Басы » Кембридж бағдарламасы » Судың құрамы. Физикалық және химиялық қасиеттері

Судың құрамы. Физикалық және химиялық қасиеттері

Жамбыл облысы

 Жуалы ауданы , Қоңыртөбе ауылының

№21 Дмитрий Пхомов атындағы орта мектебінің

химия пәнінің мұғалімі

Сагындыков Ахылбек Жамашович

Сабақтың тақырыбы: Судың  құрамы. Физикалық  және  химиялық қасиеттері

Сабақтың  мақсаты: Судың құрамы  мен  қасиеттеріне сипаттама  беру.

Сабақтың міндеті: 1) Тақырыптың  мазмұнын топпен талдау және оқушыларды көшбасшылыққа ұмтылдыра отырып

жетілдіру.

2) Сыни тұрғыдан ойлау арқылы түйінді ой айта  білуге, өзіндік  пікір  қалыптастыруға  және сөйлеу

мәдениетін арттыру.

3) Химиялық  теңдеулер мен есептерді  шеше алатын  өнегелі де  саналы тұлғаны қалыптастыру.

Сабақтың түрі: Жаңа сабақ

Сабақтың   типі: Жаңа білімді меңгерту сабағы

Сабақтың әдісі: Сыни тұрғыдан ойлау, сұрақ-жауап, түсіндіру, деңгейлік тапсырма

Сабаққа керекті құрал-көрнекіліктер: Оқулық, АКТ, смайликтер, маркер, слайд

Пәнаралық байланыс: математика, география

Күтілетін нәтиже: Судың құрамын, салыстырмалы молекулалық массасын, құрылымдық формуласын біледі.

Судың физикалық, химиялық қасиеттерін меңгереді.

Жаттығулар мен есептерді  шығара алады. Өз ойын қорытындылайды.

 

             Сабақ

               кезеңі

Уақыт

 

 

Жұмыс түрлері

 

 

Мұғалімнің  әрекеті

 

Оқушының әрекеті

 

Ресурс

Ұйымдастыру  кезеңі

3-4 минут

Жайлы атмосфера қалыптастыру Сәлемдесуі. Түгелдейді. Сабаққа назарын аударады. Оқушыларды жыл мезгілдері бойынша топтастырады. Сабақтың тақырыбы мен мақсатына тоқталады.

 

 

Сәлемдесуі. Жоқ оқушыларды айтады. Назарын сабаққа аударады. Өз топтарына жайғасады. Ауызша
Кіріспе

5-7 минут

 

«Білімді жаңғырту арқылы»  үй тапсырмасын сұрау.

 

 

Бақылайды

 

Өткен тақырып бойынша сұрақ дайындайды. Қойылған сұрақтарға жауап береді.

 

 

Өткен тақырып бойынша тапсырмалар

Негізгі бөлім

30 минут

Топпен жұмыс

8 минут

Топ ережесіне тоқталады. Әр топқа физикалық қасиеті  бойынша  тапсырма  беріледі. І топқа «Айсберг»

ІІ топқа «Таудағы көл»

 

Бір-бірінің  пікірін тыңдайды, қолдайды, ортақ шешімге келеді. Слайд
Сергіту сәті

2 минут

Оқушылармен орындайды. Серігеді, сабаққа ынтасы артады. АКТ
А,В,С – деңгейдегі  оқушыларға  жеке жұмыс

 

Тапсырма беріледі. Тапсырманы орындайды. Жазбаша
Жұптық жұмыс

Химиялық диктант

10 минут

 

І, ІІ топқа беріледі. Жұппен орындайды. Карточка
Өзіндік жұмыс

Деңгейлік тапсырма

10  минут

 

І, ІІ, ІІІ деңгей тапсырмалары Әр оқушы  өзінше орындайды. Карточка
Қорытынды бөлім

 

Үй тапсырмасы

 

 

 

Су еріткіш  заттардың  судағы еріткіштігі:  §50

86 бет

Тапсырманы жазады. Сұрақтар қояды. Оқулық
Бағалау

 

Формативті  бағалау. Бағдаршам  арқылы

Жасыл – түсіндім

Сары – толық емес

Қызыл- еш түсінбедім

Жиынтық бағалау.

Мұғалім бүгінгі сабаққа тоқталады. Бағалайды, түсінік береді.

 

Бағдаршам арқылы алған білімдерін көрсетеді.

Өздігінен қорытынды шығару қабілеті артады.

Сары, жасыл, қызыл, бағдаршам
 

3:2:1

Не білгенін , үйренгенін анықтаймыз.

 

3-маңызды мәселе

2-қызық оқиғалы

1-түсінбегені

Оқушылар өз пікірін жазады. Жазбаша
   

Мұғалім оқушының тәртібіне тоқталады. Қоштасады.

 

 

Мұғаліммен қоштасады.

 

Ауызша

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *