Басы » Бастауыш сыныптар » Қойшының баласы

Қойшының баласы

Ақтөбе облысы

Байғанин ауданы

Кемерши ауылы

Қ.Жазықов атындағы орта мектеп

Бастауыш сынып мұғалімі

Нәзгүл Мұстафа Қабижанқызы

Тақырыбы: Қойшының баласы

Мақсаты:  Ертегіні  түсініп оқып, өмірдегі жағдайлармен байланыстыру

 

Оқыту нәтижесі: Ертегіні тарау тақырыбымен байланыстыра отырып, тақырыптың идеясын ашуға мүмкіндік беру

Проблемалық сұрақтардың шешімін табу мақсатындағы шығармашылық жұмыстар жүргізуге жағдай туғызу

Салмақтау,саралау өзіндік пікір қалыптастыру ,өзгенің пікірін қабылдай білу мәдениетіне баулу

 

Негізгі идея: Ізденген жетер мұратқа

 

Тапсырмалар:   Жауаптарға сұрақ беру,топтық жұмыс,ролге бөліп оқыту

Оқыту әдісі:   1.Диалог

2.Жеке жұмыс

  1. Жұптық жұмыс
  2. Топтық жұмыс

 

 

Бөлімі

Жоспар мазмұны Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Ресурстар
Кіріспе Сыныпта психологиялық ахуал Оқушылармен амандасу,түгендеу,оқушылардың орнынан тұрғызып , шеңбер құрғызып, жақсы тілектер айтқызу Бір-біріне жақсы тілектер айту  

Музыка

  Үй тапсырмасын сұрау

3 мин

Өткен сабақ бойынша  қайта бағыттау сұрақтарын қою  Оқушылар өз ойын жазып келеді  
  Топқа  бөлу Жаңа сабаққа байланысты топқа бөлу 3 топқа бөлу . мақал мәтелдерді  жазып оны қиып стикерге жапсыру . Сол мақал-мітелдің жалғасын тауып топ құру Стикер
Тұсау кеер  

Білу 3 мин

Сабақта топтасу кезеңі аяқталғаннан кейін «Бәріміз біріміз үшін» деген ұранмен жаңа сабаққа кірісу

Мұғалім оқушыларға ой тастау  мақсатында патшаның сұрақтарын қояды.

1.Дүниедегі теңіздерде қанша су бар?

2.көк жүжінде қанша жұлдыз бар?

3. Шексіздік дегеніміз не?

Оқушылар жұмбақ шешіп бүгінгі сабақты салыстыра отырып қойшының баласын салыстыру. Слайд,

суреттер

Негізгі бөлім Түсіну

8 минут

Жаңа сабақты оқды әр топқа бөліп беру арқылы топта талдап ,түсіндіру Оқушылар өз бетімен оқып,топта талқылап,

ортақ шешім шығарады. Топтар бірін-біріне түсіндіреді.

Диалогтық оқыту
  Сергіту сәті Музыка ырғағымен қимылды би Балалар орындарынан тұрып би билейді Музыка
Топтық жұмыс Қолдану 10 минут Патша рөліне кіріп топтарға тосын сұрақ дайындау? Берілген тапсырмаға топ болып дайындалады А-3

маркер

  Талдау Ертегімен толық таныса отырып, қойшының баласына мінездеме беру Постер қорғау А-3
Қорытындылу Жинақтау Тапқыр жауап

«Кімнің жауабы қызық,кімдікі қиын,ікмдікі тапқыр» болды

Оқушылар тақырып бойынша жаңа атауларды жинақтайды А-3
  Бағалау

2 мин

Білемін,білгім келеді ,білдім Жиынтық бағалау плакат
Үй тапсырмасын беру 2 мин Қойшының баласының алдағы келешегі қандай болды ? өз ойларын жазып келу Үй тапсырмасын білу,түртіп алу АКТ
Рефлексия 3 мин Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату Сабақтан алған әсерін жазады стикер

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *