Ахетова Раушан Шакировна
Мерзімі: 05.03.2015
Сыныбы: 8 «А»
Пәні: Геометрия
Тақырыбы | Тіктөртбұрыштың ауданы. | |||||
Мақсаты | Б:Аудан өлшем бірлігіне қабырғасы бірлік (е)кесіндіге тең квадраттың ауданын білу ;
Т:Аудан өлшем бірлігінің қабырғасы 1см тең екенін анықтау; Қ: Тіктөртбұрыштың ауданы оның іргелес жатқан көбейтіндісіне тең екенін түсіну; Т:е2-бірлік квадрат арқылы өрнектеп тіктөртбұрыштың ауданын бірлік кесінді арқылы бөлетінін анықтау. |
|||||
Күтілетін нәтиже | Аудан өлшем бірлігіне қабырғасы бірлік кесіндіге тең квадраттың ауданын біледі, тіктөртбұрыштың ауданы оның іргелес жатқан көбейтіндісіне тең екенін түсінеді; бірлік квадрат арқылы өрнектеп тіктөртбұрыштың ауданын бірлік кесінді арқылы бөлетінін анықтайды. | |||||
Оқыту әдістері | Топтық жұмыс, «Баскетбол» әдісі, «Фишбоун» әдісі, «Вейр» әдісі,кері байланыс. | |||||
Ойлау жолдары | Сыни тұрғыдан ойлау | |||||
Жұмыс құралдары
Ресурстар |
АКТ, ,маркер, қарындаштар және түрлі-түсті беттер,А-3
А-4 қағаз, желім, интернет материалдары, интерактивті тақтадағы сұрақтар |
|||||
Уақыты | Тапсырмалар | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | Критерий
|
Дескриптор
|
|
5 мин | Оқушыларды сабаққа ұйымдастыру. Сәлемдесу. | Оқушылармен сәлемдесті.
Ұйымдастыру кезеңін өткізу,сабақ мақсатын түсіндіріп,топқа бөлу, оқушыларға сәттілік тілеу. |
Мұғалімнің айтуымен оқушылар бір-бірімен сәлемдесті.
Топтасуда түрлі –түсті стикерлерге берілген геометриялық фигура- лардың атауларымен топтасады.
|
|
||
5 мин | Білу
«Үй тапсырмасын сұрақтар арқылы еске түсіру. «баскетбол» әдісі |
Әр топқа тапсырма доп арқылы бір-біріне ұшып барады. | Әр топ мүшелері өз ойларын қоса отырып, берілген тапсырмаға оқушы өзі болып қорғап шығады. | Оқыған материалды еске түсіру,қайталау | а) Пайдаланған теореманы және дәлелдеуді біледі. | |
в) Дәлелдеуді біледі.
|
||||||
с) Теореманы біледі. | ||||||
10 мин
|
Түсіну
Оқулықпен жұмыс
|
Тіктөртбұрыштың ауданын ,теорема арқылы дәлелдеу және формуласын есептерде қалай тұжырыдайты-нын түсіндіру.
|
Берілген тапсырманы оқулық және қосымша материалдарды пайда-ланып толықтырады және топта талқылап, содан соң тақтаға шығады.
|
Берілген материалды өз сөзімен жеткізу. | а)Тіктөртбұрыштың ауданын, теорема арқылы дәлелдеуді және формуласын түсінеді.
|
|
в)
Тіктөртбұрыштың ауданын, түсінеді.
|
||||||
с) Тіктөртбұрыштың ауданын, теормасын болжам-
дай алады
|
||||||
10 мин |
Қолдану
«Фишбоун» әдісі |
Әр топқа 5 есептен,5 сұрақтан беріліп ,әр топ
Бір-бірінің есептерін шешіп және сұрақтарға жауап беруі тиіс |
I-Ромб
II-Квадрат III-Параллелограм IV-Тіктөртбұрыш Балық қаңқасын салып берілген есептерді және сұрақтардың шешімде-рін жазып постер қорғайды |
Берілген есептерді шешіп,сұрақтарға жауап беру. | а)Тапсырма бойынша критерийлерді орындай алады.
в)Түсінігі тақырыпқа сай,бірақ қажетті қорытындылар жасай алмады. с ) Тақырыпты түсінбеген тапсырманы орындай алмады. |
|
2 мин
|
Сергіту сәті. | «Егер мен білсем….» | Тіктөртбұрыш сөзінің әр әрпіне сөздер тауып айтады | Мысалы:
Т-төртбұрыш, і-ішкі бұрыш, к-кесінді т-тікбұрыш, ө-өрнек, р-ромбы,т-трапеция, б-биіктік, ұ-ұзындық , р-рационал, ы-ықшамдау, ш-шар. |
||
8мин
|
Талдау
Бекіту бөлімі. «Вейр» әдісі
|
Оқушылар түрлі түсті қағаз алып желдеткіш жасап әрбірінің астына логикалық алты есеп жазып бір-біріне алмаса отырып шешімдерін орындау керек.
|
1 топ- 1 кезең
2 топ- 2,кезең 3 топ-3кезең 4 топ- 4 кезеңді өз топтарында талқылап, сосын басқа топ мүшелерімен алмасып соларға түсіндіреді |
Өткен сабақпен бүгінгі сабақтың білімін салысты-
ру.
|
а) Өрбіту логикасында жіберілген кемшіліктер мен қателіктерді көре біледі. | |
в) Жасырын болжамды айқындайды.
|
||||||
с) Логикалық салдар арасында
ғы есептердің айырмашылық тарын ажырата алады. |
||||||
Оқушылармен кері байланыс
2мин |
Сабақта не білетін едім, нені білдім және нені білгім келеді деген бағытта стикерлерге жазып, жапсырады.
|
|
||||
Бағалау
2мин |
Бағалау парағы арқылы мұғалім бағалайды.
|
|||||
Үйге тапсырма
1мин |
№208,209. | |||||