Басы » Математика » Нақты санның п-ші дәрежелі түбірі және оның қасиеттері тақырыбына есептер шығару (Презентация)

Нақты санның п-ші дәрежелі түбірі және оның қасиеттері тақырыбына есептер шығару (Презентация)

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні Какимгалиева

Роза

Нурашевна

11 қазақ сыныбы

12 оқушы

 

Атырау облысы

Индер ауданы

Жамбыл атындағы

орта мектебі

Күні 18.10.2014 ж 2-сабақ
Сабақтың атауы Нақты санның п-ші дәрежелі түбірі және оның қасиеттері тақырыбына есептер шығару
Сілтеме Алгебра және анализ бастамалары, 11- сынып,   А.Әбілқасымова, слайдтар, сабақ жоспары
Жалпы мақсаты Нақты сандардан алынған түбірлер мен оның қасиеттері туралы білімдерін тереңдету және жүйелеу, осы қасиеттерді есеп шығаруда  қолдана білуге үйрету, есептеу дағдыларын арттыру, математикалық тілде сөйлеу қабілеттерін дамыту. Оқушының ой-өрісін, өзіндік іс-әрекетіне жауап беру дағдысын қалыптастыру. Өздігінен қорытынды шығаруға машықтандыру, пәнге деген қызығушылығын және белсенділігін арттыру. Сенімділікке, ұқыптылыққа, шапшаңдылыққа, ұжымшылдыққа тәрбиелеу.,
Міндеттер

 

Алған білімдерін есептер шығаруда қолдана білуге үйрету.

Оқушылардың алған білімдерін жүйелеу

Тақырып бойынша ой-қорытындылар жасау

ҰБТ-де кездесетін есептерді шығаруда білімдерін қолдана білу

Мұғалім үшін оқу нәтижелері Оқуға бағыт-бағдар беру;

Топта жұмыс істеу  арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу;

Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау

Әдіс- тәсілдер Жұпта жұмыс істеу, диалогтік оқыту, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту
Сабақтың көрнекілігі видеопроектор, тақырыпқа сай слайдтар, үлестірме парақтар, стикерлер, бағалау парағы
Күтілетін нәтиже Формулаларды есептеу жұмыстарында пайдалануды үйренеді;

Тақырып бойынша ой-қорытынды жасайды

Сабақтың барысы
2. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті           
Кіріспе

 

Ұйымдас-тыру

кезеңі

 

7  мин

Сәлемдесу:  Қайырлы күн, қымбатты балалар! Бүгін сендермен кезекті сабағымызда кездескеніме өте қуаныштымын, ал сендер математика сабағына келе жатқанда қуандыңдар ма? Олай болса мен сендерді шаттық шеңберіне шақырамын. Барлығымыз жақсы көңіл-күйде бір-бірімізге тілегімізді айтайық!

-Рахмет! Біз сондай жақсы сөздер, жылы-жылы лебіздер естідік. Олардың бәрі орындалады, өйткені сендер доссыңдар және оның бәрін шын жүректен айттыңдар.

-Сыныпты топқа бөлемін  / стикерлерге жай және құрама сандар жазып,  екі топқа бөліп отырғызу /.

-Үй тапсырмасын тексеру

-Бағалау парағымен таныстырып, үлестіру

 

 -Амандасады, сабаққа дайындықтарын көрсетеді.

 

Шаттық шеңберіне шығып бір-біріне тілектерін білдіреді.

 

 

 

 

 

-Топқа бөлінеді.

 

-Үйге берілген есепті тақтаға жазады, жауабын тақтадағы жауаппен салыстырып, бір-бірінің тапсырмаларын   тексереді

-Бағалау парағымен танысады

                        Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті           
Негізгі бөлім

                      

«Ой қозғау»  3 мин

топтастыру стратегиясы беріледі.

«Нені білемін»

 Нақты санның п-ші дәрежелі түбірінің анықтамасын,  оның қасиеттерін жазу

кестені толтыру

Ауызша жаттығулар  2 мин «Сәйкестендіру»

Ауызша есептейміз 

1)                         А) 2

2)                              Ә) 35

3)                            Б)

4)                              В)

5)                                  Г) х2

 

Ауызша есептеп, сәйкес жауапты көрсетеді.
Тарихи дерек

(3 мин)

Ертеде Ежелгі славяндықтар алып сандарды жаза білген, олардың арнайы атаулары болған:

«тьма»=,             «легион»=,

«леодр»=,             «ворон»=,            «колода» =.

 

Есептеңдер:

Дәптерлеріне жазады

 Деңгейлік тапсырмалар  20мин.

І топқа:

А деңгейінің есебі №78 (1,3)  №79 (2,3)

В деңгейінің есебі №81 (1,3),  №82 (3)

С деңгейінің есебі  №85(1), №№86(1)

ІІ топқа:

А деңгейінің есебі №78 (2,4)  №79 (1,4)

В деңгейінің есебі №81 (2,4),  №82 (1)

С деңгейінің есебі  №85(2), №86(2)

Оқулықпен және тақтамен жұмыс қатар жүріп отырады.
Тест тапсырмасы:  2011 жыл (5 мин)

1-нұсқа

№1. Түбірді тауып, оның a=2, b=2, c=10 болғандағы мәнін есептеңіз:

A)    125       B)115      C) 105      D) 120       E) 116

17-нұсқа

№1Түбірді тауып, оның a=5, b=1, c=2 болғандағы мәнін есептеңіз:

B)            B)        C) 0.3         D) 1       E) 10

20-нұсқа,

№2 Түбірді тауып, оның a=2, b=3, c=2 болғандағы мәнін есептеңіз:

A)    0.3              B) 10     C)       D) 1       E) 2

Өзара достық қарым-қатынас құра отырып, бірігіп есептер шығарады.

 

Жеке оқушымен жұмыс: карточка беру Сержанға №1, Наргизаға №2 карточка беру
Нені білдім? Кестеге өз ойларын жазу
                                                         Бағалау                                   3 мин
4. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Сабақты қорытындылау: Топ жетекшілерінің өз тобындағы білімін бағалауын тындау, оқушылардың білімін бағалау, үйге тапсырма беру.

 

 

Қорытынды бағаны шығару

Топтағы оқушылар бірін-бірі келесі критерийлер бойынша бағалайды:

Білімділігі

Ойлау жылдамдығы

Математикалық тілі

Топпен жұмыс жасауы

Жекелей жұмыс жасауы

                                                       Үйге тапсырма                         1 мин
5. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Үй тапсырмасын беру: 1) №80(3,4), №82 (2,4)

2) математика 2011-2014 тест кітапшасынан есептерді шығару 

Оқушылар күнделіктерін ашып бағалау парағындағы бағаларын қояды, үйге тапсырманы жазып алады.
Рефлексия    (кері байланыс):                     1 мин   «Нені білгім келеді?»
6. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
«Менің түйгенім» Оқушылар өз ойларын жалғастырады.

 


[bws_related_posts]

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *