Басы » Тарих » Не себепті Кеңес үкіметі Жаңа экономикалық саясаттан бас тартты?

Не себепті Кеңес үкіметі Жаңа экономикалық саясаттан бас тартты?

Қазақстан тарихы пәнінен өткен ашық сабақ.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 9.2А Қазақстанда кеңестік жүйенің орнығуы Мектеп: Шымкент қ. ФМБ  НЗМ
Күні: 25.11.2015ж Мұғалімнің аты-жөні: Әміртай Эльмира Төлебайқызы.
Сынып: 9 В Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

 
Сабақ тақырыбы Не себепті Кеңес үкіметі Жаңа экономикалық саясаттан бас тартты?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) проблемалық сұрақтарға жауап беру үшін бірнеше дерек көздердің ақпаратын салыстырып, қолданады

тарихи оқиғаны тірек-сызбалар негізінде түсіндіреді

Сабақ мақсаттары әскери коммунизм және Жаңа экономикалық саясаттарының

мәнін түсінеді

Тілдік  мақсаттар

 

Тақырып сұрағына жауап беріп, өз позициясын айтады (айтылым, тыңдалым)

Келесі себептерге сүйене отыра біз оқиғаға/саясатқа баға береміз…….

Бұл оқиға/өзгеріс маңызды болды /

айтарлықтай, өйткені….

Құндылықтарды дарыту

 

 

— патриотизм

— өз елі үшін мақтаныш

— ұлттық сана-сезім

— тәуелсіздік

Пәнаралық байланыстар Дүниежүзі тарихы, География
АКТ қолдану дағдылары АКТ дағдыларын дамыту. (ноутбук, интербелсенді тақта)
Бастапқы білім Қазақ Кеңестік автономиясы құрылуының тарихи маңызы неде?
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет  Ресурстар
Сабақтың басы Ұйымдастыру; 3 минут

5 минут

              

               5 минут

 

 

           4 минут

 

        

 

 

          14 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       5минут

Сәлемдесу,ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. ) (Б) Сабақ тақырыбындағы сұрақ бойынша диалог құрып оқушылардың болжамдарын тыңдап сабақ мақсаттарын анықтауға қатыстырамын.

-оқушылар ЖЭС енгізу қажеттілігін анықтау; ЖЭС-тің жетістіктерін білу; КСРО басшыларының бұл экономикалық саясаттан бас тартуға итермелеген себептерді табу.

-ЖЭС туралы  оқушылар дерек көздерінен ақпаратты өзі тауып, дәлелдер келтіруі тиіс. Жер-су реформалары, алғашқы қиыншылықтар туралы өзім түсіндіремін. Оқушылар берілген мәліметтерден тірек-сызба жасайды.

Зерттеу мен талдау

(Т/Ж) ЖЭС туралы мәтіндерді оқып танысып, SWOT талдау жасау кестесін ұсыну. Талдауға бірнеше дерек көздерінен алынған мәліметтерді (статистикалық ақпараттар, мақалалар, қаулылар) беремін.

Тапсырма

1. ЖЭС тың күшті, әлсіз жақтарын анықтау.

2. ЖЭС-тың мүмкіндіктерін және қауіп-қатерлерін жіктеп түсіндіру.

SWOT-талдау әдістемесі

1 кесте

S

Күшті жақтары

 
W

Әлсіз жақтары

 
O

Мүмкіндіктер

 
T

Қауіп-қатерлер

 

Ф) SWOT-талдаудың

формативті бағалау мүмкіндіктері бар.

Күтілетін нәтиже: Оқушылар нарықтық экономиканың заңдылықтарына негізделген Жаңа экономикалық саясаттың кеңестік идеологияға қарама-қайшы келгендігіне көз жеткізу керек.

«Әскери коммунизм»,  « Жаңа экономикалық саясат »

Тиісті сөз тіркестері қандай саясатқа жататынын анықта.  Ақиқат/ Жалған

-Азық-түлік салғырты (барлық артық өнімдер тартып алынды) енгізілді -Азық-түлік салығы енгізілді

-Жекеше кәсіпорындар мемлекет қарамағына алынды.

-Өндірістік тауарлар мен астық саудасына мемлекеттік монополия орнатылды- Жерді жалға беру мен жалға алуға, жалдамалы еңбекті қолдануға рұқсат етілді

-Өнімдей айырбас-бөлу жүйесі жүзеге асырылды

— Жеке саудаға, жеке меншік кәсіпорындар құруға рұқсат берілді

-Жалпыға бірдей еңбек міндеткерлігі енгізілді

-Жалпыға бірдей еңбек міндеткерлігі жойылды

-Ақшалай жалақы орнына карточкалық «паек» берілді

-Мемлекеттік кәсіпорындар шаруашылық есеп жүйесіне көшірілді

Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін). Бес томдық. 4-том. – Алматы, 2010.

 

Б. Ғ. Аяған, Х. М. Әбжанов, Д. А. Махат. Қазіргі Қазақстан тарихы.

 – Алматы: Раритет, 2010

 

Қазақстанның қазіргі заман тарихы. Хрестоматия: Жалпы білім беретін мектептің 9 сыныбына арналған оқу құралы/ Құрастырған Б. Аяған. Алматы, Атамұра, 2005, 65-75 бб.

 

Т. Омарбеков. 20-30 жылдардағы Қазақстан қасіреті. — Алматы: Санат, 1997.

Ватман қағаздар, түрлі түсті фламастерлер

С. Сабырұлы. Қазақстан тарихы. – Алматы: Жеті жарғы, 2012.

Г.В.Кан, Н.У.Шаяхметов. Қазақстан тарихы. – Алматы: Алматыкітап, 2012.

К.Бегалин. Империя құрамында. – Алматы: Аруна, 2013.

Сабақтың соңы

бағалау:2 минут

рефлексия: 2 минут

Ф формативті бағалау

Рефлексия. Мақсаттарыма  қаншалықты жақындадым. Жеттім бе, талпындым ба?

Үйге тапсырма; «ЖЭС-ты КСРОда таратылғанға дейін жүргізілгенде қандай өзгерістер болар еді?» болжам тапсырмасы

Саралау – оқушыларға қалай  көбірек қолдау көрсетуді  жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Берілген тапсырмалардың толық орындалуында оқушының жазған немесе айтқан ой пікірлерін тыңдап қосымша материалдармен жұмыс жасатамын. ФО бойынша жетістік критерийлерде көрсетілген жеке жұмыстарына дағдылар арқылы іске асырамын. АКТ дұрыс қолдану қауіпсіздігін, орындықта отыру мәдениетін сақтау
Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. 
Сабақ үдерісіндегі қол жетімді және ОМ толық орындауға оқушылардың өзіндік тапсырмалары мен берілген тапсырмалар арқасында жоғары дәрежеде болды, алайды уақытты дұрыс пайдалана алмадым. Алдынғы уақытта осы кемістікпен жұмыс жасаймын.
Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: тірек сөздермен жұмыс

2: тыңдалым тапсырмалары

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: SWOT талдау әдістеріне берілген тапсырмалады біраз дайындау керек

2: өзіндік ізденіс жұмыстары

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *