Сарсекова Айгуль Кусмановна
Шығыс Қазақстан облысы,
Семей қаласы
№26 жалпы орта білім беретін мектеп
Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы 7 сынып
Тақырыбы: Қимақтардың мәдениеті мен кәсібі.
Мақсаты:1.Қимақтардың жартылай көшпелі мәдениеті мен кәсібінің дамуымен және олардың өзара байланыстарымен таныстыру.
- Жартылай көшпелі және отырықшы тұрғындардың мәдени экономикалық даму ерекшеліктерін көрсете отырып,қорытынды жасай білу дағдыларын қалыптастыру.
- Туған жерінің мәдениетін қастерлеуге,оны дамытуға үлес қосуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:Интерактивті
Әдісі:Баяндау,сұрақ – жауап.
Көрнекілігі:суреттер,карта
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі.
А) Оқу құралдарын тексеріп,түгендеу.
Ә) Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
- Үй тапсырмасын сұрау. (Бетпе-бет бағдарламасы бойынша жүргізіледі)
Бетпе- бет бағдарламасының қонағын анықтау мақсатында өткен тақырып бойынша сұрақтар қою:
- Ерте орта ғасырлардағы мемлекеттерді атаңдар?
Түрік қағанаты (552-603) , Батыс Түрік қағанаты (603-704), Түргеш қағанаты (704-756), Қарлұқ қағанаты (756-940), Оғыз мемлекеті( IXғ.соңы- XI ғ.ортасы) ,Қимақ қағанаты (IX ғ. соңы –XI ғ.басы).
- Студия қонағы анықталды.
- Өткен сабақтан қояр сауалдарыңыз болса,студиямызға қоңырау соғуларыңызға болады.
- Студиямыздың байланыс телефоны : 16-16-07
« Оқу- адамды білімді болуға,әңгімелесу тапқырлыққа естігенді жазып отыру дәлдікке тәрбиелейді» — деп ағылшын ойшылы Бэкон айтқандай,әңгімелесуге келіп отырған бүгінгі « Бетпе-бет» студиясының қонақтары № 26 жалпы орта білім беретін мектептің 7 «Ә»сынып тарихшысы………………..қош келдіңіздер.
- Сіздерге қойылар алғашқы сұрақ:
- Қимақ қағанатының тайпалық құрамы:
- 766- 840 жылдардағы қағанаттың жер аумағы ?
- 840 жылы Ұйғыр қағанаты ыдырағаннан кейінгі құрамындағы тайпалар ?
- Студиямызға қоңырау шалынып жатыр,сұрақтарыңызды қоя беріңіздер.
- Қағанаттың қоғамдық құрылымы:
- Қағанаттың саяси жағдайы.
- Шаруашылығы
- Сонымен студияда қонақта болғандар:…………………………………………………
- III. Жаңа сабақ.
- Мәтінмен жұмыс.
- Студияның оң қанаттағы қонақтарына:
- Қимақтардың қолөнерін оқып,талдау жасау.
- Студияның сол қанаттағы қонақтарына:
- Қимақтардың мәдениетін оқып,талдау жасау.
Мәтін мазмұны бойынша «Автордың орындығы» -на келіп жауап беру.
- IV. Сабақты бекіту.
- Сонымен,қимақ қағанаты қай кезде құрылды?
- Қимақтардың негізгі шаруашылығы:
- Материалдық мәдениетке не жатады?
- Рухани мәдениетке не жатады ?
- Қимақ шонжарлары нешінші ғасырда ислам дінін қабылдай бастады ?
- Зираттарда табылған қола айнадағы жазулар қандай жазу болғандығын көрсетеді ?
- Қимақтар қандай қаламмен жазған ?
- Қимақтарда жерлеу рәсімі қалай болған ?
- Үйге тапсырма: Қимақтардың мәдениеті мен кәсібін мазмұндау.
- Киімдерін,баспаналарын,қару –жарақтарының суреттерін салу.
- VI.Бағалау,мадақтау.
- [bws_related_posts]