Басы » Бастауыш сыныптар » Күздің кереметі

Күздің кереметі

куза                                                                                                                                                                     

Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы, Қазақ мектеп гимназиясы

Пән: Ана тілі.

Тақырыбы: Күздің кереметі.

Сабақтың түрі: Бекіту.

Сынып:3 «ә»

Өтілген жері:  №14-ші кабинет

Қолданылатын әдіс-тәсілдер:диалог, сыни тұрғыдан ойлау, Блум таксономиясы, өзін-өзі реттеу, оқыту үшін бағалау, оқу үшін бағалау, АКТ-ны пайдалану.

Сабақтың  мақсаты: түрлі әдістерді қолдану арқылы өткен тақырыптарды нақты , толығымен түсіну. Өз ойларын еркін айту, өздігінен бағалап, өзіне баға беруге үйрету.

 

уақыты Теориясы   Төмен               Орташа                                 Жоғары талдау    Жоғары-жинақтау Ресурстар
09.50-10.35 Білім

 

Үй жұмысын қайталау

Есте сақтау

 

* Өткен сабақта қандай тақырыппен танысып едік?

*Сендерге таныс емес сөздер болды ма?

Ақпарат мәнінің түсінігін түсіну

*«Күздің кереметі» мәтінінде не туралы  айтылғанын еске түсірейік.

Қолдану

 

Алдыңғы сабақта өткен тақырыптартағы негізгі ой осы мәтінмен ұштасып жатыр ма? Қалай? Өз ойыңды жеткізе біл.

Талдау

 

*Мәтін неше бөлікке бөлінген?

* Әр бөлімге ат қой.

Бағалау

 

*Өздерің күздің кереметтерін кездестірдіңдер ме?

*Күзгі еңбектің адам үшін маңызы неде?

*Өз ойыңды дәлелде.

Жасау

Шығармашылық

ты құру.

*Осы мәтінді оқи отыра қандай мақалдарды қолданар едің?

*Өзің мақал ойластырып, құрып көр.

 

Оқу

лық, А-4 форматындағы қағаз

5-минут
8-минут Нақты

Оқулық

пен жұмыс

Мәтінде қандай көкөністер мен жемістер аталған? Дастарханда қандай тағамдар болды, Мәтіннен тауып оқы. Мәтіннен «күз кереметтерін» сипаттайтын жерді тауып, оқып бер. Күз деген не? Тізбектеп айтып бер.

Мысалы:

1-ден…

2-ден…

Күзгі еңбек пен қысқы еңбектің айырмашылығы мен ұқсастығы неде?

Мәтіндегі нақыл сөзді тап.

Күнделікті өмірде күз жемістері не үшін керек?

Үйден әкелген көкөністерден түрлі пішіндер істеп, құрастыр.

Көк

Өніс

тер үлгісі, сурет

тер үлгісі

20- минут Тұжы

рымдама

лық

Слайдпен жұмыс

Күз бен қыстың суретін қатар қою.

*Суреттен күздің белгілерін ата,

*Өткен тақырыптармен нендей байланысы бар?

Слайдқа қарап өз сөзіңмен күз мезгілінің ерекшелігін әңгімелеп бер. Мәтінде кездескен сөз тіркестерін қолдана отырып, тағы қандай мәліметтер қоса алар едің? Күз бен қыстың суретін салыстыр.

Екі мезгілдің жақсы жақтары мен жағымсыз жақтарын анықта.

 

Адамдар не үшін қысқа даярланады?

Еңбек туралы мақал-мәтелдер қалай пайда болды деп ойлайсыңдар?

Күз мезгілі туралы 1 шумақ өлең құрып көр:

………. күз  келді,

………. түсті енді.

………. ұшты аспанда,

……….  жылы жақтарға.

Сабақ  ұнады  ма?

Оны бет-бейне арқылы балалар өздері көрсетіп, түсіндіру керек.

Интерактив

ті тақта

 

 

 

10 минут Үдерістік

Дәптер

мен жұмыс

Мәтіннен қысқа даярлық туралы айтылған бөлшегін тауып алып, дәптеріңе көшіріп жаз. Қандай табиғи өзгеріс болады? (Күн қысқарып, түн ұзарады).

Оны күнделікті өмірде көріп жүрсіңдер ме?

1.Көкөністер

2.жемістер

Бөліп, теріп жаз.

Қыста

ғы

еңбек

Күзгі еңбек

 

Сұрақтардың жауаптарын  өзара жұппен талдап, бағалайды.

Неліктен ондай баға қойғандығын түсіндіреді.

Дәп

тер, қалам, фломастерлер, бет-бейне

лер үлгісі

Өздерің көріп жүрген түрлерін, себебін белгіле.
2-минут Метаког

нитивтік

Зерттеуді оқыту.

Қорытынды.

Жалпы мәтінді сипаттап беру. қысқаша шолу Есіңде не ерекше қалды? Өмірде еңбектену керек пе? Не үшін деп ойлайсыңдар? Сабақта  өз мақсаттарыңа жеттіңдер ме, жоқ па? Қосымша суреттер
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *