Басы » Физика » Тізбек бөлігіне арналған Ом заңы. Электр тізбег

Тізбек бөлігіне арналған Ом заңы. Электр тізбег

Пәні:  физика Сынып   8 а» «б» «в» Өтілу мерзім :
Сабақтың тақырыбы: §38 Тізбек бөлігіне арналған Ом заңы. Электр тізбегі.
Мақсаты: Ø  Тізбек бөлігіне арналған Ом заңы. Меншікті кедергі  жайлы мағлұмат беру

Ø  Тізбек бөлігіне арналған Ом заңы.  Меншікті кедергіні  күнделікті өмірде және  өндірістерде, есептер шығаруда  қолдана білуге  үйрету

Топта    бағалай  білуге баулу

Күтілетін нәтиже Ø  Тізбек бөлігіне арналған Ом заңы  Меншікті кедергі  жайлы мағлұмат алады

Ø  Тізбек бөлігіне арналған Ом заңы  Меншікті кедергі ні күнделікті өмірде және  өндірістерде, есептер шығаруда   қолдана  білуге  үйренеді

Топта    бағалай алатын болады

ресурстары оқулық, интер тақта, амперметр, вольтметр
Қолданылатын әдісі  «Мен саған, сен маған»,  «Қарлы кесек»

 

Уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
1 5 мин І Ұйымдастыру.

1.1.    Сынып оқушыларына  жағымды ахуал туғызу

1.2.    Түгелдеу

1.2. Топқа бөлу (1,2,3 сандары  арқылы  3 топқа бөлінеді)

оқу құралдарын түгелдейді,жаңа сабаққа назарларын аударады. Топқа бөлінеді.
2 10мин Үй тапсырмасын «Мен саған сен маған» әдісі арқылы сұрау,пысықтау.Бір-бірлеріне сұрақтар қою арқылы үй тапсырмасын тексеру, сұрау.

 

 

«Мен саған сен маған» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді . Үй тапсырмасын пысықтап, тақтаға шығару арқылы есептерді шығарады.
3 20мин Жаңа сабақ Ток күшінің  кернеу мен кедергіге тәуелділігік заңын 1827 ж. Г.Ом ашты.

Ом заңы: тізбектің бөлігіндегі ток күші –осы бөліктің ұштарындағы кернеуге тура пропорционал да, өткізгіштің кедергісіне кері пропорционал.

Тізбек бойымен өтетін токқа өткізгіштің кедергі жасау қасиетін сипаттайтын  шаманы кедергі деп атайды.

R – кедергі.

ХБЖ-да кедергінің өлшем бірлігі Оммен өрнектеледі.

 

   

 

Миға шабуыл әдісі арқылы өтілген тақырыптағы формулаларды табады,белгісіз физикалық шамаларды табады, есте сақтайды,есептер шығарады.
4 5мин Жеке жұмыс «Блум таксономиясы»  арқылы өтілген сабақты пысықтау. Оқушыларға «Блум таксономиясы»  әдісімен қорытынды жасап,пысықтайды.
5 1мин Үйге тапсырма§38; 18-жаттығу(барл)  Үй тапсырмасын күнделікке жазып алады.
6 2 мин Қорытынды Сабақта не сәтті не сәтсіз өтті? Кері байланыс
7 2 мин Бағалау оқушыларды бағалау Оқушылар бағаланады.
 

 

VІ. Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» (5 минут)

1 Білу Ом заңы   дегеніміз не?  

 

2 Түсіну Ом заңы ның   формуласын  жаз?  

 

3 Қолдану Тізбек бөлігіндегі ток күші 10 А, кернеу 12 В. Тізбек бөлігіндегі кедергіні табыңдар?  

 

 

4 Талдау Ұялы телефон мен телевизордың тұтыну кернеуін  салыстыр?  

 

5 Жинақтау Күнделікті тұрмыста Ом заңының   қолданылуына мысал келтір?  
6 Бағалау Ом заңын   білудің маңызы қаншалықты?  

 

 

Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.

ҮІ.  Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)

 

Кейінгі тапсырмалар 18-ж. № 5
Кейінгі оқу §38 Тізбек бөлігіне арналған Ом заңы
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *