Жамбыл облысы, Жуалы ауданы
№24 Тұрар Рысқұлов атындағы орта мектебі
Биология пәнінің мұғалімі: Итебаев Ардак Бералиевич
Сабақ тақырыбы: §43. Адам эволюциясының кезеңдері: ежелгі адамдар, ертедегі адамдар және осы заманғы алғашқы адамдар
Сабақ мақсаты: Адам эволюциясының негізгі кезеңдері туралы мағлұмат беру Сабақ міндеті: 1. Адам эволюциясының кезеңдерімен таныстыру: дене құрылысы, тұрмыс тіршілігі туралы білім алу. 2.Оқушылардың талдау, синтез, салыстыру, қорытындылау және ойлау қабілеттерін дамыту. 3.Оқушыларды топтық жұмыс барысындағы ережелерді сақтауға үйрете отырып, өзін-өзі мәдениеттілікке, тәрбиелікке бағыттау.
Қолданатын модульдер :
- Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
- Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
- Оқытуды басқару және көшбасшылық
- Оқыту мен оқу ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану
- Сын тұрғысынан ойлау
- Дарынды және талантты оқушылармен жұмыс
- Қалай оқу керектігін үйрету
Стратегиялық іс-әрекет:
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, «Блум таксономиясы», «Топтық жұмыс», «Жұптас – ойлан — бөліс», «Топтық бағалау», «ДЖИГСО» әдіс, Рефлексия
Күтілетін нәтиже: Адам эволюциясының кезеңдері туралы білім қалыптасады.
Сабақ кезеңдері | Мұғалім іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Дерек көздер | Бағалау |
Кіріспе
5 мин
5 мин
|
Білу
І.Ұйымдастыру 1.Оқушылармен сәлемдесу 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 3. Мозайка әдісімен топқа бөлу.
І топ-«Ежелгі адамдар» ІІ- топ «Ертедегі адамдар» ІІІ топ-«Осы заманғы адамдар»
ІІ.Үй тапсырмасы: «Кезбе тілші» әдісі бойынша сұрақтар қойылады |
Мұғаліммен сәлемдеседі.
Сабаққа зейінін аударады
Әр түрлі қималарды тандап, құрастыру арқылы 3 топқа бөлінді.
Алдын ала топ атаулары жазылған партаға отырады.
1. «Кезбе тілші» әдісі бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді 1 Адамның шығу тегін, тарихи даму кезеңдерін және нәсілдік ерекшеліктерін зерттейтінғылым саласы қалай аталады? 2 Рудиментті мүшелер деп қандай мүшелерді атайды? Мысал келтірініз. 3 Адам неліктен хордалылар типіне жатқызылады? т.с.с. |
Әртүрлі
пішіндес түрлі-түсті қима қағаздар Топ атаулары жазылған А4 қағаздары
А4 қағаздар Түрлі – түсті қаламсап тар
микрафон
|
Топтар өзара бағалайды
Әрбір дұрыс жауап 1ұпай |
Жаңа
сабақтың танысты рылымы 5мин |
Түсіну
1 «Миға шабуыл» Суреттер, макеттер көрсете отырып, тақырыпты ашу |
Оқушылар мұғалім қойған сұрақтарға жауап бере отырып, тақырыпты ашады | Суреттер, макеттер | |
Жаңа сабақты қолдану 15 мин
|
Талдау
Бүгінгі сабақ адам эволюциясы айта отырып, постер қорғату арқылы жаңа сабақтын мағынасын ашу |
І топ«ежелгі адамдар» ІІ топ «ертедегі адамдар» ІІІ топ«Осы заманғы адамдар» Берілген тапсырманы постерге түсіріп , қорғайды.
|
Ақпарат көздері,
Плакаттар. Түрлі- түсті қаламсаптар.
|
Постерді қорғау деңгейіне қарай
Жоғары деңгей – «3» балл Орташа –«2» балл Төмен деңгей –«1» балл |
3мин | Қолдану | Берілген кестені дәптерлеріне толтырады |
Оқулық |
1-2 ұпай |
3мин
3мин |
Жинақтау
Слайдтан суреттер көрсету және таратып беру
Тест тапсырмасын тарату |
Суреттерді түсіндіру Тест тапсырмасын орындау
|
Суреттер
Тест тапсырмалары
|
1-3 ұпай
1-6 ұпай |
Қорытынды
4 мин |
Оқушылардың білімін бағалау, үйге тапсырма беру | Критерий бойынша өздерін бағалайды.
Үй тапсырмасы беріледі
|
Жиынтық баға | |
Рефлексия
2 мин |
Кері байланыс парағын тарату | Кері байланыс парағын толтырады |
Кері байланыс парағы |
[bws_related_posts]