Басы » Бала бақша » Әдемі мерекелік жалаушалар

Әдемі мерекелік жалаушалар

Жұлдыз ортанғы топ тәрбиешісі:Н.Амантурлина

Білім беру саласы:Шығармашылық

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі:Жапсыру

 Тақырыбы:»Әдемі мерекелік жалаушалар».

Мақсаты:Қоршаған орта туралыТүсініктерін кеңейту:Қайшымен және желіммен жұмыс істеу дағдыларын меңгерту және бекіту:эстетикалық қабылдауды дамыту:қазақтын өнеріне қызығушылығын тудыру.Тілдерін дамыту.Саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру.Отанға деген сүйіспеншіліктерін тәрбиелеу.

Көрнекіліктер:күн мен бұлт,ағаш немесе суреті,желім,сулық,үлестірмелі материалдар

Қажетті құрал-жабдықтар;жалаушалар,түрлі-түсті қағаздар

.Әдіс тәсілдері:сөздік,көрнекілік,ойын,.

Іс-әрекет кезеңдері Педагогтің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушылық -Балалар,топқа қонаққа Балдырған тобынан Ақниет келіп тұр.Ақниеттің көңіл хошы жок,өйткені бүгін туған күні.Ол бұл мерекеге ұзақ дайындалды,айналаныңбәрін әдемі шарлармен және түрлі-түсті жалаушалармен безендірді.

Бірақ жаңбыр жауып жлаушалардың түр түсін шәйіп кетпті.Ақниетке көмек көрсетсек қайтеді?

Сөздік жұмыс:түрлі-түсті

Билингвальды компанент:Мейрам-праздник,жалауша-флажок

Қонақпен амандасады,қызығушылық білдіреді

 

 

 

 

 

 

Ақниетке көмектесуге ынта білдіреді

Қайталайды:

 

Қайталайды:мейрам-праздник,жалауша-флажок

Ұйымдастырушылық

ізденістік

 

 

 

 

-Бұлт  Ақниеттің туған күн мерекесін бүлдіргісі келетін сияқты.Оны барі жақсы көреді.Ал бұлтты ешкім жақсы көрмиді,сондықтан ол жалаушалардың түстерін жаңбырымен шайып тастады

 

-Сендер қалай ойлайсындар,бұлтты неге ешкім жақсы көрмейді?

 

-Жалаушаларымыз қандай түсті болады?

Үлестірмелі материалға назарларын аударады

Жұмыстың жасалу ретін түсіндіреді

Түрлі-түсті жалаушалар соларды ретімен дайындайды

 

Саусақ жаттығуы

Бас бармақтың үйіне

Келді бүгін қонақтар

Бес саусағың-бақытың

Сонда,балам,бар құтың

Бес саусағың біріксе,

Текке кетпес уақытың

Барлық саусақ-достар

Бірін-бірі қостар

 

 

Қауіпсіздік техникасын еске түсіреді.

Жұмысқа кірісуге ұсыныс жасайды.

Балалармен жеке жұмыс жүргізеді

Педагогты тыңдайды ,сұрақтарға жауап береді

 

 

 

 

 

 

Түнеріп тұрады,жаңбыр жауғызады,себебі ол қайғылы

-Қызыл,сары,көк

 

Үлестірмелі материалды қарастырады

 

Балалар қызыға кіріседі жұмысқа

 

 

Балалар саусақ жаттығуын жасайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалардың өз бетінше жұмысқа кіріседі,түрлі-түсті жалаушалар жасайды

 

 

Салған ойыншықтары бөліктерін қылқаламды тік бағытта ұстап анық жүргізіп,қалаған бейнеге келтіреді,оңнан солға қарай немесе жоғарыдан төменге қарай бағытта бояйды.

Рефлексиялық түзетушілік Педагог Ақниеттің атынан балаларға көмектері үшінраахмет айтады.

 

 

Қараңдаршы,балалар,Ақниеттің мамасы бізге сый дайындапты,Әуе шарларын әкепті.

 

Ақниет балалармен қоштасады

Қуаныштарын білдіреді.

 

 

 

 

әуе шарларымен ойнауды

 

 

 

Қоштасады

 

Күтілетін нәтиже:

Біледі:тіктөртбұрыштан,шаршыдан үшбұрыш қиып,түрлі-түсті жалаушалар жасайды

 Игереді:мереке жүргізілетін орынды безендіру, мерекенің көңілді  өтуіне себеп болатынын

 Меңгереді:оқу іс-әрекет барысындаалынған дағдыларды.

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *