Басы » Кембридж бағдарламасы » Сыни тұрғыдан ойлануға үйрету

Сыни тұрғыдан ойлануға үйрету

1 Коучинг кезеңдері Қолданылатын әдіс-тәсілдер Уақыты Сұрақтар Күтілетін нәтиже
І  

Ұйымдастыру

 

Танысу

 

Топқа бөліну

 

Сергіту сәті

 

 

 

Өту орнын әзірлеу.

Сәлемдесу(Шаттық шеңбері ойыны бойынша өзін таныстыру,топқа бөлу

Бейнеролик музыка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

 

 

Көңіл күйлеріңіз қалай?

 

 

 

 

 

Коуч, коучинг туралы түсінік алады.

 

 

 

ІІ Заманауи оқыту әдістемелерінің жеті негізгі модулінің бірі сыни тұрғыдан ойлау модулімен таныстыру

 

 

Слайд қолдану

Түсіндіру жұмыстары (жеке тоқталу)

 

 

 

7 мин

 

Біз өзгере аламыз ба?

 

 

 

Жеті модуль — оқыту сапасын арттырудың әдістері екенін біледі, сыни тұрғыдан ойлаудың оқытудағы тиімділігін түсінеді
ІІІ  

Ой қозғау

 Видеоролик көру «Құмыра жарығы»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 мин

Бейне фильм көру арқылы не түсіндіңіздер? Ойларыңыз  қандай?

 

 

Сыни тұрғыдан ойлай біледі.

 

 

 

 

IV Сыни тұрғыдан ойлаудың тиімді моделі — Блум таксономиясы Слайд көрсету арқылы түсіндіру   (6 мақсат) 10 мин Блум таксономиясының     6 деңгейлі кезеңінің маңызы? Осы әдіс бойынша сабақ жоспарын құра аламыз ба? Блум таксономиясы туралы мағлұмат алады. Блум таксономиясындағы аталған барлық деңгейлер сын тұрғысынан ойлау үшін қажет екенін ұғынады
V Тапсырма беру Флепчарт қағаз тарату. Тапсырманы

түсіндіру

10 мин  

«Нұрлы жол — болашаққа бастар жол» жолдауын Блум таксономиясы бойынша талдау

 

Блум таксономиясының 6 кезеңдері бойынша сабақ жоспарын  тиімді құра білуге үйренеді, кез келген мәтінді талдай алады

 

Тапсырма

1-топ  газеттер

2-топ  журналдар

3-топ түрлі түсті қағаздар

4-топ ақ бет, маркер,бояу

Берілген ресурстар бойынша әр топ бір зат ойлап жасау,не жасағандарын,қалай жасағандарын, не үшін жасағандарын түсіндіріп беру

Ортада талқылау.

Әр топ бір-біріне баға беру

( екі жұлдыз, бір тілек)

 

 

10 мин Осындай әдіс тәсілдерді әр пән мұғалімі өз сабақтарымызда қолдана аламыз ба?

Оқушыларды қалай бағалауымыз керек?

Неге өзгеруіміз керек?

 

Сабақта сыни тұрғыдан ойлану арқылы барлық жастағы мұғалімдер кез келген құбылыс пен заттарға, әрекет пен мазмұнға сыни тұрғыдан қарап, көптеген пікірдің ішінен біреуін таңдап, саналы шешім қабылдауға үйренеді.

Бағалаудың критерин және дискрепторын жасауды үйренеді.

 

 

VІI  

Бағалау

6 қалпақ стратегиясы бойынша өз ойларын айту, коучингке баға беру

 

 

 

5 мин

Коучинг  қызықты өтті ме?

Коучинг  неге ұнады?

Коучингтің жаңалығы не болды?Коучинг  қиын болды ма? Осындай коучингке тағы да қатысқыңыз келе ме?

Сабақта қолдана аласыз ба?

Оқыту әдістемеңізді өзгерте аласыз ба?Сыни тұрғыдан ойлай білу туралы ақпарат ала алдыңыз ба?

Мұғалімдерден алынған жауаптарға диагностика жүргізу арқылы коучинг сабағының сәтті өткен кезеңдері және коучингтің сәтсіз өткен кезеңдері анықталдаы.

 

Бекітемін: мектеп директоры Майемер Азамат Максимович

 

Зеленов ауданы көлемінде өткізілген коучинг  Өту орыны: Белес ЖОББ мектеп- балабақшасы

      Коучинг тақырыбы: Сыни тұрғыдан ойлануға үйрету   

      Мақсаты: Мұғалімдерге сын тұрғысынан ойлаудың оқытудағы тиімділігін түсіндіру           дағдыларын үйрету

         Өткізген коуч: Алимгалиева Мария Гарипуллиновна

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *