Басы » Кембридж бағдарламасы » Көптаңбалы сандарды көбейту және бөлу

Көптаңбалы сандарды көбейту және бөлу

Қысқа мерзімді жоспар

Күні: 3.11.2015. Пәні: математика
Сабақтың тақырыбы: Көптаңбалы сандарды көбейту және бөлу.
Сабақтың  мақсаты: Оқушылардың көптаңбалы сандарды біртаңбалы санға жазбаша көбейту тәсілдері туралы алған білімдерін бекіту.Есептеу дағдыларын жетілдіру.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар көптаңбалы сандарды көбейту мен бөлудің жазбаша тәсілдерін бақылауды жүзеге асырады.
Оқыту тәсілдері:

 

Топтық жұмыс, «Қызығушылықты ояту», «Мағынаны ашу», сергіту сәті, «Қоянға көмектесейік», ойтолғаныс.
Модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ,талантты және дарынды балаларды оқыту,оқытуды басқару мен көшбасшылық,сын тұрғысынан ойлауға үйрету.
Дерек көздері: интербелсенді тақта, дидактикалық материалдар.

 

Сабақ  кезеңдері Уақыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Керекті жабдық тар
Кіріспе.

 

 

 

 

Топқа бөлу

 

 

 

 

 

3мин Оқушылармен сәлемдесу, журнал бойынша түгелдеу.

 

 

Фигуралардың көмегімен төрт топқа бөлемін.Геометриялық фигураларға байланысты ережелерді сұрау.

1-топ -«Шаршы»

2-топ -«Тік төртбұрыш»

3-топ -«Үшбұрыш»

4-топ -«Кесінді»

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Кезекші жоқтаманы береді.

Геометриялық фигуралар салынған кеспе қағаздарды таңдау арқылы топқа бөлінеді. Ережелерді айтады.

 

 

 

 

 

Геометриялық фигура лар салынған кеспе қағаздар.

Тұсаукесер.

«Қызығушы- лықты ояту»

 3мин. «Кім жылдам?»

Әр топқа геометриялық фигураларға жазылған өрнектер беріледі.

Әр топ өздеріне берілген өрнектердің мәнін табады.  
Жеке жұмыс   Математикалық диктант

1.Екінші кластың 70 бірлігі және бірінші кластың 690 бірлігі бар санды жаз.

2. Бірінші кластың 22 бірлігі және екінші кластың 107 бірлігі бар санды жаз.

3. Екінші кластың 829 бірлігі және бірінші кластың 7 бірлігі бар санды жаз.

4. 5 разряд 6 бірлік,4 разряд 7 бірлік,2 разряд 3 бірлік тұратын сан.

5.Мыңдар класының 3 бірлігі,бірліктер класының 124 бірлігінен тұратын  сан.    

 

Әр оқушы өз бетінше тапсырманы орындайды. Дәптер
Негізгі бөлім.

«Мағынаны ашу»

 

 

 

 

Тақтамен жұмыс

10мин

 

 

 

 

 

 

7мин

 

 

 

1-тапсырма. Баған түрінде есептеу.

1-топ.  3 607*5

184 308*3

2-топ. 18 000 :5

552 924:3

3-топ.  10 693*4

80 599*2

4-топ.  3218*7

41058:9

2-тапсырма. Есепті шығар.

Екі қаладан бір мезгілде жеңіл машина мен жүк машинасы бір — біріне қарама — қарсы шықты. Жеңіл машина 80 км/сағ, ал жүк машинасы 60 км/сағ жылдамдықпен жүріп, олар 5сағаттан соң кездесті. Бастапқыда екі машинаның арасы неше км болған?

Баған түрінде есептеп, мәнін табады.

1-                  18035, 552924

2-                  3600

184308

3-                  42772

161198

4-                  22526

4562

2-тапсырма.

Vжүк— 60км/сағ

Vжең— 80км/сағ

t- 5сағ.

S-? Км

60*5+80*5=700(км)

 

 

Сергіту сәті 5мин

 

Би жаттығулары  
«Қоянға  көмектесейік»

Өздік жұм.

 

7мин

3-тапсырма

480 : 10

358 + 995

5 890 – 4 980

48 + 1 353

1 401 – 910

302 412 * 2

Жылдам өрнектің мәнін таба отырып, қоянға көмектесуге талпынады. АКТ
 

Ойтолғаныс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дарынды оқушымен жұмыс

3мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тест тапсырмалары.

Сұрағы А В С
1 Алты жүз төрт мың төрт жазылғанды тап 60 404 60 440 604 004
2 Бірінші кластың 7

бірлігі және екінші

кластың 3 бірлігі бар санды тап

7003 307 3007
3 5 ондық мың және

80 бірлік санды тап

5080 50080 50008
4 3 700 санның алдыңдағы саны 3699 37001 36999
5 7000+200+40+5 мәнін тап 70245 7245 700245

 

Жеке оқушыға үлестірмелі қима қағаз таратылып беріледі.

Тест тапсырмалары

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушы тапсырманы өз бетінше орындайды.

Қорытынды

Кері байланыс

3мин

 

-смайликтерді тақтаға іліп қоямын. -стикерлерді тұсына  жапсырады. Смайлик тер, сти керлер

 

 

 

Бағалау 3мин Топ  басшыларынан бағалау  парақтары

бойынша  қорытынды

бағаларын  түсіру.

 

Өзін-өзі бағалай ды.Топ басшысы бағалау парағына қорытынды бағасын қойып, таныстырып өтеді. Бағалау парағы.
     

 

 

[bws_related_posts]

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *