Басы » Физика » Күн жүйесіндегі кіші денелері

Күн жүйесіндегі кіші денелері

Физика пәнінің мұғалімі    Балабекова Г.Т.

Пәні  физика Сынып  11 «г» Өтілу мерзімі  13.04.2016ж
Сабақтың тақырыбы: §11.4 Күн жүйесіндегі кіші денелері
Мақсаты: Ø Күн жүйесіндегі кіші денелер. Күн жүйесінің шекарасы жайлы мағлұмат беру

Ø Күн жүйесіндегі кіші денелер. Күн жүйесінің шекарасын ажырата білуге үйрету

Күтілетін нәтиже Ø  Күн жүйесіндегі кіші денелер. Күн жүйесінің шекарасы жайлы мағлұмат алады

Ø  Күн жүйесіндегі кіші денелер. Күн жүйесінің шекарасын ажырата білуге үйренеді

Ø  Топта     бағалай алатын болады

ресурстары оқулық, интер тақта, деңгейлік тапсырмалар,т ест сұрақтары,  плакат,түрлі-түсті қарындаш.
Қолданылатын әдісі  «Миға шабуыл»,  «Ой қорыту» « Қарлы кесек» «Кім жылдам»

 

Уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
1 5 мин І Ұйымдастыру.

Психологиялық ахуал тудыру.  «Шаттық шеңбер» арқылы оқушылар бір-біріне бір сөзден тұратын жылы лебіз айтады. «Астериод», «Комета» қиындылары

арқылы топқа бөлу.

Психологиялық ахуал тудырады.

оқу құралдарын түгелдейді,сабаққа назарын аударады.«Шаттық шеңбер» арқылы оқушылар бір-біріне бір сөзден тұратын жылы лебіз айтады. «Астериод», «Комета» қиындылары арқылы топқа бөлінеді.

2 8 мин Миға шабуыл.»Мен нені үйрендім » әдісі арқылы  бұрынғы өтілген тақырыптар бойынша шардың ішінде жасырылған сұрақтарды қою арқылы пысықтау.

 

» Мен нені үйрендім » әдісі бойынша шардың ішінде жасырылған сұрақтарға жауап береді, шарды жару арқылы.
3 10 мин Тапсырма. Екі топқа тапсырма беріледі. Күн жүйсіндегі  кіші денелері «Астериод», «Комета» тақырыбына постер қорғау арқылы анықтау. Берілген тапсырманы «Астериод», «Комета» тақырыбына оқушылар постер қорғау арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады.
4 5 мин  Сергіту сәті.екі топ опера және рэп айту арқылы командасын қорғау . Сергіту сәтін бірлесе отырып орындайды.
5 10 мин «Кім жылдам» әдісі бойынша теориялық тест сұрақтарын қою.  Оқушылар теориялық тест сұрақтарына өздерінің алған білімдері бойынша жылдам жауап береді.
6 3 мин Бағалау.Алдын ала берілген бағалау парағын толтыртады. Бағалау парағын берілген критерий бойыншаоқушылар өзін-өзі бағалайды.
7 2 мин Рефлексия. «Екі тілек бір жұлдыз» Екі жұлдыз бір тілек бойынша рефлексияны стикерлерге жазып,жапсырады.
8 2 мин Үйге тапсырма: Үйге:§65-§66 оқу,

 

[bws_related_posts]

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *