Басы » Кембридж бағдарламасы » Integrated skills: Describing personal experiences

Integrated skills: Describing personal experiences

Астана қаласы
Ғали Орманов атындағы №7 мектеп-гимназиясы
Ағылшын тілі пәні мұғалімі
Жолдыбалинова Нүргүл
Сабақтың тақырыбы: Integrated skills: Describing personal  experiences

Сабақтың мақсаты: .Білімділік: «БжС»  технологиясының «Ауызша сабақ -1»   картасы  бойынша тағамдар туралы мәлімет  беру,  өз  түсінгендерін  практикада  қолдана   білу.

 

  1. Дамытушылық: сабақта норматив талабына сай оқушылардың оқу материалын 63% меңгеруіндегі логикалық және сыни тұрғыдан ойлау шапшаңдығын, сөздік қорын, ақпараттық құзыреттілілгін дамыту.

 

ІІІ.Тәрбиелік  мәні: Тиянақты болуға, достыққа, ұйымшыл  бола білуге  жетелеу. Жетістікке жету, пәнді сапалы меңгеруге қызығушылық таныту және ынталандыру. технологиялық картаның регламентін орындау Сабақ барысында тағамдар туралы оқушыларға мәлімет беру. Сұрақ – жауап арқылы  такырыптың  маңызын анықтау;

 Міндеттері:

  • Такырыптың қысқаша мазмұны арқылы тағамдар туралы ұғымдарын кеңейтіп, өмірмен байланыстырып, пәнге деген қызығушылықтарын қалыптастыру;
  • Оқушылардың тіл байлықтарын, сыни тұрғыдан ойлау шапшаңдығын, есте сақтау және шығармашылық қабілеттерін дамыту.
  • Оқушыларға тағамдардың мәнін ұғындыра отырып, дұрыс тамақтануға тәрбиелеу.

 

  • Көрнекілігі, дидактикалық материалдар: қабырға картасы, слайд, ООМ.

 

Сабақтың барысы:

 

Сабақтың құрылымы Технологиялық картаның жұмыс тәртібі Түсініктеме

(63 %)

1 кезең.

Ұйымдастыру кезеңі

 

1.     Оқушылармен амандасу

2.     Карта бойынша жұмыс ретін түсіндіру

3.     Көшбасшыға сөз беріледі

 

.

ООМ

А Б В С Д Е
Оқушылардың субъектілік іс-тәжірибесін өзектендіру

кезеңі

Үй тапсырмасының орындалысын тексеріп өту:

Сұрақтар:

1.a couple a day

2.last wednesday

3.four days

4. a week

5. Christmas

6.three years

7. I was born

8.last summer

9. how long have you lived in this town?

10. What colour are your favourite shoes?

11. When have you started learning English?

12. What’s your favoirite sport?

13. How long have you been at this school?

14. How did you get to school?

15. What races did Kelly Holms win at the 20014 Olympics?

3.Қабылдауды ұйымдастыру.

3       II- кезең: Тірек  сөздермен  жұмыс

4

   2 мин

 

2 кезең

Қабылдауды ұйымдастыру. Есте сақтау.

Тірек сөздермен жұмыс

Мұғалім тақтаға тірек сөздерді жазады

Valuable-құнды

Hostel-жатақхана

Altitude-биік

Steep-тік

Trail-жол. із

Exhausting-қалжырау

Invisible-көрінбейтін


 Берілген уақыттан соң блок жабылады. Оқушылар есте қалған сөздерді дәптерге жазады. Блок ашылады. Оқушылар  естерінде қалмаған сөздерді толықтырып жазып, жазбаларын толықтырып алады.

Келесі кезең.

Ұғынуды  ұйымдастыру

  Оқушылар мәтінмен өз бетінше жұмыс жасап, берілген ақпаратты өңдейді. Тірек сөздердің мағынасын ашады. (4 минут)

 

Мәтінді оқу жылдамдығы

1 параққа 4 мин.

3 кезең

Түсінудің алғашқы тексерілуі.

Қарама-қарсы сұрақтар:

1)                      Where is Lake Titicaca? (border between Peru and Bolivia)

2)      How many hours do they  take a bus from Lima to Cusco? ( 24 hours)

3)      How many Independent countries has South America? (South America is divided into 12 Independent countries)

4)       Why do people have sickness? ( because this mountain is high)

5)      Why  city was invisible? (because it was covered in cloud)

6)      Why do million people visit Machu Picchu? (It’s popularity isn’t surprising)

7)      What was the weather like on Lake Titicaca? (The weather was great)

8)      What is the capital of Inca? (Cuzco)

9)      How many metres above sea level (It’s 3.809)

10)  Have you ever seen Llama? (no, I have never seen)

11)  Have you ever climbed to high mountain? (no, I have never climbed)

12)  What was food like in Peru? (guinea pig)

13)  What is ruin? (It’s old broken buildings)

14)  Are there ruins in Kazakhstan?( Yes, there are)

15)  What’s the highest mountain in Kazakhstan?(  Tyan Shain)

16)  Where is it? (It’s in the South-East)

17)  What is the weather like on mountain?(cold)

 

 

4 кезең.

Алғашқы бекітуді  ұйымдастыру

Сын тұрғысынан сұрақтар

Осы аталған тірек сөздердің мағынасын ашу мақсатында оқушыларға сұрақтар қойылады.

1)      Is hostel a cheap hotel? (Yes,/No) Yes, because its same meaning.

2)      On the journey to Cuzco she found watch. Is it true or false?(false, because she lost her watch)

3)      Cuzco is a new town. True or false(false, it’s a beautiful old town)

4)      Something you can’t see . (invisible)

5)      The city Machu Picchu is in England. True or false? (false, Machu Picchu is in South America)

6)      Is Inca ruin best known ruin?(yes, it’s the best known and Archaeological site on the continent)

7)      Llama tastes a bit like beef. True or false? No/Yes or Does Llama taste like beef?(Yes)

8)      The city was invisible because it’s night True of false(false , it was covered in cloud)

9)      The translation of the word “altitude” is «құнды» Is it true or false.(false-altitude is-«биік»

10)  The trail-(тропинка,  жол, із) often way steep and rises to over 1.000 metres in some places.True of false? (False-4000 metres)

11)  Has simon had a toothache? Is it true or false?( false-Simon has had a bad headache)

12)  The food in Peru is horrible. True or false( false- They have had some interesting food)

13)  The synonym of the word “valuable” is “priceless” True or false(false- «priceless» is-«құнсыз» .

14)  Have you been to America? Is it true or false sentence of Present Simple?(Yes/ No.It is true sentence but it is present Perfect)

15)  Simon and Julie back to Cuzco by bus and by train. Is it true sentence?(Yes it is true sentence)

 

 

 

Әрбір оқушы ООМ бойынша сұралады.

Оқушыларға жауабына қарай «+», «-» таңбасы қойылады.

 

Оқушылардың  жауабына қарай тағы да «+», «-» таңбасы қойылады.

         5 кезең.

Бекітуді

алғашқы

ұйымдастыру

ТСҚ         Сөздік қорды орындау:

Сабақта меңгерілген материал бойынша ТСҚ жазылады. Ең көп сөздік қорын жазған оқушы дауыстап, жылдам оқиды. Today we are talking about personal experiences, now  you must write an essay  or  write new words  more than 63 words.I’ll give you 5 min

 

5 минут уақыт өткен соң, оқушылар бір-бірінің қанша сөз жазғандарын санап, есебін шығарады. 63 сөз
    Талдау және қорытындылау Мұғалім сабақты қорытындылайды. Өзінің тақырыпқа көзқарасын білдіреді. Тез және сапалы жұмыс жасаған оқушыларды мадақтайды. ООМ-да әр оқушының бүгінгі сабаққа қатысуы

5 балдық шкаламен бағаланады.

     Үйге        тапсырма Өткен сабақты қайталау Барлық оқушыға көтермелеу,  мадақтау сөздері айтылып, әркім өзінің еңбегіне  лайық  бағасын алады.
[bws_related_posts]

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *