 | Қорытынды | Сұрақ-жауап әдісі | Мадақтау | Мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап береді. | Тақырып бойынша сұрақтар қою арқылы сабақты қорытындылаймын. | |
10 | Үйге тапсырма | Күнделіктеріне жазады | 220-бет оқу,сахналауға дайындалу, Қожанасыр мен Алдар Көсе туралы аңыздар жинақтау кітапша жасау. | |||
11 | Бағалау | Оқушылардың білімдері бағаланады. | Сабаққа белсене қатысып отырған оқушыларды бағалаймын. | |||
Рефлексия | Кері байланыс | Сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағына жазады. | Қорытынды жасаймын. |
[bws_related_posts]