Батыс Қазақстан облысы
Жаңақала ауданы
Жаңақала мектеп-гимназиясы
Исмагулова Гульсара Жаскаламовна
Тақырыбы | 1986 ж Желтоқсан оқиғасы
|
||
Мақсаты | — 1986ж Желтоқсан оқиғасымен таныса отырып, оның себебі мен нәтижесін анықтай алады
-Топтық жұмыс арқылы өз ойларын нақтылап,дәлелдей алады; -Бір-бірінің топтық жұмыстарын бағалау арқылы өзіндік сын-көзқарастарын қалыптастырады |
||
Күтілетін нәтиже | -1986ж Желтоқсан оқиғасымен таныса отырып, оның себебі мен нәтижесін анықтайды
-Топтық жұмыс арқылы өз ойларын нақтылап,дәлелдей алады; -Бір-бірінің топтық жұмыстарын бағалау арқылы өзіндік сын-көзқарастарын қалыптастырады |
||
Әдіс- тәсілдер | ББЖӘТ: «миға шабуыл», «радиоға қоңырау шалу», «сөздік банкісі»,диалогтік оқыту
СТО: эссе АКТ: Презентация,бейнефильм Инклюзивті оқыту: топшамамен жұмыс |
||
Сабақтың барысы | |||
Кезеңі/Уақыты | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті
|
|
Кіріспе бөлім
8минут
Тұсаукесер 5 минут
Негізгі бөлім 25 минут
Қорытынды бөлім 7 минут
Рефлексия |
Тренинг. «Ассоцация»
Суреттер қиындылары беріліп, оның артындағы мақал-мәтелдер оқылады, суреттерді ассоциациялау арқылы сабақ тақырыбын анықтайды және құрастырылған суреттер бойынша топтарға бөлінеді Өткен тақырып «Радиоға қоңырау шалу » әдісі арқылы сұралады,яғни оқушылар көрермен ретінде радиобағдарламаға келген «Саясаткер», «Демограф» және «1970-1980жж ауыл тұрғынына» сұрақтар қойып жауап алады.
АКТ: Бейнеклип, «Куәгердің әңгімесі»Желтоқсан оқиғасының куәгері Г.С.Салимовамен болған интервью. Презентация. «1986 жыл.Желтоқсан оқиғасы» Топтық тапсырмалар беріледі: Топтарға берілетін тапсырма: 1 топ. «Сөздік банкі: сандар, фактілер,есімдер» 2 топ. «Оқиғаның маңызды сәті және сәтсіздігі» 3 топ. «Бүгінгі күнгі патриотизмнің сипаты қандай?» «Ой», «Таным», «Эмоция» бөлімдеріне стикерлерге жазылған пікірлерін білдіреді. |
Суреттерді құрастыру арқылы топқа бөлінеді, ассоциация арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды
Оқушылар сұрақтарға жауап береді, жақсы жауап берген Және өте жақсы сұрақ қойған оқушыларға жұлдызшалар беріледі
Оқулықтағы мәтінмен танысады Топтық жұмысты орындау барысында өз ұстанымдарын ұсынады, Әр топ берілген тапсырмалары бойынша жауап береді
Топтар тапсырманы орындап, оны қорғайды Топтар өзара бір –бірін «Екі жұлдыз, бір ұсыныспен» бағалайды.
Стикерлерге сабақтан түйген ойын, алған білімін және көңіл-күйін білдіреді.
|
|
Жиынтық бағалау | Формативті бағалауды, кері байланыста берілген жауаптарды ескеріп,жиынтық бағаны қояды. | Сұрақтарға жауап бере отырып, пікірлерін ортаға салуды,қорытынды жасай білуге үйренеді | |