Басы » Қазақ тілі мен әдебиеті » Абай Құнанбаев қарасөздері

Абай Құнанбаев қарасөздері

Қызылорда облысы

Қазалы ауданы,Әйтеке би кенті

Қазалы гуманитарлық-техникалық колледжінің

қазақ тілі және әдебиеті мұғалімі:

Шеримова Жанат Айдаровна

 

Сабақтың тақырыбы Абай Құнанбаев қарасөздері
Сілтеме Жоспар
Жалпы мақсаты Абай туралы білімдерін жетілдіру.Қарасөздері туралы түсінік беру
Күтілетін нәтиже Абай туралы,шығармашылығының бір түрі туралы білімдерін жетілдіреді.
Ресурстар Стикерлер,смайликтер,электронды оқулық,,слайдтар, интербелсенді тақта.
Әдіс-әсілдері «Буриме», «Екі жақты күнделік», «Джигсо», «инсерт» , проблемалық ізденіс
Сабақ кезеңдері Мұғалім іс-әрекеті Студент  әрекеті Бағалау
І.Ұйымдастыру кезеңі

 

5 минут

1.Оқушылармен сәлемдесу

2.Сыныпта психологиялық ахуал орнату.

3.студенттерді  топқа бөлу.

 

Студенттер өз заттары арқылы топтарға бөлінеді

 

Мадақтау арқылы бағалау

 

 

 

 

 

 

ІІ.Үй тапсырмасын сұрау

10 минут

 

 

Сұрақтар қою арқылы үй тапсырмасын сұрау Сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

Критерий арқылы бағалау

 

ІІІ.Қызығушылығын ояту

«ой қозғау», «Буриме»

 

15 минут

1. Мен Абай туралы не білемін?

 

2………………………………..бірдей ұста,

……………………………….елден бөлек

………………………….. ..жарытпайды,

……………………………………. ….демек.

 

3.Ақыл,қайрат,жүректі бірдей ұста,

Сонда толық боласың елден бөлек

Жеке-жеке біреуі жарытпайды,

Жол да жоқ жарыместі жақсы демек…

 

(Әуелде бір суық мұз-ақыл зерек)

1.Студенттер тапсырма бойынша өлең шығарады.

 

2. Берілегн шумақ қай ақынның және қандай өлең екенін табады

Мадақтау арқылы бағалау
ІҮ.Мағынаны тану

20 минут

1.Абай қарасөздері туралы теориялық ұғым беру (ауызша)

2.Абай қарасөздерін тыңдату

Мұқият тыңдайды.Дәптерле

ріне конспектілейді.

 

 

 

 

 

Ү.Топтық жұмыс

«Джигсо»

 

10 минут

Топтарға Абай қарасөздерін таңдап бөліп беру Әр топ өздеріне берілген қарасөздерді оқып шығып, келесі топтарға түсіндіреді. Стикер арқылы бағалау
Ой толғаныс

«екі жақты күнделік»

«автор орындығы»

10 минут

1. абай қарасөзі Өз ойым 1. Күнделікті толтырады.

2.Ойын арқылы жазған күнделіктерін оқып береді

 

Стикер арқылы бағалау

 

 
 
Бағалау

1  минут

3 минут

Қызыл түсті стикер- 3 ұпай     

Сары түсті стикер- 2 ұпай        

Жасыл түсті стикер-1 ұпай       

 

  10-12 ұпай- « 5»

7- 10 ұпай –« 4»

3-7 ұпай –  « 3»

 

Үй тапсырмасы

2  минут

Менің философиялық ойым

 

   
Рефлексия

5 минут

Білемін? Білдім? Білгім келеді? Өз ойларын айтады Мадақтау арқылы бағалау
[bws_related_posts]

                          

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *