Ақтөбе облысы
Байғанин ауданы
Кемерши ауылы
Қ.Жазықов атындағы орта мектеп
Бастауыш сынып мұғалімі
Нәзгүл Мұстафа Қабижанқызы
Тақырыбы: Қағаз,Қалам және Сияның айтысы
Мақсаты: Мысалды түсініп оқып, өмірдегі жағдайлармен байланыстыру
Оқыту нәтижесі: Мысалды тарау тақырыбымен байланыстыра отырып, тақырыптың идеясын ашуға мүмкіндік беру
Проблемалық сұрақтардың шешімін табу мақсатындағы шығармашылық жұмыстар жүргізуге жағдай туғызу
Салмақтау,саралау өзіндік пікір қалыптастыру ,өзгенің пікірін қабылдай білу мәдениетіне баулу
Негізгі идея: Білім жолы –сара жол
Ізденіңдер талмаңдар!
Тапсырмалар: Жауаптарға сұрақ беру,топтық жұмыс,ролге бөліп оқыту
Оқыту әдісі: 1.Диалог
2.Жеке жұмыс
- Жұптық жұмыс
- Топтық жұмыс
Бөлімі |
Жоспар мазмұны | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Ресурстар |
Кіріспе | Сыныпта психологиялық ахуал | Оқушылармен амандасу,түгендеу,оқушылардың орнынан тұрғызып , шеңбер құрғызып, жақсы тілектер айтқызу | Бір-біріне жақсы тілектер айту |
Музыка |
Үй тапсырмасын сұрау
3 мин |
Шығармашылық жұмыс беру «Қойшының баласының келешегін болжау» | Оқушылар өз ойын жазып келеді | ||
Топқа бөлу | Жаңа сабаққа байланысты топқа бөлу | 3 топқа бөлу . | Стикерге «Қалам,Қағаз,
Сия» аттары жазылған |
|
Тұсау кеер |
Білу 3 мин |
Сабақта топтасу кезеңі аяқталғаннан кейін «Бәріміз біріміз үшін» деген ұранмен жаңа сабаққа кірісу
|
Оқушылар жұмбақ шешіп бүгінгі сабақтың оқу құралдары туралы екенін айтады | Слайд,
суреттер |
Негізгі бөлім | Түсіну
8 минут |
1-топ Қағаз
2-топ Қалам 3-топ Сия |
Оқушылар өз бетімен оқып,топта талқылап,
ортақ шешім шығарады. Топтар бірін-біріне түсіндіреді. |
Диалогтық оқыту |
Сергіту сәті | Музыка ырғағымен қимылды би | Балалар орындарынан тұрып би билейді | Музыка | |
Топтық жұмыс | Қолдану 10 минут | 1.Балалар бізге күнделікті сабақ жүргізу үшін не қажет?
2.Әр топқа қағаз ,қалам, сия туралы зерттеу жұмысын тапсыру |
Берілген тапсырмаға топтастыру жасау | А-3
маркер |
Талдау | Мысалмен толық таныса отырып оқу қуралдарының пайдалану ережесін құруды тапсыру | Постер қорғау | А-3 | |
Қорытындылу | Жинақтау | Сөздерді орнына тез,әрі мұқият қойыңыз | Оқушылар тақырып бойынша жаңа атауларды жинақтайды | А-3 |
Бағалау
2 мин |
Білемін,білгім келеді ,білдім | Жиынтық бағалау | плакат | |
Үй тапсырмасын беру | 2 мин | Бес жолды өлең құрастыру | Үй тапсырмасын білу,түртіп алу | АКТ |
Рефлексия | 3 мин | Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату | Сабақтан алған әсерін жазады | стикер |