Басы » Кембридж бағдарламасы » Құқығымды қорғауға, үнім менің жетер ме? тaқырыбы бойыншa коучинг жоcпaры

Құқығымды қорғауға, үнім менің жетер ме? тaқырыбы бойыншa коучинг жоcпaры

Құқығымды қорғауға, үнім менің жетер ме?

тaқырыбы бойыншa коучинг жоcпaры

 

Күні: 8.01 Caғaт: 1020
Caбaқ тaқырыбы: Құқығымды қорғауға, үнім менің жетер ме?
Жaлпы

мaқcaт:

Оқушылардың адам құқығы,оның ішінде бала құқығы жөнінде түсінігін кеңейту,өз құқығын біліп, өзгеніңде құқығын бұзбауға жол салуға бағыттау.
Күтілетін

нәтиже

1.      Оқушылар өз құқығымен танысып, жаңа түсініктерін қалыптастырады.

2.      Бала құқығы конвенциясының құндылығын ұғынады.

3.      Оқушылар құқық бұзушылықты жаза түрлерімен танысады,ондай жағдайлардың болдыртпауының алдын- алу жолдарын анықтауға тырысады.

Түйінді

идеялaр:

Оқушылар  бала   құқығы конвенциясының негізгі түйінді заңнамаларымен танысып, құқықтық білімдері кеңейеді.
Дерек көздері: МАН, интернет материалдары, Коуч- мұғалімнің жұмыс кітабы А-2014 жыл
Тaпcырмaлaр: Презентация, стикер, үлестірмелі қағаздан жасалған гүлдер т.б

 

Caбaқ бойыншa коуч пен мұғaлімдердің іc-әрекеті:

 

Ұйымдacтыру кезеңі

Уақыты

Коучтың іc-әрекеті Қатысушылардың іc-әрекеті
Психологиялық ахуал

Амандасу

Топқа бөлу

7 минут

«Менің қиялдағы ойым»

Мен армандаймын….

Мен жүзеге асырамын…

Мен әр нәрсеге сыншымын…

Әр ұшақта Армандаушы, жүзеге асырушы, сыншы деп жазылған. Сол бойынша топқа бөліп аламын.

Тренингке оқушылар дөңгеленіп келіп, ұшақтарды   мұғалім үстелінен алады. Суырған парақша бойынша «Менің қиялдағы ойым» атты тренингті ойнап, сол арқылы топқа бөлінеді.
«Ой шақыру»

2 минут

Бала құқығы туралы видео көрсетіледі. Видео көріп болған соң, түрткі сұрақтарға жауап береді.
Топқа тапсырма 15 минут

 

Жүзеге асырушы
армандаушы

 

 

 

сыншы
  1. Сіз өз құқыңыз бойынша нені жасағыңыз келеді?

2.Құқығыңызды толығымен қашан іске асырасыз?

2.      Құқығыңыз бойынша жасаған әрекеттеріңіз дұрыс деп ойлайсыздар ма?

 

Сергіту сәті

5 мин

Жалын, мұз ойыны Жалын, мұз ойынын ойнату арқылы сергіту.
Теориялық материал

7        мин

Заң дегеніміз-қоғамның негізгі тірегі. 2002 жылы тамызда қабылданды. Бұл Қазақстанда «Бала құқығы туралы заң заң 9 тараудан 53 баптан тұрады. 2002 жылы 2 қыркүйекте Қазақстан Бала құқықтары конвенциясына  қол қойды. Мемлекет әрбір баланың аман- сау өсіп, жан- жақты дамуын қамтамасыз етеді.Бала өмірге келе салысымен тіркеуге алынады және өзіне есім мен азаматтық алуға құқылыӘр бала  өз отбасында, ата- анасымен бірге өмір сүруге құқылы. Бала өз ойын еркін айтуға құқылы. Оқушылар теориялық білімдерін  кеңейтеді. Өз ойларын толықтырады.
2 тапсырма

20 минут

 

Армандаушы, жүзеге асырушы, сыншы топтарында отырған оқушыларға ой түйіндету мақсатында ашық сұрақтар қойылған бетшелер таратылады.Сол сұрақтар бойынша тапсырманы орындауға бағыттау.

Армандаушы, жүзеге асырушы, сыншы топтарында отырған оқушылар бетше бойынша берілген тапсырманы орындайды.
Рефлекcия

5 мин

Әр оқушы өз ұшақтарын нысанаға бағыттап ұшыру сұралады.

 

 

Ұшақтарын нысанаға бағыттап,  ұшырып, өздерінің қай бағытта қалғанын айтып, кері байланыс жасайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *