Қысқа мерзімді жоспар
Күні: 3.11.2015. | Пәні: математика |
Сабақтың тақырыбы: | Көптаңбалы сандарды көбейту және бөлу. |
Сабақтың мақсаты: | Оқушылардың көптаңбалы сандарды біртаңбалы санға жазбаша көбейту тәсілдері туралы алған білімдерін бекіту.Есептеу дағдыларын жетілдіру. |
Күтілетін нәтиже: | Оқушылар көптаңбалы сандарды көбейту мен бөлудің жазбаша тәсілдерін бақылауды жүзеге асырады. |
Оқыту тәсілдері:
|
Топтық жұмыс, «Қызығушылықты ояту», «Мағынаны ашу», сергіту сәті, «Қоянға көмектесейік», ойтолғаныс. |
Модульдер: | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ,талантты және дарынды балаларды оқыту,оқытуды басқару мен көшбасшылық,сын тұрғысынан ойлауға үйрету. |
Дерек көздері: | интербелсенді тақта, дидактикалық материалдар. |
Сабақ кезеңдері | Уақыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Керекті жабдық тар | |||||||||||||||||||||||||||||||
Кіріспе.
Топқа бөлу
|
3мин | Оқушылармен сәлемдесу, журнал бойынша түгелдеу.
Фигуралардың көмегімен төрт топқа бөлемін.Геометриялық фигураларға байланысты ережелерді сұрау. 1-топ -«Шаршы» 2-топ -«Тік төртбұрыш» 3-топ -«Үшбұрыш» 4-топ -«Кесінді» |
Мұғаліммен сәлемдеседі.
Кезекші жоқтаманы береді. Геометриялық фигуралар салынған кеспе қағаздарды таңдау арқылы топқа бөлінеді. Ережелерді айтады. |
Геометриялық фигура лар салынған кеспе қағаздар. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Тұсаукесер.
«Қызығушы- лықты ояту» |
3мин. | «Кім жылдам?»
Әр топқа геометриялық фигураларға жазылған өрнектер беріледі. |
Әр топ өздеріне берілген өрнектердің мәнін табады. | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Жеке жұмыс | Математикалық диктант
1.Екінші кластың 70 бірлігі және бірінші кластың 690 бірлігі бар санды жаз. 2. Бірінші кластың 22 бірлігі және екінші кластың 107 бірлігі бар санды жаз. 3. Екінші кластың 829 бірлігі және бірінші кластың 7 бірлігі бар санды жаз. 4. 5 разряд 6 бірлік,4 разряд 7 бірлік,2 разряд 3 бірлік тұратын сан. 5.Мыңдар класының 3 бірлігі,бірліктер класының 124 бірлігінен тұратын сан.
|
Әр оқушы өз бетінше тапсырманы орындайды. | Дәптер | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі бөлім.
«Мағынаны ашу»
Тақтамен жұмыс |
10мин
7мин
|
1-тапсырма. Баған түрінде есептеу.
1-топ. 3 607*5 184 308*3 2-топ. 18 000 :5 552 924:3 3-топ. 10 693*4 80 599*2 4-топ. 3218*7 41058:9 2-тапсырма. Есепті шығар. Екі қаладан бір мезгілде жеңіл машина мен жүк машинасы бір — біріне қарама — қарсы шықты. Жеңіл машина 80 км/сағ, ал жүк машинасы 60 км/сағ жылдамдықпен жүріп, олар 5сағаттан соң кездесті. Бастапқыда екі машинаның арасы неше км болған? |
Баған түрінде есептеп, мәнін табады.
1- 18035, 552924 2- 3600 184308 3- 42772 161198 4- 22526 4562 2-тапсырма. Vжүк— 60км/сағ Vжең— 80км/сағ t- 5сағ. S-? Км 60*5+80*5=700(км) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті | 5мин
|
Би жаттығулары | |||||||||||||||||||||||||||||||||
«Қоянға көмектесейік»
Өздік жұм. |
7мин |
3-тапсырма
480 : 10 358 + 995 5 890 – 4 980 48 + 1 353 1 401 – 910 302 412 * 2 |
Жылдам өрнектің мәнін таба отырып, қоянға көмектесуге талпынады. | АКТ | |||||||||||||||||||||||||||||||
Ойтолғаныс
Дарынды оқушымен жұмыс |
3мин
|
Тест тапсырмалары.
Жеке оқушыға үлестірмелі қима қағаз таратылып беріледі. |
Тест тапсырмалары
Оқушы тапсырманы өз бетінше орындайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды
Кері байланыс |
3мин
|
-смайликтерді тақтаға іліп қоямын. | -стикерлерді тұсына жапсырады. | Смайлик тер, сти керлер
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау | 3мин | Топ басшыларынан бағалау парақтары
бойынша қорытынды бағаларын түсіру.
|
Өзін-өзі бағалай ды.Топ басшысы бағалау парағына қорытынды бағасын қойып, таныстырып өтеді. | Бағалау парағы. | |||||||||||||||||||||||||||||||
[bws_related_posts]