Қызылорда облысы
Қазалы ауданы
№93 орта мектеп
Турганбаева Зибаш
Сабақтың тақырыбы: Батыс Түрік қағанаты
Тақырыбы: §2. Батыс Түрік қағанаты. (603-704 жж)
Мақсаты: Қағанаттың күшеюі, саяси қарым-қатынастарын білу, елді басқаруға енгізген жүйеге баға беру, әлеуметтік жағдайы туралы пікірлерін білдіру
Күтілетін нәтиже: Қағанаттың күшеюі, саяси қарым-қатынастарын біледі, елді басқаруға енгізген жүйеге баға береді, әлеуметтік жағдайы туралы пікірлерін білдіреді
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Негізгі идея: Батыс Түрік қағанаты.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы, психологиялық жайлы ахуал орнату, ақылдың алты қалпағы, ақиқат пен жалған, бір минут
Жұмыс түрлері: жеке, жұптық, топтық
Керекті құрал-жабдықтар: оқулық, қосымша материалдар, стикерлер
Бағалау түрлері: бағалау парағы
Кері байланыс: Мадақтау сэндвичі
Сілтеме: Жолдасбаев С, Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы, 7-сынып, «Атамұра»-2012 ж.
Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | Ресурстар |
Кіріспе Ұйымдасты-ру кезеңі |
Сыныпта психологиялық жайлы ахуал орнату.
Сыныпты түгелдеу. Топқа бөлу. Әр топқа бағалау парақтарын, кері байланыс түрлерін тарату. |
«1,2,3» ойыны арқылы сыныпта көтеріңкі көңіл күй орнайды. Топқа бөлінеді. Бағалау парағын, кері байланыс түрлерін алады. | ойын, бағалау парағы |
А кезеңі: Білу |
Үй тапсырмасын сұрау: Қағып ал әдісі:
Тақырып көлемінде оқушылардың бір-біріне сұрақтар қоюын және жауап алуын қадағалау. · Түрік қағанатының алып жатқан аумағын картадан тап. · Халқының этникалық құрамының ерекшелігі неде деп ойлайсың? · Саяси жағдайына тоқталып хабарлама жаса. Әр дұрыс, толық жауап берген оқушыларға шапалақ соғу арқылы құрмет көрсету. |
Оқушылар қағып ал әдісі арқылы бір-бірлеріне сұрақтар қойып, жауап береді. 1 минут әдісі арқылы үй тапсырмасын қорытындылайды. | Қағып ал әдісі, 1 минут, қолпаштау |
Түсіну | Жаңа тақырыптың мақсаты мен критерийлерін оқушылармен бірге құрастыру. Оқушылардың өз бетінше игеретін тақырыптарын оқулық бойынша бөлу.
1-топ: Батыс Түрік қағанатының жер аумағы. Этникалық құрамы. 2-топ: Қағанаттың саяси жағдайы. Қағанаттың әлсіреуі. Шығыс түріктері. Әлеуметтік жағдайы. Джигсо: Оқушылар топ ішінде тақырып мазмұнын түсініп, өзара әңгімелеуін, өзге топтармен бөлісуін қадағалау.
|
Мақсат, критерийлер құрастырады. Сабақ материалын жеке игереді, бірге бөліседі, топта талқылайды.
|
Критерийлер, Джигсо |
В кезеңі:
Қолдану |
Кесте: Пирамида: қағанаттың әлеуметтік құрылымы.
|
Қағанаттың әлеуметтік құрылымы туралы мәліметтерді толтырады
|
Кесте: Пирамида |
Сергіту сәті | Сергіту жаттығуын жасату | Сергіту жаттығуын жасайды |
|
Талдау | Ақылдың алты қалпағы:
Қызыл қалпақ – Түйсік. Менің түйсігім маған не дейді. Сары қалпақ – Позитив. Жағымды тұстары қандай болды? Оның артықшылығы қандай? Маған не ұнайды? Оң тармақтарын жазыңыз. Жасыл қалпақ – Креатив. Менде қандай идеялар бар? Қандай баламалы түрлерді ойлап таба аламын? Барлық жаңасы қызықтысы. Ақ қалпақ – Фактілер. Менде қандай ақпарат бар? Маған қандай ақпарат алу қажет? Білетіңізді ғана жазыңыз. Қара қалпақ – Жағымсыз. Жағымсыз кезең-дерді көрсетіңіз? Қандай проблемалар бар? Маған не ұнамайды? Көк қалпақ – шолу. Мен не аштым? Тағы не ашылған жоқ? Мен оны қалай аша аламын? Мен барлық қалпақты кие алдым ба? |
Ақылдың алты қалпағы арқылы жұмыс жасайды. Тақырып толық талданады. | Ақылдың алты қалпағы, талдау |
С кезеңі:
Жинақтау |
Ақиқат пен жалған:
Тақырыпқа сәйкес ақиқат және жалған сөздерді араластырып жазу және оларды ажыратын қадағалау. |
Тақырыпқа сәйкес ақиқат және жалған сөздерді араластырып жазып және оларды ажыратады. | Ақиқат пен жалған |
Бағалау |
Ешбар қағанның қағандықты басқаруда енгізген «он оқ будун» жүйесін қалай бағалайсыңдар? | «он оқ будун» жүйесіне баға береді, пікір білдіреді | Пікір, бағалау |
Үй тапсырмасы | 1. Тақырыптың мазмұнын толық оқу, мазмұндауға даярлану.
2. Хронология жасау. 3. Тест жауабын табу |
Оқушылар күнделіктеріне жазып алады | Күнделік |
Оқушы білімін бағалау |
Топты және оқушыларды бағалау.
|
Бағалау парағын толтырады | Бағалау парағы |
рефлексия |
Кері байланыс жасау үшін мадақтау сэндвичін тарату | Мадақтау сэндвичін толтырады | Мадақ-тау сэндвичі |
Пікір:
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
[bws_related_posts]
жақсы сайт