Жұлдыз ортанғы топ тәрбиешісі:Н.Амантурлина
Білім беру саласы:Шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі:Жапсыру
Тақырыбы:»Әдемі мерекелік жалаушалар».
Мақсаты:Қоршаған орта туралыТүсініктерін кеңейту:Қайшымен және желіммен жұмыс істеу дағдыларын меңгерту және бекіту:эстетикалық қабылдауды дамыту:қазақтын өнеріне қызығушылығын тудыру.Тілдерін дамыту.Саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру.Отанға деген сүйіспеншіліктерін тәрбиелеу.
Көрнекіліктер:күн мен бұлт,ағаш немесе суреті,желім,сулық,үлестірмелі материалдар
Қажетті құрал-жабдықтар;жалаушалар,түрлі-түсті қағаздар
.Әдіс тәсілдері:сөздік,көрнекілік,ойын,.
Іс-әрекет кезеңдері | Педагогтің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті | |||
Мотивациялық қозғаушылық | -Балалар,топқа қонаққа Балдырған тобынан Ақниет келіп тұр.Ақниеттің көңіл хошы жок,өйткені бүгін туған күні.Ол бұл мерекеге ұзақ дайындалды,айналаныңбәрін әдемі шарлармен және түрлі-түсті жалаушалармен безендірді.
Бірақ жаңбыр жауып жлаушалардың түр түсін шәйіп кетпті.Ақниетке көмек көрсетсек қайтеді? Сөздік жұмыс:түрлі-түсті Билингвальды компанент:Мейрам-праздник,жалауша-флажок |
Қонақпен амандасады,қызығушылық білдіреді
Ақниетке көмектесуге ынта білдіреді Қайталайды:
Қайталайды:мейрам-праздник,жалауша-флажок |
|||
Ұйымдастырушылық
ізденістік
|
-Бұлт Ақниеттің туған күн мерекесін бүлдіргісі келетін сияқты.Оны барі жақсы көреді.Ал бұлтты ешкім жақсы көрмиді,сондықтан ол жалаушалардың түстерін жаңбырымен шайып тастады
-Сендер қалай ойлайсындар,бұлтты неге ешкім жақсы көрмейді?
-Жалаушаларымыз қандай түсті болады? Үлестірмелі материалға назарларын аударады Жұмыстың жасалу ретін түсіндіреді Түрлі-түсті жалаушалар соларды ретімен дайындайды
Саусақ жаттығуы Бас бармақтың үйіне Келді бүгін қонақтар Бес саусағың-бақытың Сонда,балам,бар құтың Бес саусағың біріксе, Текке кетпес уақытың Барлық саусақ-достар Бірін-бірі қостар
Қауіпсіздік техникасын еске түсіреді. Жұмысқа кірісуге ұсыныс жасайды. Балалармен жеке жұмыс жүргізеді |
Педагогты тыңдайды ,сұрақтарға жауап береді
Түнеріп тұрады,жаңбыр жауғызады,себебі ол қайғылы -Қызыл,сары,көк
Үлестірмелі материалды қарастырады
Балалар қызыға кіріседі жұмысқа
Балалар саусақ жаттығуын жасайды
Балалардың өз бетінше жұмысқа кіріседі,түрлі-түсті жалаушалар жасайды
Салған ойыншықтары бөліктерін қылқаламды тік бағытта ұстап анық жүргізіп,қалаған бейнеге келтіреді,оңнан солға қарай немесе жоғарыдан төменге қарай бағытта бояйды. |
|||
Рефлексиялық түзетушілік | Педагог Ақниеттің атынан балаларға көмектері үшінраахмет айтады.
Қараңдаршы,балалар,Ақниеттің мамасы бізге сый дайындапты,Әуе шарларын әкепті.
Ақниет балалармен қоштасады |
Қуаныштарын білдіреді.
әуе шарларымен ойнауды
Қоштасады |
|||
Күтілетін нәтиже:
Біледі:тіктөртбұрыштан,шаршыдан үшбұрыш қиып,түрлі-түсті жалаушалар жасайды
Игереді:мереке жүргізілетін орынды безендіру, мерекенің көңілді өтуіне себеп болатынын
Меңгереді:оқу іс-әрекет барысындаалынған дағдыларды.
[bws_related_posts]