Алматы облысы
Ақсу ауданы
Абай атындағы орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі:
Сағымбекова Бақыт Советханқызы
Пәні: әдебиет | Сынып: 8 | Мерзімі: 22қазан | ||||||||
Тақырыбы: Махамбет Өтемісұлы. Ереуіл атқа ер салмай | ||||||||||
Мақсаты | Ақын туралы мағлұматтармен жете танысып, өліңнің мәнін ашу. | |||||||||
Міндеттер | Оқулық материалына сүйене отырып өлеңнің мазмұнына, тақырыбына, идеясына талдау жасату. | |||||||||
Күтілетін нәтиже | Топта жұмыс жасайды,таза сөйлеуге,ойларын жүйелеп айтуға үйренеді,өз көзқарастарын білдіреді, өлеңнің мәнін ашады | |||||||||
Кезеңдері | Уақыты
|
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау | Ресурстар, құралдар | Кіріктірілген модульдер | ||||
Ұйымдастыру
Үй тапсыпмасын сұрау
Өткенге шолу |
3 мин | Мозайка әдісімен топқа бөлу
Жылқы туралы мақал, тыйым сөздер, өлең шумағын айтуға, сипаттама беруге тапсырма беру. |
Мозайка әдісімен топқа бөліну
Жылқы туралы мақал, тыйым сөздер, өлең шумағын айтады, сипаттама береді. |
Форма тивті (сөзбен) | Қиыққа бөлінген суреттер | Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер | ||||
2 мин
8мин |
Сайф Сарайидың нақыл сөздерінің мағынасын ашқызу.
Өтілген тақырыптар бойынша топтарға бір-біріне сұрақтар қойғызу. |
Сайф Сарайидың нақыл сөздерінің мағынасын ашу.
Өтілген тақырыптар бойынша бір-біріне сұрақтар қою. |
Форма тивті стикермен,
бағдаршаммен |
Стикер,
бағдаршам түстері |
ОҮБжәне ОБ | |||||
Жаңа сабаққа кіріспе
Жаңа тақырып
Сергіту сәті
Жаңа сабақты пысықтау |
2 мин
8мин |
Махамбеттің «Жұмыр қылыш»күйін тыңдату, ақын туралы білетіндерін сұрау.
Топтарға ақынның өмірі мен шығармашылығын, өлеңін, таным дерек материалын, әдебиет теориясын бөліп беріп, оқуға тапсырма беру |
Махамбеттің «Жұмыр қылыш»күйін тыңдау, ақын туралы білетіндерін айту.
Оқып шығып, түсінгендерін айту: 1-топ: өмірі; 2-топ: өлеңі; 3-топ: таным дерек; 4-топ: әдебиет теориясы. |
Бағдаршаммен топтардың бірін-бірі бағалауы |
Үнтаспа
оқулық, бағдаршам түстері |
АКТ
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер |
||||
2мин
|
Ақынның бір шумақ өлеңін тақтаға жазып, жылдам жаттауларын сұрау. Тақтаға қайта жазғызу, салыстырту. | Тақтаға жазылған ақынның бір шумақ өлеңін жылдам жаттау, тақтаға қайта жазу, салыстыру. | Форматив ті (сөзбен, стикерлер мен) | Интер тақта, стикерлер | ОҮБжәне ОБ | |||||
11мин | Постермен жұмыс жасату, топ алдында қорғату. | Постермен жұмыс жасау, топ алдында қорғау:
1-топ: Махамбет кім? 2-топ: Махамбеттің суреті 3-топ: ақын өлеңдерінің тақырыбы. 4-топ: Махамбетке арнау. |
Форматив ті (сөзбен мадақтау, стикерлер мен ынталан дыру) | постер, маркер, стикер | СТО, ОҮБжәне ОБ | |||||
Бекіту
Бағалау
Үйге тапсырма Кері байланыс |
4 мин | Видеоролик тамашалату, ақын арманы жайлы сұхбат жүргізу, бүгінгі күнмен байланыстыра отырып қорытынды жасату. | Видеоролик тамашалау, ақын арманы жайлы сұхбаттасу, бүгінгі күнмен байланыстыра отырып қорытынды жасау. | Ынталан дыру сөздерін айту | интертақта | АКТ | ||||
3 мин
1мин 1мин |
Сабақ барысындағы формативті бағаны ескеріп, суммативті қорытынды баға қою
Үйге тапсырма беру Кері байланыс орнату |
Өздерінің жетістігі мен кемшілігін бағалау
Күнделікке жазып алу Стикерге сабақтан алған әсерлері туралы жазу |
Жиынтық баға | Журнал
Күнделік стикер |
|
|||||