Шығыс Қазақстан облысы, Абай ауданы
Қасқабұлақ ауылы, М.Әуезов атындағы орта мектеп
Математика пәнінің мұғалімі : Мажиева Динар Кусмановна
Тақырыбы : Бір айнымалысы бар теңсіздікті шешу
Сабақтың мақсаты:
Білімділік:
- ах>в немесе ах<в түріндегі теңсіздіктердің бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер деп аталатынын білу;
- теңсіздіктерді мәндес теңсіздіктерге түрлендіруді үйрету;
- ах>в немесе ах<в түріндегі теңсіздіктерді шешімдерінің жиынын сан аралығымен жазуға дағдыландыру;
- Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді құрып, оны шеше білуге дағдыландыру.
Тәрбиелік:
Оқушыларға эстетикалық, патриоттық , имандылық, ізеттілік тәрбие беріп,адамгершілік асыл қасиеттерге баулу.
Дамытушылық:
Тапсырманың мәнін түсіне білуге, өзіндік талдау, жинақтап жасау, ойлай білуге дағдыландыру. Жеке, топтық жұмыста шапшаңдыққа, тапқырлық тануға, ойын ғылыми тілмен өрнектей білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Іздендіру сабағы.
Сабақтың типі: Білім дағдысын нығайту.
Әдістер: Модульдік әдіс (оқушылардың өз бетімен дербес ізденуіне жол ашу, шығармашылық жұмыстарға жол ашу), ауызша, тірек хабар арқылы, кіріктіру, эвокация, шығармашылық, іздену, зерттеу, өздік жұмыс, реализация, рефлекция, көрнекілік.
Көрнекіліктер: плакат, тірек хабар, Венн диаграммасы, Инсерт әдісі, карточкалар, кадоскоп,
жұмыс дәптерлері.
Жаңа технология: Есептер шығаруға негізделген технология, модульдік технология.
Сыныбы: 8
І.Ұйымдастыру кезеңі.
- Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
- Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
Тірек хабарлар арқылы ойын ғылыми тілмен өрнектей білу.
- Тірек хабар:
Бір айнымалысы бар теңсіздік |
5х>35
х>7 |
-2х>24
х<-12 |
9+3х>0
3х>-9 |
- Бір есептің шығарылу жолы:
12(1-12х)+100х>36-49х
12-144х+100х>36-49х
-44х+49х>36-12
5х>24
х>4,8 4,8 х
жауабы: (4,8;∞)
ІІІ. 1) қызығушылықты ояту стратегиясы
Топқа бөлу
Шеберліктер тобы Ізденістер тобы
2) Ой толғаныс стратегиясы
Ой толғау
Есеп
0,2х2 – 0,2(х-6)(х+6)>3,6х
Берілген есепті тиімді тәсілмен шығару.
І тәсіл: ІІ тәсіл:
0,2х2 – 0,2(х-6)(х+6)>3,6х 0,2х2 – 0,2(х-6)(х+6)>3,6х
0,2х2 – 0,2(х-6х+6х-36)>3,6х 0,2х2 – 0,2(х2— 36)>3,6х
0,2х2-0,2х2-1,2х+1,2х+7,2>3,6х 0,2х2-0,2х2+7,2>3,6х
7,2>3,6х 3,6х<7,2
х<7,2/3,6 х<2
х<2
2 2
Жауабы : (-∞;2) Жауабы : (-∞;2)
Мұғалім: Қай тәсіл тиімді деп ойлайсыңдар?
Оқушы: жауабы тыңдалады.
Мұғалім: екі тәсілмен де шығаруға болады екен. ІІ тәсілде қысқаша көбейту формуласын пайдаланып тез есептеуге болады. І тәсілде жақшаны ашу арқылы да шығара алады екнбіз. Ендеше ІІ тәсіл тиімді.
3) Мағынаны ажырату стратегиясы.
Инсерт әдісі Венн диаграммасы
Топтарға тапсырма беру үшін алдын-ала инсерт әдісі бойынша оқушылардың қабілетін тексеру.
INSERT әдісі.
Аты – жөні:_____________________
«V» мен білемін, «+» мен үшін жаңалық,
«-« мен үшін түсініксіз, «?» мен үшін жұмбақ.
Тақырып | Бір айнымалысы бар теңсіздіктің шешімі | Теңсіздікті шешу | Мәндес теңсіздік | Теңсіздіктің қасиеттері | Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік | Координаталық түзудің бойында кескіндеу |
Шартты белгілер |
Тексеру қорытындысы бойынша 2 топқа өздік жұмыс дәптері арқылы тапсырма беру.
62 бет, ІІІ деңгей. №1
А) 3(2,5-х) – 2(1,5х+3)>х+1
В) 7(х-3)>4х+9
Алғашқы шығарған 3 минут ішінде неше оқушы болса, сол оқушыларды ғана тексеріп, қалғаны кадоскоп арқылы өз-өздерін тексереді, өздік жұмыс дәптерлерін жинап алу.
2) Венн диаграммасы арқылы бір айнымалысы бар теңдеу мен теңсіздіктердің ортақ белгілері мен ұқсастығын анықтау.
Теңдеу Теңсіздік
Түбірі
Мәндес Қасиеті жауабы |
Шешімі
Мәндес Қасиеті Координаталық түзуде кескіндеу жауабы |
Ұқсастығы: 1) шешу 2)мәндестігі 3)ортақ қасиеттері бар 4) жауабын жазу
ІV. Бағалау.
Оқушыларың берген жауаптарына талдау жасау арқылы білімдерін бағалау.
- Үйге тапсырма: №879, 31 т.
VІ. Қорытындылау.[bws_related_posts]