Батыс Қазақстан облысы.
Бөкей Ордасы ауданы.
Жәңгір хан атындағы жалпы білім беретін орта мектеп.
Химия пәнінің мұғалімі Қалдыбаева Надежда Сисенқызы.
Тақырыбы
|
Алюминий және оның қосылыстары | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мақсаты | Алюминий құрылысы ,табиғатта таралуы мен қасиеттері жөнінде өз беттерімен меңгерту арқылы оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже | Алюминий құрылысы мен таралуын біледі.
Физикалық және химиялық қасиеттерін түсінеді. Маңызды қосылыстарын біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 модульдің қолданылуы | АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қолданылатын әдіс-тәсілдер | Кім жылдам,Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан тап,Кім жылдам | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қолданылатын ресурстар | Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру
кезеңі КІРІСПЕ БӨЛІМ. |
Оқушыларды конфет арқылы топқа бөлу
Әр топқа бағалау парағын таратып беру.
|
конфет арқылы екі топқа бөлінді. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасын тексеру.
|
Миға шабуыл әдісі. 1.Судың кермектігі дегеніміз не? 2.Кермектің нешеге бөлінеді. 3.Кермектің қандай иондар әсерінен пайда болады?
|
Ауызша сұрақтарға жауап береді. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№2тапсырма. Семантикалық карта.
|
семантикалық картаны толтырып бір-бірімен алмасып бірін-бірі тексереді. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№3тапсырма. Ойлан тап.
Төмендегі формулалардың атын тауып маңызын айтады.
NaHCO3 Na 2CO3 Ca(OH)2 CaO CaSO4 2H 2O CaҒ2 |
Химиялық формулаларды атап, олардың маңызын айтады. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа сабақ. |
Бұл металдан жасалған бірінші бұйым 19ғ 30жылдарында Наполеон ІІІ арналған сылдырмақ ойыншық еді. Кейінірек Наполеон ІІІ бұйрығы бойынша бұл металдан асханалық ыдыстар жасалды, оларды императорға және құрметті қонақтарға ғана ұсынатын.Басқа қонақтар болса дәстүрлі металдар—алтын мен күмістен жасалған ыдыстармен қолданды. Бірте-бірте кезінде сирек кездесетін ғажайыптан бұл металл құрылысшылардан, архитекторлардың, дизайнерлердің ең қажетті материалына айналды.1967жылы американдық дизайнер Оскар де ла Рента көрермендерге осы металдың жіптерінен жасалған суға түсетін киім ұсынып сән әлемін таңқалдырды. Ал 21ғасыр осы металдың ғасырына айналды. Сұрақ: Қай металл туралы айтылды деп ойлайсындар.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алюминий және оның қосылыстары.
Д.И.Менделеевтің периодтық жүйесі бойынша алюминийге сипаттама. Дәптерлеріне жалпы сипаттама жазу. Топтық жұмыс. Ітоп: Алюминийдің табиғатта таралуы физикалық қасиеттері. ІІтоп: Алюминий алынуы және қолданылуы
|
Периодтық жүйе бойынша сипаттама жазады.
топ болып талдап өз ойларын постер арқылы айтады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алюминийдің химиялық қасиеттері. Тақтадан видеороликтер көрсетіледі. Сол бойынша реакция теңдеулерін жазу керек.
|
Видеороликтер арқылы көріп, аюминий қасиеттерін жазады. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алюминий қосылыстары жөнінде видеороликтер қосу.
№ 1тапсырма. Сәйкестендіру
Сәйкестендіру тесті.
|
алюминий қосылыстарын тыңдап болғасын төмендегі сәйкестендіру тапсырмасын жеке әр оқушы орындайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Химиялық эстафета.
№1 Алюмотермия әдісімен темір алғанда массасы 20 г темір оксидімен массасы 50г алюминий әректтескенде қанша грамм темір шығады? №2. Құрамында 30грамм AICI3 бар ерітіндіге калий гидроксидінің ерітіндісін құйғанда тұнбаға түсетін алюминий гидроксидінің массасы қанша? |
Оқушылар топ болып есептерді шығарып, түсіндіреді. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бөлім: | Ой толғаныс. 5жолды өлең.
1. Мизамбаева Гүлжайна. 1.Алюминий 2. Күмістей ақ. 3.Үшінші топта орналасқан. 4. Табиғатта бос күйінде кездеспейді. 5. Металл 2.Ишанғалиева Фаруза. 1. Алюминий. 2.Белсенді металл 3.Тұрақты үш валентті 4.Қиын балқитын қатты зат. 5.Элемент.
|
алюминий жөнінде өз ойларын жазады. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау | Оқушыларға бағалау парағын тарату, сол арқылы бағалау. | Әр топ бағалау парақшасын толтыра отырып өздерін бағалайды | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия | Екі жұлдыз , бір тілек
Стикерлерді толтыру Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин |
Оқушылар кері байланыс арқылы өздерінің сабақтан алған әсерлерін, ұсыныс, тілектерін жазады. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма | §23. Алюминий және оның қосылыстары. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
[bws_related_posts]