Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы, Қазақ мектеп гимназиясы
Пән: Ана тілі.
Тақырыбы: Күздің кереметі.
Сабақтың түрі: Бекіту.
Сынып:3 «ә»
Өтілген жері: №14-ші кабинет
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:диалог, сыни тұрғыдан ойлау, Блум таксономиясы, өзін-өзі реттеу, оқыту үшін бағалау, оқу үшін бағалау, АКТ-ны пайдалану.
Сабақтың мақсаты: түрлі әдістерді қолдану арқылы өткен тақырыптарды нақты , толығымен түсіну. Өз ойларын еркін айту, өздігінен бағалап, өзіне баға беруге үйрету.
уақыты | Теориясы | Төмен | Орташа | Жоғары талдау | Жоғары-жинақтау | Ресурстар | |||
09.50-10.35 | Білім
Үй жұмысын қайталау |
Есте сақтау
* Өткен сабақта қандай тақырыппен танысып едік? *Сендерге таныс емес сөздер болды ма? |
Ақпарат мәнінің түсінігін түсіну
*«Күздің кереметі» мәтінінде не туралы айтылғанын еске түсірейік. |
Қолдану
Алдыңғы сабақта өткен тақырыптартағы негізгі ой осы мәтінмен ұштасып жатыр ма? Қалай? Өз ойыңды жеткізе біл. |
Талдау
*Мәтін неше бөлікке бөлінген? * Әр бөлімге ат қой. |
Бағалау
*Өздерің күздің кереметтерін кездестірдіңдер ме? *Күзгі еңбектің адам үшін маңызы неде? *Өз ойыңды дәлелде. |
Жасау
Шығармашылық ты құру. *Осы мәтінді оқи отыра қандай мақалдарды қолданар едің? *Өзің мақал ойластырып, құрып көр. |
Оқу лық, А-4 форматындағы қағаз |
|
5-минут | |||||||||
8-минут | Нақты
Оқулық пен жұмыс |
Мәтінде қандай көкөністер мен жемістер аталған? | Дастарханда қандай тағамдар болды, Мәтіннен тауып оқы. | Мәтіннен «күз кереметтерін» сипаттайтын жерді тауып, оқып бер. | Күз деген не? Тізбектеп айтып бер.
Мысалы: 1-ден… 2-ден… |
Күзгі еңбек пен қысқы еңбектің айырмашылығы мен ұқсастығы неде?
Мәтіндегі нақыл сөзді тап. |
Күнделікті өмірде күз жемістері не үшін керек?
Үйден әкелген көкөністерден түрлі пішіндер істеп, құрастыр. |
Көк
Өніс тер үлгісі, сурет тер үлгісі |
|
20- минут | Тұжы
рымдама лық Слайдпен жұмыс Күз бен қыстың суретін қатар қою. |
*Суреттен күздің белгілерін ата,
*Өткен тақырыптармен нендей байланысы бар? |
Слайдқа қарап өз сөзіңмен күз мезгілінің ерекшелігін әңгімелеп бер. | Мәтінде кездескен сөз тіркестерін қолдана отырып, тағы қандай мәліметтер қоса алар едің? | Күз бен қыстың суретін салыстыр.
Екі мезгілдің жақсы жақтары мен жағымсыз жақтарын анықта.
|
Адамдар не үшін қысқа даярланады?
Еңбек туралы мақал-мәтелдер қалай пайда болды деп ойлайсыңдар? |
Күз мезгілі туралы 1 шумақ өлең құрып көр:
………. күз келді, ………. түсті енді. ………. ұшты аспанда, ………. жылы жақтарға. Сабақ ұнады ма? Оны бет-бейне арқылы балалар өздері көрсетіп, түсіндіру керек. |
Интерактив
ті тақта
|
|
10 минут | Үдерістік
Дәптер мен жұмыс |
Мәтіннен қысқа даярлық туралы айтылған бөлшегін тауып алып, дәптеріңе көшіріп жаз. | Қандай табиғи өзгеріс болады? (Күн қысқарып, түн ұзарады).
Оны күнделікті өмірде көріп жүрсіңдер ме? |
1.Көкөністер
2.жемістер Бөліп, теріп жаз. |
Қыста
ғы еңбек |
Күзгі еңбек
|
Сұрақтардың жауаптарын өзара жұппен талдап, бағалайды.
Неліктен ондай баға қойғандығын түсіндіреді. |
Дәп
тер, қалам, фломастерлер, бет-бейне лер үлгісі |
|
Өздерің көріп жүрген түрлерін, себебін белгіле. | |||||||||
2-минут | Метаког
нитивтік Зерттеуді оқыту. Қорытынды. |
Жалпы мәтінді сипаттап беру. қысқаша шолу | Есіңде не ерекше қалды? | Өмірде еңбектену керек пе? Не үшін деп ойлайсыңдар? | Сабақта өз мақсаттарыңа жеттіңдер ме, жоқ па? | Қосымша суреттер | |||