Құқығымды қорғауға, үнім менің жетер ме?
тaқырыбы бойыншa коучинг жоcпaры
Күні: 8.01 | Caғaт: 1020 | |
Caбaқ тaқырыбы: | Құқығымды қорғауға, үнім менің жетер ме? | |
Жaлпы
мaқcaт: |
Оқушылардың адам құқығы,оның ішінде бала құқығы жөнінде түсінігін кеңейту,өз құқығын біліп, өзгеніңде құқығын бұзбауға жол салуға бағыттау. | |
Күтілетін
нәтиже |
1. Оқушылар өз құқығымен танысып, жаңа түсініктерін қалыптастырады.
2. Бала құқығы конвенциясының құндылығын ұғынады. 3. Оқушылар құқық бұзушылықты жаза түрлерімен танысады,ондай жағдайлардың болдыртпауының алдын- алу жолдарын анықтауға тырысады. |
|
Түйінді
идеялaр: |
Оқушылар бала құқығы конвенциясының негізгі түйінді заңнамаларымен танысып, құқықтық білімдері кеңейеді. | |
Дерек көздері: | МАН, интернет материалдары, Коуч- мұғалімнің жұмыс кітабы А-2014 жыл | |
Тaпcырмaлaр: | Презентация, стикер, үлестірмелі қағаздан жасалған гүлдер т.б | |
Caбaқ бойыншa коуч пен мұғaлімдердің іc-әрекеті:
Ұйымдacтыру кезеңі
Уақыты |
Коучтың іc-әрекеті | Қатысушылардың іc-әрекеті | |||
Психологиялық ахуал
Амандасу Топқа бөлу 7 минут |
«Менің қиялдағы ойым»
Мен армандаймын…. Мен жүзеге асырамын… Мен әр нәрсеге сыншымын… Әр ұшақта Армандаушы, жүзеге асырушы, сыншы деп жазылған. Сол бойынша топқа бөліп аламын. |
Тренингке оқушылар дөңгеленіп келіп, ұшақтарды мұғалім үстелінен алады. Суырған парақша бойынша «Менің қиялдағы ойым» атты тренингті ойнап, сол арқылы топқа бөлінеді. | |||
«Ой шақыру»
2 минут |
Бала құқығы туралы видео көрсетіледі. | Видео көріп болған соң, түрткі сұрақтарға жауап береді. | |||
Топқа тапсырма 15 минут
|
|
2.Құқығыңызды толығымен қашан іске асырасыз? 2. Құқығыңыз бойынша жасаған әрекеттеріңіз дұрыс деп ойлайсыздар ма?
|
|||
Сергіту сәті
5 мин |
Жалын, мұз ойыны | Жалын, мұз ойынын ойнату арқылы сергіту. | |||
Теориялық материал
7 мин |
Заң дегеніміз-қоғамның негізгі тірегі. 2002 жылы тамызда қабылданды. Бұл Қазақстанда «Бала құқығы туралы заң заң 9 тараудан 53 баптан тұрады. 2002 жылы 2 қыркүйекте Қазақстан Бала құқықтары конвенциясына қол қойды. Мемлекет әрбір баланың аман- сау өсіп, жан- жақты дамуын қамтамасыз етеді.Бала өмірге келе салысымен тіркеуге алынады және өзіне есім мен азаматтық алуға құқылыӘр бала өз отбасында, ата- анасымен бірге өмір сүруге құқылы. Бала өз ойын еркін айтуға құқылы. | Оқушылар теориялық білімдерін кеңейтеді. Өз ойларын толықтырады. | |||
2 тапсырма
20 минут |
Армандаушы, жүзеге асырушы, сыншы топтарында отырған оқушыларға ой түйіндету мақсатында ашық сұрақтар қойылған бетшелер таратылады.Сол сұрақтар бойынша тапсырманы орындауға бағыттау. |
Армандаушы, жүзеге асырушы, сыншы топтарында отырған оқушылар бетше бойынша берілген тапсырманы орындайды. | |||
Рефлекcия
5 мин |
Әр оқушы өз ұшақтарын нысанаға бағыттап ұшыру сұралады.
|
Ұшақтарын нысанаға бағыттап, ұшырып, өздерінің қай бағытта қалғанын айтып, кері байланыс жасайды. |