Физика пәнінің мұғалімі Балабекова Г.Т.
Пәні физика | Сынып 11 «г» | Өтілу мерзімі 13.04.2016ж |
Сабақтың тақырыбы: | §11.4 Күн жүйесіндегі кіші денелері | |
Мақсаты: | Ø Күн жүйесіндегі кіші денелер. Күн жүйесінің шекарасы жайлы мағлұмат беру
Ø Күн жүйесіндегі кіші денелер. Күн жүйесінің шекарасын ажырата білуге үйрету |
|
Күтілетін нәтиже | Ø Күн жүйесіндегі кіші денелер. Күн жүйесінің шекарасы жайлы мағлұмат алады
Ø Күн жүйесіндегі кіші денелер. Күн жүйесінің шекарасын ажырата білуге үйренеді Ø Топта бағалай алатын болады |
|
ресурстары | оқулық, интер тақта, деңгейлік тапсырмалар,т ест сұрақтары, плакат,түрлі-түсті қарындаш. | |
Қолданылатын әдісі | «Миға шабуыл», «Ой қорыту» « Қарлы кесек» «Кім жылдам» |
№ | Уақыты | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
1 | 5 мин | І Ұйымдастыру.
Психологиялық ахуал тудыру. «Шаттық шеңбер» арқылы оқушылар бір-біріне бір сөзден тұратын жылы лебіз айтады. «Астериод», «Комета» қиындылары арқылы топқа бөлу. |
Психологиялық ахуал тудырады.
оқу құралдарын түгелдейді,сабаққа назарын аударады.«Шаттық шеңбер» арқылы оқушылар бір-біріне бір сөзден тұратын жылы лебіз айтады. «Астериод», «Комета» қиындылары арқылы топқа бөлінеді. |
2 | 8 мин | Миға шабуыл.»Мен нені үйрендім » әдісі арқылы бұрынғы өтілген тақырыптар бойынша шардың ішінде жасырылған сұрақтарды қою арқылы пысықтау.
|
» Мен нені үйрендім » әдісі бойынша шардың ішінде жасырылған сұрақтарға жауап береді, шарды жару арқылы. |
3 | 10 мин | Тапсырма. Екі топқа тапсырма беріледі. Күн жүйсіндегі кіші денелері «Астериод», «Комета» тақырыбына постер қорғау арқылы анықтау. | Берілген тапсырманы «Астериод», «Комета» тақырыбына оқушылар постер қорғау арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады. |
4 | 5 мин | Сергіту сәті.екі топ опера және рэп айту арқылы командасын қорғау . | Сергіту сәтін бірлесе отырып орындайды. |
5 | 10 мин | «Кім жылдам» әдісі бойынша теориялық тест сұрақтарын қою. | Оқушылар теориялық тест сұрақтарына өздерінің алған білімдері бойынша жылдам жауап береді. |
6 | 3 мин | Бағалау.Алдын ала берілген бағалау парағын толтыртады. | Бағалау парағын берілген критерий бойыншаоқушылар өзін-өзі бағалайды. |
7 | 2 мин | Рефлексия. «Екі тілек бір жұлдыз» | Екі жұлдыз бір тілек бойынша рефлексияны стикерлерге жазып,жапсырады. |
8 | 2 мин | Үйге тапсырма: | Үйге:§65-§66 оқу, |
[bws_related_posts]