Ә.Темір атындағы №3ж/о.мектебі
Жоспарды түзген: Бірінші деңгейлі мұғалімі З.Убайдуллаева.
Коучинг- сессия
Уақыты
|
Коучинг тақырыбы: | «Оқу нәтижелерін жақсартудағы көшбасшылықтың ролі » | ||
Коучингтің мақсаты: | Коучингке қатысушылардың көшбасшылық қасиеттерін анықтау; көшбасшылык арқылы мектепті дамытуға болатынын ұғыну;
Оқу нәтижелерін жақсартудағы көшбасшылықтың ролі туралы көзқарастарын қалыптастыра отырып, практикалық тапсырмалар арқылы түсініктерін кеңейту.
|
|||
Дереккөздер: | МАН, Ақпар. ресурстар | |||
|
Күтілетін
нәтижесі:
Негізгі идеялар: |
Мұғалімдердің көшбасшылығын дамыту жұмысы туралы түсінігі қалыптасады, көшбасшы турлерінің ерекшеліктерін айқындай отырып,қажетті жағдайда тиімді пайдалануға үйренеді
Әр адам өз бойындағы көшбасшылық қабілетін жетілтіреді. |
||
Коучингте қажетті ресурстар: | А-3,4 парақтары, стикер, интерактивті тақта, флипчарт, маркер, қалам, слайдтар, АКТ, суреттер, бейнероликтер | |||
: | Оқыту әдістері | Шаңырақ әдісі,ой қозғау, мағынаны тану,диолог, «Суреттер сөйлейді» әдістері,ООБ,кері байланыс | 1.СТО
2. Жеке жұмыс 3.Топтық жұмыс 4.Ролдік ойын |
|
Тапсырма түрлері: | Берілген сұрақтарға жауап іздеу, толық, маңызды жауап беру,сын тұрғысынан ойлана алу, берген жауаптарды дәлелдей алу, бірлескен жұмыс , өзін және бір-бірін бағалай алу, топпен жұмыс жасау оны қорғау, рефлексия. | |||
|
||||
Коучинг бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті | ||||
Әдіс-тәсілдер | Коучтің іс-әрекеті | Мұғалімдердің іс-әрекеті | ||
3 минут | Психологиялық тренинг. | Ұйымдастыру кезеңі:
1. Шаттық шеңберін құру. Кел танысайық. «Шаңырақ» әдісі бойын ша бір-бірі мен танысады. 2. Қызыл,сары,жасыл лента лар арқылы 3 топқа бөлу. |
Мұғалімдер шеңбер жасайды,түсті ленталар арқылы шаңырақ құрып, бір-бірімен жақынырақ танысады.
Бір-біріне сәттілік тілейді.. Түсті ленталар арқылы топтарға бөлінеді. 1.Достық 2 Ынтымақ. 3.Мақсат тобы |
|
3 минут | Топтарға бөлу | Әр топты орындарына отырғызу.
Ереже құру |
Мұғалімдер өз топтарына отырады. Әр топ өз ережесін құрады,ортақ ереже шығарады,оны іліп қояды. | |
5 минут | Мұғалімдердің іс-әрекетіне бақылау жасай отырып, үйренуіне жол ашу, ой қозғау жасау, нақты жауап беру мен түйінді ой айтуға үйрену | «Энтузиазм лидера» бейне таспа көрсету,
Тапсырма. 1Сіз көшбасшылықтың қандай функцияларын байқадыңыз? 2Мектеп көшбасшысы деп кімдерді айтамыз?. |
Мұғалімдер бейне таспаны көреді,тапсырманы ауызша орындайды. |
|
5 мин | Таныстырылым.
Көшбасшылықты айқындайтын негізгі бағыттары мен функциялары |
Слайд бойынша Қөшбасшылықтың негізгі түрлерімен таныстыру. | Мұғалімдер көреді, тыңдайды,пікір айтады, сұрақтарға жауап береді,ережелерді есте сақтайды. | |
3 мин | Бейне фильм көрсету | «Мотивация и лидерство в команде» М/Ф көрсету. | Мұғалімдер бейне таспаны көреді, | |
10 мин. | «Постер қорғау »
Оқыту нәтижесін жақсартуда көшбасшы мұғалімдің рөлі |
1.Достық тобына тапсырма.
Көшбасшы оқушының дағдылары. .2.Ынтымақ тобына; Көшбасшы мұғалімның дағдылары. 3 Мақсат тобына; Көшбасшшы ата-анаңың дағдылары туралы постер қорғау. |
Пікір мен үсыныстар. Постер қорғайды | |
5 мин. | Саяси көшбасшылар
слайдын таныстыру |
Сипаттама беру. | Мұғалімдер танысады, топта талқылайды.
|
|
10 мин. | Рөлдік ойын | Турлі көшбасшы бейнесінің көрсетілімі.
|
Бірлескен жұмыс; мұғалімдер турлі қөшбасшы бейнесінің рөлын көрсетеді. | |
3 мин | Бағалау | Бағалау парағы.
Смайликтер тарату |
Жеке ,топпен бағалау. | |
3 мин. |
Рефлексия | Стикерді( өмір ағашына) жабыстыру. | Мұғалімдер сабақта оқушыларға кері байланысты жүзеге асыру қажеттілігін түсінеді. | |