Басы » Кембридж бағдарламасы » Оқу нәтижелерін жақсартудағы көшбасшылықтың ролі

Оқу нәтижелерін жақсартудағы көшбасшылықтың ролі

Ә.Темір атындағы №3ж/о.мектебі                                                                      

Жоспарды түзген:                           Бірінші деңгейлі мұғалімі З.Убайдуллаева.  

                                          Коучинг- сессия                                                     

Уақыты

 

Коучинг  тақырыбы: «Оқу нәтижелерін жақсартудағы  көшбасшылықтың ролі »    
  Коучингтің мақсаты: Коучингке қатысушылардың көшбасшылық қасиеттерін анықтау; көшбасшылык арқылы мектепті дамытуға болатынын ұғыну;

Оқу нәтижелерін жақсартудағы көшбасшылықтың ролі туралы көзқарастарын қалыптастыра отырып, практикалық тапсырмалар арқылы түсініктерін кеңейту.

 

  Дереккөздер: МАН, Ақпар. ресурстар
 

 

Күтілетін

нәтижесі:

 

 

Негізгі идеялар:

Мұғалімдердің көшбасшылығын дамыту жұмысы туралы түсінігі қалыптасады, көшбасшы турлерінің ерекшеліктерін айқындай отырып,қажетті жағдайда тиімді пайдалануға үйренеді

Әр адам өз бойындағы көшбасшылық қабілетін жетілтіреді.

  Коучингте қажетті ресурстар: А-3,4 парақтары, стикер, интерактивті тақта, флипчарт, маркер, қалам, слайдтар, АКТ, суреттер, бейнероликтер
: Оқыту әдістері Шаңырақ әдісі,ой қозғау, мағынаны тану,диолог, «Суреттер сөйлейді» әдістері,ООБ,кері байланыс 1.СТО

2. Жеке жұмыс

3.Топтық жұмыс

4.Ролдік ойын

  Тапсырма түрлері: Берілген сұрақтарға жауап іздеу, толық, маңызды жауап беру,сын тұрғысынан ойлана алу, берген жауаптарды дәлелдей алу, бірлескен жұмыс , өзін және бір-бірін бағалай алу, топпен жұмыс жасау оны қорғау, рефлексия.
 

 

 

Коучинг бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті
  Әдіс-тәсілдер Коучтің іс-әрекеті Мұғалімдердің іс-әрекеті
3 минут Психологиялық тренинг. Ұйымдастыру кезеңі:

1.      Шаттық шеңберін құру. Кел танысайық. «Шаңырақ» әдісі бойын ша бір-бірі мен танысады.

2.      Қызыл,сары,жасыл лента лар арқылы 3 топқа бөлу.

Мұғалімдер шеңбер жасайды,түсті ленталар арқылы шаңырақ құрып, бір-бірімен жақынырақ  танысады.

Бір-біріне сәттілік тілейді..

Түсті  ленталар арқылы

топтарға бөлінеді. 1.Достық  2 Ынтымақ. 3.Мақсат тобы

3 минут Топтарға бөлу Әр топты  орындарына отырғызу.

Ереже құру

Мұғалімдер өз топтарына отырады. Әр топ өз ережесін құрады,ортақ ереже шығарады,оны іліп қояды.
5 минут Мұғалімдердің іс-әрекетіне бақылау жасай отырып, үйренуіне жол ашу, ой қозғау жасау, нақты жауап беру мен  түйінді ой айтуға үйрену «Энтузиазм лидера» бейне таспа көрсету,

Тапсырма.

1Сіз көшбасшылықтың қандай функцияларын байқадыңыз?

2Мектеп көшбасшысы деп кімдерді айтамыз?.

 

Мұғалімдер бейне таспаны көреді,тапсырманы ауызша орындайды.

5 мин Таныстырылым.

Көшбасшылықты айқындайтын негізгі бағыттары мен функциялары

Слайд бойынша Қөшбасшылықтың негізгі түрлерімен таныстыру. Мұғалімдер көреді, тыңдайды,пікір айтады, сұрақтарға жауап береді,ережелерді есте сақтайды.
3 мин Бейне фильм көрсету «Мотивация и лидерство в команде» М/Ф көрсету. Мұғалімдер бейне таспаны көреді,
10 мин. «Постер қорғау »

Оқыту нәтижесін жақсартуда көшбасшы мұғалімдің рөлі

 1.Достық тобына тапсырма.

Көшбасшы оқушының дағдылары.

.2.Ынтымақ тобына; Көшбасшы мұғалімның дағдылары.

3 Мақсат тобына;

Көшбасшшы ата-анаңың дағдылары туралы  постер қорғау.

Пікір мен үсыныстар. Постер қорғайды
5 мин. Саяси көшбасшылар

слайдын таныстыру

Сипаттама беру.  Мұғалімдер танысады, топта талқылайды.

 

10 мин. Рөлдік ойын Турлі  көшбасшы бейнесінің  көрсетілімі.

 

Бірлескен жұмыс; мұғалімдер турлі қөшбасшы бейнесінің рөлын көрсетеді.
  3 мин Бағалау Бағалау парағы.

Смайликтер тарату

Жеке ,топпен бағалау.
 

3 мин.

Рефлексия Стикерді( өмір ағашына) жабыстыру. Мұғалімдер сабақта оқушыларға кері байланысты жүзеге асыру қажеттілігін түсінеді.
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *