Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні | Какимгалиева
Роза Нурашевна |
11 қазақ сыныбы
12 оқушы
|
Атырау облысы
Индер ауданы Жамбыл атындағы орта мектебі |
|||||
Күні | 18.10.2014 ж | 2-сабақ | ||||||
Сабақтың атауы | Нақты санның п-ші дәрежелі түбірі және оның қасиеттері тақырыбына есептер шығару | |||||||
Сілтеме | Алгебра және анализ бастамалары, 11- сынып, А.Әбілқасымова, слайдтар, сабақ жоспары | |||||||
Жалпы мақсаты | Нақты сандардан алынған түбірлер мен оның қасиеттері туралы білімдерін тереңдету және жүйелеу, осы қасиеттерді есеп шығаруда қолдана білуге үйрету, есептеу дағдыларын арттыру, математикалық тілде сөйлеу қабілеттерін дамыту. Оқушының ой-өрісін, өзіндік іс-әрекетіне жауап беру дағдысын қалыптастыру. Өздігінен қорытынды шығаруға машықтандыру, пәнге деген қызығушылығын және белсенділігін арттыру. Сенімділікке, ұқыптылыққа, шапшаңдылыққа, ұжымшылдыққа тәрбиелеу., | |||||||
Міндеттер
|
Алған білімдерін есептер шығаруда қолдана білуге үйрету.
Оқушылардың алған білімдерін жүйелеу Тақырып бойынша ой-қорытындылар жасау ҰБТ-де кездесетін есептерді шығаруда білімдерін қолдана білу |
|||||||
Мұғалім үшін оқу нәтижелері | Оқуға бағыт-бағдар беру;
Топта жұмыс істеу арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу; Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау |
|||||||
Әдіс- тәсілдер | Жұпта жұмыс істеу, диалогтік оқыту, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту | |||||||
Сабақтың көрнекілігі | видеопроектор, тақырыпқа сай слайдтар, үлестірме парақтар, стикерлер, бағалау парағы | |||||||
Күтілетін нәтиже | Формулаларды есептеу жұмыстарында пайдалануды үйренеді;
Тақырып бойынша ой-қорытынды жасайды |
|||||||
Сабақтың барысы | ||||||||
2. | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||||||
Кіріспе
Ұйымдас-тыру кезеңі
7 мин |
Сәлемдесу: Қайырлы күн, қымбатты балалар! Бүгін сендермен кезекті сабағымызда кездескеніме өте қуаныштымын, ал сендер математика сабағына келе жатқанда қуандыңдар ма? Олай болса мен сендерді шаттық шеңберіне шақырамын. Барлығымыз жақсы көңіл-күйде бір-бірімізге тілегімізді айтайық!
-Рахмет! Біз сондай жақсы сөздер, жылы-жылы лебіздер естідік. Олардың бәрі орындалады, өйткені сендер доссыңдар және оның бәрін шын жүректен айттыңдар. -Сыныпты топқа бөлемін / стикерлерге жай және құрама сандар жазып, екі топқа бөліп отырғызу /. -Үй тапсырмасын тексеру -Бағалау парағымен таныстырып, үлестіру
|
-Амандасады, сабаққа дайындықтарын көрсетеді.
Шаттық шеңберіне шығып бір-біріне тілектерін білдіреді.
-Топқа бөлінеді.
-Үйге берілген есепті тақтаға жазады, жауабын тақтадағы жауаппен салыстырып, бір-бірінің тапсырмаларын тексереді -Бағалау парағымен танысады |
||||||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||
Негізгі бөлім
|
«Ой қозғау» 3 мин
топтастыру стратегиясы беріледі. «Нені білемін» |
Нақты санның п-ші дәрежелі түбірінің анықтамасын, оның қасиеттерін жазу
кестені толтыру |
||||||
Ауызша жаттығулар 2 мин «Сәйкестендіру»
Ауызша есептейміз 1) А) 2 2) Ә) 35 3) Б) 4) В) 5) Г) х2
|
Ауызша есептеп, сәйкес жауапты көрсетеді. | |||||||
Тарихи дерек
(3 мин) |
Ертеде Ежелгі славяндықтар алып сандарды жаза білген, олардың арнайы атаулары болған:
«тьма»=, «легион»=, «леодр»=, «ворон»=, «колода» =.
|
Есептеңдер:
Дәптерлеріне жазады |
||||||
Деңгейлік тапсырмалар 20мин.
І топқа: А деңгейінің есебі №78 (1,3) №79 (2,3) В деңгейінің есебі №81 (1,3), №82 (3) С деңгейінің есебі №85(1), №№86(1) ІІ топқа: А деңгейінің есебі №78 (2,4) №79 (1,4) В деңгейінің есебі №81 (2,4), №82 (1) С деңгейінің есебі №85(2), №86(2) |
Оқулықпен және тақтамен жұмыс қатар жүріп отырады. | |||||||
Тест тапсырмасы: 2011 жыл (5 мин)
1-нұсқа №1. Түбірді тауып, оның a=2, b=2, c=10 болғандағы мәнін есептеңіз: A) 125 B)115 C) 105 D) 120 E) 116 17-нұсқа №1Түбірді тауып, оның a=5, b=1, c=2 болғандағы мәнін есептеңіз: B) B) C) 0.3 D) 1 E) 10 20-нұсқа, №2 Түбірді тауып, оның a=2, b=3, c=2 болғандағы мәнін есептеңіз: A) 0.3 B) 10 C) D) 1 E) 2 |
Өзара достық қарым-қатынас құра отырып, бірігіп есептер шығарады.
|
|||||||
Жеке оқушымен жұмыс: карточка беру | Сержанға №1, Наргизаға №2 карточка беру | |||||||
Нені білдім? | Кестеге өз ойларын жазу | |||||||
Бағалау 3 мин | ||||||||
4. Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||
Сабақты қорытындылау: Топ жетекшілерінің өз тобындағы білімін бағалауын тындау, оқушылардың білімін бағалау, үйге тапсырма беру.
Қорытынды бағаны шығару |
Топтағы оқушылар бірін-бірі келесі критерийлер бойынша бағалайды:
Білімділігі Ойлау жылдамдығы Математикалық тілі Топпен жұмыс жасауы Жекелей жұмыс жасауы |
|||||||
Үйге тапсырма 1 мин | ||||||||
5. Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||
Үй тапсырмасын беру: 1) №80(3,4), №82 (2,4)
2) математика 2011-2014 тест кітапшасынан есептерді шығару |
Оқушылар күнделіктерін ашып бағалау парағындағы бағаларын қояды, үйге тапсырманы жазып алады. | |||||||
Рефлексия (кері байланыс): 1 мин «Нені білгім келеді?» | ||||||||
6. Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||
«Менің түйгенім» | Оқушылар өз ойларын жалғастырады. | |||||||
[bws_related_posts]