Басы » Tәрбие сағаттары » Қасиетті Құран Кәрім. Адам ата.

Қасиетті Құран Кәрім. Адам ата.

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

Солтүстік Қазақстан облысы

«№ 42 орта мектеп» КММ

Өткізген: Аманжолова Т.Т.

қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

Қасиетті Құран Кәрім. Адам ата.

Сабақтың мақсаты:
ә/ білімділікке, құштарлыққа баулу.

б/шығармашылық ізденіске бағыт беру.
Сабақтың типологиясы:білімді жан-жақты тексеру.
Сабақтың эпиграфы:  Саясат күнде өзгереді, ал дін тұрақты.Біздің тегіміз-түрік, дініміз-ислам екенін ұмытпауымыз керек.Ол үшін қасиетті кітап Құран Кәрімді насихаттауды естен шығармауға тиіспіз»

Н.Ә.Назарбаев
Сабақтың ұраны: …Білген сайын келеді біле бергім,
Білімдіні сүйерін білем елдің…
Сабақтың технологиясы:

Сабақтың типі: сындарлы оқыту
Сабақтың технологиясы:

Пәнаралық байланыс : тарих, дінтану

 

 

Пән: қазақ әдебиеті Мерзімі: 04.12.2015ж. Сынып: 5 «А»
     
Сабақ  тақырыбы: Қасиетті Құран Кәрім. Адам ата.

 

Мақсаты:  

1. Діни әңгімелерді оқи отырып, Ислам діні, Құран Кәрім туралы оқушылардың түсінігін кеңейту.

 

Күтілетін нәтижесі 1.«Адам ата» әпсанасы арқылы адамзат алдындағы оң бағыт пен теріс соқпақ, имандылық пен әзәзілдіктен дұрыс жолды таңдау керектігін ұғынады;

2. Оқушылар өзіндік көзқарасын қалыптастырады;

3. Өмірге қажеттілігін түсінеді.

 

Әдіс –тәсілдер: АКТ, СТО, топтық жұмыс, бағалау.
Ресустар интербелсенді тақта, таныстырылым, плакаттар, түрлі түсті қағаздар, маркерлер, желім, стикер.

 

Іс — әрекет

Мақсаты Күтілетін нәтиже Түрткі тапсырмалар Оқушы әрекеті Мұғалім

 

критерий бағалау  
Кіріспе  Психология

лық ахуал

 

Тұлғааралық қарым-қатынас орнату.

 

Ынтымақтастық атмосферасын құру.

 

Балалар  адамның ең жақсы қасиеті  басқа адамдарға жақсылық, сәттілік тілеу.

Бүгінгі сабақта сендерге жақсы көңіл, сәттілік тілеймін! Көңілдерің осы гүлдей жайнай берсін.

Әрбір таңның арайын,

Қарсы аламыз шаттана

Ақ тілектің сарайын,

Ашамыз біз мақтана.

 

 

«Шаттық лебізі!»

Оқушылар бір-біріне ыстық  лебіздерін  білдіреді.

 

Көңіл-күйлері көтеріңкі    
Өткенді пысықтау.

«Миға шабуыл» стратегиясы

Өткенді еске түсіреді.

Сұрақтарға дұрыс  жауап бере біледі.

«Тоғызқұмалақ» ойыны

1.Құран  Кәрім  қай тілде жазылған?

2. Құран  кімге, қалай  уахи түсті?

3.Құран Кәрімде қанша  сүре бар?

4.Құранда  қандай мәселелер  қамтылған?

5. Адам атаның шын есімі кім?

6. Адам атаның шын есімі кім?

7. Мұсылман сыйынатын орын

8.

Ой қозғау арқылы өткенді еске түсіреді Оқушылардың сұраққа дұрыс жауап берулерін қадағалау. Топ мүшелерінің белсенділерін анықтаймын

 

 

Өте жақсы

Жақсы

Орташа

 

Үй тапсырмасын тексеру. Берілген сөздердің синонимдер қатарын біледі. Әлем, қасиетті, бағалы сөздерінің синонимдерін анықтау. Оқушылар сөз тізбегін оқиды.

 

 

Оқушылар жауабы тыңдалады. Салыстырады, толықтырады, түзетеді. Өте жақсы

Жақсы

Орташа

 

1.Блум жүйесі

Түсіну

Мұғалімнің кіріспе сөзін тыңдау Ой бөлісу

 

Оқушылар өз түсініктері бойынша әңгімелейді. Ынтамен тыңдау, тыныштықты сақтауға баулу Оқушы жауапкерші-

лікке үйренеді

Тамаша!

 

Сөздік жұмысы

Ой қозғау, жаңа материалды игерту

Жаңа сөздерді есте сақтайды

Ой қозғау, жаңа материалды игерту

 

Көрсетілген суреттер бойынша сөз бен сөз тіркестерін құрастыру, үйге  берілген  сөздердің мәнін ашу. Тірек сөздердің мағынасын ашады Оқушы жауабы қадағаланады. Мұғалімнің бағалауы: смайликпен  

Тамаша

жақсы

2.Білу Мәтінмен  жұмыс жасай алады. Тақырыбы: «Ислам діні және Құран» мәтінді тыңдау Мәтін бойынша топтық тапсырма

 

Топ мүшелерінің жауабы тыңдалады. Ынталандыру

-топта сен ерекше белсенділік таныттың!

-бүгін сен сұрақтарға дұрыс жауап бердің!

 

Өте жақсы

Жақсы

орташа

3.1.Қолдану

Оқушы қызығушылы

ғын ояту.

Құран оқу қағидаларын біледі.

Ықылас сүресін оқи алады.

Ықылас сүресін оқу, мағынасын түсіндіру.

 

Құран оқу қағидалары түсіндіріледі.

Оқушы Ықылас сүресін оқиды

Алған білімді қолдана білуге баулу Мұғалімнің бағалауы: смайликпен  
Сергіту кезеңі

Оқушыларға дене қимылдарын жасату.

Дене қимылдары Сандарды ауаға жазу арқылы дене қозғалысын жасау. Мұрын, құлақ, иық, қол, бөксе, аяқ қимылдарымен ауаға бірден беске дейінгі сандарды жазады.

 

Бой сергітеді. Жарайсыңдар!  
4.Талдау

Шығармашылық жұмыс

 Сыни тұрғыдан ойлауын дамыту.

Оқушылар жобаны қорғай алады. «Ой толғау»

1.Адам атаның ерекше жаратылуы

2.Ібілістің Адам атаға бас имеуі

3. Аллаһтың рақымы

Берілген тапсырма бойынша оқушы өз ойын ортаға салады. Топ мүшелерінің жұмысын қадағалаймын. — Рахмет, тамаша! Жарайсыңдар!

Mадақтау

-Мына топ өте тамаша бірлескен жұмыс жасап отыр! (Қолпаштау)

 

Өте жақсы

Жақсы

орташа

Қорытынды

Жинақтау

           
Өзара бағалауды үйрету

 

 

Әділ, сын тұрғыда бағалауға үйренеді.   Топ ішінде пікірлеседі.

Шешім қабылдайды.

Ойын жеткізеді

Оқушы пікірімен санасады    
                                                                               3 топ бір-бірінің жұмыстарын бағалайды

Топты бағалау                                                                          Ұпай саны

         
Топтағы ынтымақтастық (міндеттерді бөлу және оларды орындау)          10  
Тәртіп (басқа топтың жұмысына бөгет жасамау, тапсырманы орындауда                    енжар болмау)           10  
Тақырыптың,  тапсырманың  ашылуы    

10

 
Жазба жұмыстың  орындалуы          5

Басқа топтардың жобаларын, пікірлерін тыңдау, сұрақ қоя алу қабілеттері

          5  
Жалпы  ұпай      
Рефлексия:  «Даналық ағаш»

 

Үй тапсырма

сы

 

1.Мәтінді  оқу, мазмұндауға  дайындалу.

2. Дін  туралы мақал — мәтел, нақыл сөздер жазып келу

 

 

Кіріспе сөз

Балалар, бүгін біз өткен сабағымызды жалғастырамыз.  Қасиетті Құран Кәрім туралы көптеген мәліметтер аласыңдар.Мұқият тыңдап отырыңдар.Сабақ соңында түсінгендеріңді қағазға  түсіріп жоба қорғайсыңдар.
Бүгінгі сабақтың эпиграфы Елбасымыз Н.Назарбаевтың сөзі: «Саясат күнде өзгереді, ал дін тұрақты.Біздің тегіміз-түрік,дініміз-ислам екенін ұмытпауымыз керек.Ол үшін қасиетті кітап Құран Кәрімді насихаттауды естен шығармауға тиіспіз»

Бисмилләхир Рахманир Рахийм – сөзімді Аса Қамқор ерекше Мейірімді Аллаһтың атымен бастаймын.

Қасиетті Құран Кәрім Аллаһтың сөзі. Құранға дейін үш кітап түскен,бірақ адамдар олардың мазмұнын өзгерткені үшін ол кітаптардың үкімі жойылған.Құран кітабының қасиеті сондай — осы күнге дейін бірде-бір әрпі өзгеріске түспеген.

Құран — Ислам дініндегі қасиетті кітап, араб тілінде “оқу”деген мағынаны береді.
Жер бетіндегі халықтардың көбі бір Аллаға табынады, сыйынады. Осы үлкен сенім адам баласына көмектеседі. Осы сенімнен дін тарайды. Дүние жүзіне кең тараған төрт ірі дін тармақтары Ислам, Христиан, Будда, Католик діндерінің бәрінің де өзегі – адамгершілік, тазалық.
2) Өздерің айтып өткендей Құранда 114 сүре бар. Сол сүрені оқудың белгілі бір қағидалары бар.

Құран оқу қағидаларын оқушымыз  Еслям Медет  түсіндіреді.
Құранды қатесіз, мәнерлеп оқу қажет.
Құранды дәретпен оқу керек.
Құран оқуды «Ағузу билләһи мин аш-шайтони-р-раджим.Бисмилләһи-р-рахманир рахим» деп бастайды.
Құран оқыған кезде тыныштық сақтау керек
Құранның әрбір әрпін үйренгені үшін 10 сауап беріледі.
Құранды Құбылаға қарап отырып оқу керек.

 

3) Осы қағидаларды сақтай отыра Ықылас сүресін Мұхамед оқып береді.

 

4)  Мәтінмен жұмыс . Ислам діні (аудио)

 

Ислам – бейбітшіл дін, ислам соғысты қаламайды, күш қолдануға қарсы, лаңкестікті айыптайды. Адамдарды  адамгершілікке, қайырымдылыққа, еңбексүйгіштікке шақырады, Соңғы кездері Қазақстанда мұсылман халқын басқа дінді қабылдауға шақырған топтар пайда болуда. Олар өзге дінді уағыздайтын ағымдар. Олардың  арандатушы әрекеттерінен сақ болғанымыз жөн. Ата-бабаларымыз ұстанып келген Ислам діні – тіршілігіміздің тірегі.
Ақын Шәкәрім : «Адам атаулыны бір бауырдай қылып екі өмірде де (бұл дүние мен о дүниеде) жақсылықпен өмір сүргізетін жалғыз – осы мұсылман жолы».- деген екен.

Ислам діні – дүние жүзіне кең тараған діннің бірі. Ислам діні алғаш рет  Арабияда дүниеге келді. Мұсылман дінінің негізін салушы —  Мұхаммед Пайғамбар. Бұл діннің қасиетті кітабы – Құран.

«Құран сөзі – Құдай сөзі» деп үйретеді мұсылман баласы. Құран мұсылман баласының қалай өмір сүру керектігі жайлы жазылған (Шахид) заң шарттарынан тұратын кітап.

 

а) Сөз мағыналарын меңгеру.

Лаңкестік – бүлік салушылар /терроризм/ жазықсыз адамдардың өміріне қауіп төндіретін адамдар

Уағыздайды – насихаттайды / дін туралы мәліметтер таратады/

Ағымдар – ұйымдар / теріс бағытты үгіттеушілер/

 

ә)Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беру.

  • Ислам сөзі қандай мағына береді?
  • Ислам сөзі — арабша «бейбітшілік», «бағыну», «ілім»
  • Ислам діні неге шақырады?
  • Адамдарды адамгершілікке, қайырымдылыққа, еңбексүйгіштікке шақырады.
  • Мұсылман дінінің негізін салушы кім?
  • Мұхаммед пайғамбар
  • «Шахид» сөзінің мағынасын түсіндір
  • Алланың заңы

б) Жауапты дәптерге жазу.

 

 

Осы мәтіннің мазмұны бойынша өзіңе қандай ой түйіндедің?

Жауап:

Біз өзіміздің мұсылман екенімізді ұмытпау. Мұсылман үшін басты дін – Ислам екенін мойындай білу. Құран Кәрім – Алланың сөзімен өмір сүру.

 

5) Шығармашылық жұмыс.

Оқыған шығарма бойынша

 

 

Қорытынды:
Яссауи, Арыстан баб, әл- Фараби даналарым,

Әулие Есет, Бекет, Қарақожа бабаларым.

Жастарды желеп — жебеп аруағыңызбен,

Қазақтың қолдандаршы бабаларын.

Өтпелі қиындықты ауырламай,

Халықты тура жолға салып тұрған

Жастардың арта берсін талаптары!

Жайылып өсе берсін қанаттары.

Ақырет жолы ауыр ғой, қарақтарым,

Анық қой о дүниеге бір барарың.

Алла деп адал еңбек етсеңіздер,

Ашылар жұмақтың есіктері алдан әлі.

Жұмақтан орын алар адал адам,

Силаса құдай жолын болмай арам.

Иман жүзді адамдар көп болса екен,

Тілеймін имансыздық болмағанын – дей отыра сабағымызды аяқтаймыз.

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *