Ақтөбе облысы
Мұғалжар ауданы, Еңбек ауылы
Еңбек негізгі мектебінің
информатика және математика пәнінің мұғалім3
Айман Ыбраева Амалбекқызы
Cабақтың тақырыбы : Математикалық мейрамхана
Мақсаты : Оқушылардың математикаға қызығушылығын арттыру , топпен жұмыс істеу барысында оқушыларды адамгершілікке , мәдениеттілікке ,достық қарым-қатынасқа баулу
Сабақтың түрі: ақыл –ой гимнастикасы
Көрнекіліктер : тағамдар,ыдыс-аяқтар
Сабақты бастамас бұрын қызметшілермен таныстырылады
Кадрлар жөніндегі бас маман: А.Нұрғалиева
Бас аспаз: А.Қуанышқызы
Көмекшісі : Н.Әділова
Даяшылар: А.Уксикбаева, С.Хамзаева
Ыдыс жуушылар: А.Насрадинова, Ш.Есенова
Жүргізуші : Бүгін біздің мейрамханаға мектептің 5-9 класс оқушылары қонақ болып келеді (мысалы, ағалы-інілі, апалы-сіңілілі, ағалы-қарындасты , апалы-інілі, достар,құрбылар,студент немесе т.б) Біздің есігіміз қалталыларға емес, білімді,парасатты, озық ойлы оқушыларға ашық,өйткені «ақша» ұғымы «білім» ұғымымен алмастырылған.
Сонымен келген қонақ даяшының қолындағы ас мәзірінен ұнаған асына тапсырыс береді де, түскен тапсырмаларына жауап беруге тырысуы керек , жауап бере алмаса асынан құр қалады . (осылайша жалғаса береді)
«МАТЕМАТИКА» мейрамханасы
АС МӘЗІРІ
I тағам
Тұшпара №1, №2,№3,№4,№5
Лапша №1, №2,№3,№4,№5
Борщ №1, №2,№3,№4,№5
II тағам
Манты №1, №2,№3,№4,№5
Қарақұмық №1, №2,№3,№4,№5
Лагман №1,№2,№3,№4,№5
Қуырылған балық №1, №2,№3,№4,№5
III тағам
Шәй №1, №2,№3,№4,№5,№6
Кофе №1, №2,№3,№4,№5,№6
Компот №1, №2,№3,№4,№5,№6
Лимонад №1, №2,№3,№4,№5,№6
Минералды су №1, №2,№3,№4,№5,№6
Айран №1,№2,№3,№4,№5,№6
IY тағам
Бауырсақ №1,№2,№3,№4,№5
Торт №1,№2,№3,№4,№5
Печенье №1,№2,№3,№4,№5
Құймақ №1,№2,№3,№4,№5
I тағам
№1
Тұш пара |
Қайрат Жанардан кіші,бірақ Талғаттан үлкен.Ал Ажар Жанардан үлкен болса,ең үлкені қайсысы? | №1
Лап ша |
Екі санның қосындысы 8 ге , айырымы 2-ге, көбейтіндісі 15-ке тең.Олар қандай сан? |
№2 Тұш пара |
Тұшпара әзірлеу үшін 200г етке 1,5 ст. ұн қосылады.1кг еттен тұшпара әзірлеу үшін қанша ұн қажет? |
№2 Лап ша |
Қандай санның жазылуында қанша әріп болса ,сонша цифр бар? |
№3 Тұш пара |
Себетте 5 алма бар еді . 5 алманы себеттен 5 балаға таратын бергенде 1 алма қалыпты . Сонда қалай болғаны? |
№3 Лап ша |
Бейне сұрақ
Төрт қабырғасы тең тік төртбұрыш |
№4 Тұш пара |
Ұзындығы 135 см сымды бір бөлігі екінші бөлігінен екі есе үлкен етіп, екі бөлікке бөлген . Әр бөліктің ұзындығын тап. |
№4 Лап ша |
Квадраттық функцияның графигі |
№5 Тұшпара |
Тауда 7 ағаш,әр ағаштың түбінде 7 ін . әр інде 7 түлкі ,әр түлкіде 7 күшік .Барлығы неше күшік? |
№5 Лап ша |
13-тің квадраты |
№1
Борщ |
«Геометрия» сөзі қандай мағынаны білдіреді? |
№3 Борщ |
Аязда бірдей киінген ересек адам мен баланың қайсысы бұрын тоңады? |
№2
Борщ |
Гипотенуза қандай үшбұрышта болады? | №4
Борщ |
Салмақ өлшемдерін ата |
№5
Борщ |
Әсемнің бағасы «3» емес,Майра «5»ке оқымайды,
ал Анардың бағасы «3» те, «5» те емес.Сонда әркім қандай баға алған? |
II тағам
№1
Ман ты
|
Ұзындық өлшемдерін ата |
№1 Қара құмық |
Қазақша өлшемдердің бірі-бір сүйем .Ол неше см? |
№2
Ман ты |
Санның жүзден бір бөлігі |
№2 Қара құмық |
Әнді қосылып шырқа, 1 шуағында қанша сөз барын есепте |
№3 Ман ты |
Түйе,бота маң басқан
Төрт аяғын тең басқан Шұнақ құлақ 5 ешкі Қос құлақты қос ешкі Төрт қозылы екі қой Бәрін бірге ойлап қой |
№3 қара құмық |
Шешесі 42 –ге келгенде ,үлкен қызы-19 да , ортаншысы -11де , кенжесі 2 жаста болады.Қанша уақыттан соң шешесінің жасы үш қызының жасындай болады? |
№4
Ман ты |
Екі қыстақтың арасы 10 шақырым .Қырсық жолаушы күніне екі шақырым алға жүріп ,1 шақырым кейін қайтады.Екі араны қанша күн жүрген? |
№4 Қара құмық |
Алты аяқ,екі арқа,бір бас.Ол не? |
№5
Ман ты |
Сағат 4 секундта 3 соғады.9 соғу үшін неше секунд керек? | №5
Қара құмық |
Екі адам 4 сағат шахмат ойнады.Олардың әрқайсысы неше сағат ойнады? |
№1
Лаг ман |
Ауылда 28 үй бар .Оның 15 түйесі ,8-нің сиыры ,6-ның сиыры да түйесі де бар.Неше үйдің малы жоқ? | №1
Қуырылған балық |
Төрт пен бестің арасында қандай таңба қойылғанда 4 тен артық 5 тен кем сан шығады? |
№2
Лаг Ман |
Үстелдің 5 бұрышы бар,Егер бір бұрышын кесіп тастаса ,неше бұрыш қалады | №2
Қуырылған балық |
Жанұяда 2 ұл және әр ұлдың 2 әпкесі , 1 әкесі бар.Әр қыздың бір анасы бар?Барлығы қанша адам? |
№3
Лаг Ман |
Ұшақ Семейден Алматыға дейін 1 сағат 20 минут ұшады,қайтарда 80 минут ұшады,Айырмашылығы қандай№ | №3
Қуырылған балық |
Түзудің бойынан 4 нүкте ал.Сонда қанша кесінді пайда болды,егер ұштары осы нүктелер болса? |
№4
Лаг Ман |
Шахматтан өткізілген ойынға 5 оқушы қатысты .Әр бір оқушы қалғандарымен кезедесуі тиіс.Осы ойында неше рет кездесу болады? | №4
Қуырылған балық |
Менің жасым қызымның жасынан 4 есе артық .20жылдан соң мен қызымнан 2 есе үлкен болам?Қазір біздің жасымыз нешеде? |
№5
Лаг ман |
Бір орынды жұп сан |
№5
Қуырылған балық |
Сағат тілі тәулігіне неше рет тік бұрыш жасайды? |
III тағам
№1 Шәй |
Төрт жүз түйме, он бір ине
|
№1 Ком пот |
Нәрселерді санағанда Керек ол бізге ауадай Айтыңдаршы бұл қандай сан Жан-жағыңа қарамай?
|
№2 Шәй |
Көбейтудің компоненттерін ата |
№2 Ком пот
|
Бірдей санды бірнеше рет Көбейтуден тұрады Егер оны ықшамдасаң Қандай атау болады ?
|
№3 Шәй |
Бір көйлек жылы ма, Бір көйлектің қалыңдығындай үш көйлек жылы ма ? |
№3 Ком пот |
Түзудің бір бөлігі Екі шеткі нүкте көрігі Ұзындығы және бар Айтшы компот сенікі?
|
№4 Шәй |
Бір санды 9 есе арттырғаннан 27 шығады.Ол қандай сан?
|
№4 Ком пот |
Нүктеден екі сәуледен Құралған айтшы бұл не екен? |
№5 Шәй |
Төрт қойдың неше аяғы бар ?
|
№5 Компот
|
Доп емес ,дөңгелек емес Ұқсас бірақ достарым Фигура ол ең негізгі Дәл жауапты қостадым
|
№6 Шәй |
7 санымен аяқталатын сан берілген. Ол 300 ден артық та , 310-нан кем .Берілген санды тап
|
№6 Ком пот
|
Келеді ұшып екі қарға
Топ достарын ертіп талға Болды елу әлгі жиын Санағанда демей қиын Болмаңыздар әбігер Шешімі табылар бәрібір Айтпай есеп шарты кім Теңдеу құру тәртібін |
№1 Кофе |
2 бөлмеде 76 адам болған,олардың біреуінен 30 адам,екіншісінен 40 адам шығып кеткенде бөлмелердегі адамдардың саны тең болды.Алғашқыда әр бөлмеде неше адам болған? |
№4
Кофе |
Түлкісің аярлыққа бермейтін дес Көрейін сенде қанша ақыл мен ес Балапан, көжек санын өзің тапшы Аяқтары 94, басы 35
|
№2 Кофе |
Тырналар әдетте топпен ұшқанда үшбұрыш жасап ұшады:Алдында 1 тырна, екінші қатарда 2 тырна ,үшінші қатарда үш тырна ,т.с.с.Егер соңғы қатарда 15 тырна ұшып бара жатса,барлығы неше тырна ұшып барады? |
№5 Кофе
|
Жеті шал келе жатты
Әрқайсысының жеті балдағы бар Әр балдақта жеті бұтақ бар Әр бұтақта жеті дорба бар Әр дорбада жеті самса бар Әр самсада жеті торғай бар Барлық торғай қанша?
|
№3 Кофе |
Айырмашылығы тек таңбаларында ғана болатын сандар |
№6 Кофе
|
Дүкеннен мен торт алдым
Оның және қабын алдым 2 сағыз,1 шоколад 5 чупа-чупс қос алдым Есептеші сонда бәрі Қанша болды қолда бары? |
№1 Минералды су
|
0-ден үлкен сандар |
№1 Лимонад |
Алымы бөлімінен кіші болатын бөлшек |
№2 Минералды су
|
Қарама-қарсы сандардың қосындысы |
№2 Лимонад |
5-ке қарама қарсы сан |
№3 Минералды су |
Ең кіші жай сан
|
№3 Лимонад |
Координаталық түзуді кім енгізді? |
№4 Минералды су |
Алымы бөлімінен үлкен болатын бөлшек |
№4 Лимонад |
Сыбайлас бұрыштардың қосындысы |
№5
Минералды су |
9-ға кері сан |
№5 Лимонад |
Ең үлкен үш таңбалы сан |
№6
Минералды су |
14 қандай сан |
№6 Лимонад |
100 жыл |
№1 Айран |
Ең кіші натурал сан |
№4 Айран |
Тазы қоянды18 м/с жылдамдықпен қуып бара жатыр.Қоян 15 м/с жылдамдықпен қашып барады.Тазы қумас бұрын олардың ара қашықтығы 163 м еді.Қояннан 519 м жерде аласа бұталар бар . Оған жетсе қоян жасырынып үлгерер еді.Тазы қоянды қуып жете ме ? |
№2 Айран |
Математика амалында кезде етін таңба |
№5 Айран |
Өмірің сенің қызық
Жолында жоқ түзі сызық Басы да жоқ аяғы Бір айналым баяғы |
№3 Айран |
Ең кіші уақыт өлшемі |
№6 Айран |
Қосындысы 10 ға ,қатынасы 4 ке тең болатын санды табыңдар |
IY тағам
№1 Бауырсақ
|
Үшбұрыштың тік бұрышына қарсы жатқан қабырғасы қалай аталады? |
№1 Печенье |
Ауыл мектебінде қанша ер бала болса ,сонша қыз бала оқиды.Бір күні мұғалім мектепке 234 жаңғақ алып келеді де, әр ер балаға 5-5тен,әр қыз балаға 4-4 жаңғақтан бөліп береді,қыздар реніш білдіреді.Сондықтан мұғалімге бәрі бірдей мөлшерде (6-6) дан алатындай қосымша жаңғақ әкелуге тура келеді.Мұғалім екінші жолы қанша жаңғақ әкелген? |
№2 Бауырсақ |
Екі жағы шектелген түзу |
№2 Печенье |
Лиза,Лаура және Мәдина мерекелік дастарханға 18 тоқаш даярлауға уәделесті . Бірақ Лиза 10 тоқаш,Лаура 8 тоқаш әкелді де,Мәдина әкелуге тиісті тоқаштары үшін 42 теңге әкелді.Лиза мен Лаура ақшаны қалай бөлісіп алды? |
№3 Бауырсақ |
Шеңбердің екі нүктесін қосатын кесінді |
№3 Печенье |
Асханаға 100кг пияз және одан 3есе артық картоп пен 25 кг артық сәбіз әкелінді.Асханаға неше кг картоп ,неше кг сәбіз әкелінді? |
№4 Бауырсақ |
Ромбтың барлық қабырғалары тең бе? |
№4 Печенье |
9 қандай сан? |
№5 Бауырсақ |
Әке-шешесі тойға кеткен 3 қыз бен 3 ер бала бастаңғы жасағысы келді.Дастархан басына келгенде әр түрлі әдіспен неше рет отыра алады? |
№5 Печенье |
1 стақанға толық қанша жүгері сияды? |
№1 Торт |
Екі қарғаның біреуі оңтүстікке,екіншісі солтүстікке қарап отыр.Олар бір біріне : «Достым,мен сені көріп отырмын», дейді.Олар бір-бірін қалай көреді? |
№1 Құймақ |
50 ді ½ — ге бөліп , 5 ті қос |
№2 Торт |
Атасы немерелеріне сақтап қойған асығын бөліп бергісі келді.Оларға жетіден берсе ,асықтың екеуі артық қалады,сегізден берсе біреуі жетпей қалады?Атаның неше немересі бар,асығы нешеу? |
№2 Құймақ |
Миллионда неше ноль бар? |
№3 Торт |
Әрбір бұтаға 3 қарғадан қонғанда 1 қарға төбеде ұшып жүрді. Қарғалар қайта ұшып , бұтаққа төрттен қонғанда 1 қарға тағы ұшып жүрді.Бұтақ қанша,қарға қанша? |
№3 Құймақ |
Ақыл-ойды тәртіпке келтіретін пән |
№4 Торт |
Математик бәрінен бұрын нені ұнатады? |
№4 Құймақ |
Математикада «қарыс» сөзі нені білдіреді? |
№5
Торт |
Шахеризада саны |
№5
Құймақ |
«Әл-жебір» араб сөзінің мағынасы |
[bws_related_posts]