Алматы қаласы Әуезов ауданы
№72 жалпы білім беретін мектеп
«Ғажайып алаң» интеллектуалды ойыны
Мерзімі: | 20.12.16 |
Интеллектуалды ойын | «Ғажайып алаң» |
Мақсаты: | Инттелектуалды ой өрістерін кеңейте отырып, жан-жақты дамыту
Оқушылардың ойлау қабілеттері мен жылдамдықтарын дамыту |
Міндеттері: | ü Жылдам ойлап мен жылдам шешім шығара алады
А) Ойын ережесін түсіндіру Б) Нақты сұрақтар қою В) Дарынды оқушыларды анықтау |
Көрнекілігі: | Интерактивті тақта, айналмалы барабан, сұрақтар |
Өткізілу барысы | 1. Ойынның жүргізілу жолдарымен таныстыру
2. Қатысушылармен таныстыру 1 Ойыншылардың өздерін 2 Сұрақты мәнерлеп оқу 2 Барабанды айландыру 3 Бағыт түскен санды ұпайларды есептеу 4 Ұяшықтағы әріптерді табу 5 Егер қатарынан 3 әріп табылса ойыншыға екі қобдиша ұсынылады /сыйлықтарымен/ 6 «С» (Сыйлық) сандықша көрсетіледі егер сыйлықты алатын болса ойыннан шығады. алмаған жағдайда барабанды қайта айландырады. 7. «Б» (Банкрот) бүкіл ұпай сандары «0» ге теңеледі. Келесі ойыншы бастайды. 8. + 1 таңдаған әріпін ашуға құқылы |
І кезең | Алғашқы үштік ойнайды
Сұрақ: Қонжықтың анасын қалай атайды? Терезешелерге әріптерді тауып орындарына қояды. |
ІІ кезең | Екінші үштік ойын алаңына шығады
Сұрақ: «Алтын ұрпақ» атауы кімдерге берілген? |
ІІІ кезең | Көрермендер арасында ойын
Сұрақ: «Жермен аспанның астасқан жері» |
ІV ақтық ойын | І,ІІ кезеңнен өткен ойыншылар арасында жүргізіледі.
Сұрақ: «Мифтегі от құдайының аты» |
Қорытынды | Ақтық ойында мәреге жеткен оқушыларға сыйлықтар беріледі.
Ойынға қатысқан оқушыларға мақтау қағаздары берілді. |
[bws_related_posts]