Сабақтың тақырыбы: | Организмдердің жеке дамуының элементарлық түсінігі | |||||||||||||
Жалпы мақсаты: | Көпжасушалы жануаралардың эмбриондық дамуы сатыларын түсіндіру. Ұрықтың алғашқы даму сатыларын меңгерту. | |||||||||||||
Күтілетін нәтижелер | Ұрықтың даму сатыларымен танысады. Мүшелердің түзілу процесін анықтайды. | |||||||||||||
Сабақтың түрі | Жаңа сабақ меңгерту, топтық, жұптық жұмыс, бағалау, АКТ-мен жұмыс. | |||||||||||||
Тапсырмалар | Венн диаграммасы, Маслоу пирамидасы, «Экипаж» ойыны | |||||||||||||
Керекті құрал-жабдықтар | Суреттер, интернет желісінен материалдар, бағалау парағы, интерактивті тақта, стикер, маркер | |||||||||||||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушы іс-әрекеті | |||||||||||||
Амандасу, түгендеу. Сыныпты топқа бөлу. Психологиялық ахуал туғызу | Оқушылар бір-бірінің қолынан ұстап, бәрі бірге «Сәттілік» сөзін айтады | |||||||||||||
Үй тапсырмасын тексеру | Үй тапсырмасы жануарлардағы және гүлді өсімдіктердегі ұрықтану қайталау сұрақтар беріледі. | Оқушылар сұрақтарға жауап береді. | ||||||||||||
Негізгі бөлім
Жаңа сабақ |
Онтогенез-организмнің жеке дамуы
|
Оқушылар «ЖИГСО» әдісі арқылы бір-біріне түсіндіреді. | ||||||||||||
«Экипаж» ойыны
|
Оқушылар карточка таңдап алады(сайлау,делегат, барлығы) 1- Сайлау карточкасын алған топтан мұғалім бір оқушыны сайлайды. 2- Делегат карточкасын алған топтан оқушылар өз ішінен бір-екі оқушыны дайындап, делегат ретінде сабақ айтуға жібереді.
|
Оқушылар топпен жұмыс жасайды. | ||||||||||||
Сәйкестікті тауып сипаттама бер | Оқушылар дәптерлеріне орындайды, сәйкестендіреді. | |||||||||||||
«Ой толғаныс»
|
I топ Топтастыру: Эмбриология.
ІІ топ: IIІ топ
|
Оқушылар постер құрып, топтық жұмыс жасап, қорғайды. | ||||||||||||
«Үш тілді меңгерейік»
|
Терминдерді қазақша, орысша, ағылшынша аудару
Онтогенез Бластула Гаструла Нейрула Эктодерма Энтодерма Көбелек Бақа Тауық Ұрық
|
Оқушылар жеке жұмыс жасайды. | ||||||||||||
Дәптермен жұмыс |
|
Оқушыларға жеке жұмыс | ||||||||||||
Бекіту тапсырмалары | «Бейнет түбі-зейнет» сұрақтарға жауап
1.Эмбриология ғылымы нені зерттейді? 2.Эмбриология ғылымының негізін салған кім? 3.Бластула қандай кезең? 4. 3 қабаттың пайда болу кезеңі не деп аталады? 5.Мүшелердің түзілу кезеңі қалай аталады? 6.Тура және түрленіп даму деген не?
|
Оқушылар бекіту сұрақтарына жауап береді.
|
||||||||||||
Қорытынды | «Лездік сұрақтар»
І,ІІ,ІІІ топ бір-біріне сұрақ қою. |
Оқушылар бір-біріне сұрақ қояды | ||||||||||||
Бағалау | Мұғалім оқушыларды бағалайды | Оқушылар бірін-бірі бағалайды | ||||||||||||
Үйге тапсырма: | §20 Организмдердің жеке дамуының элементарлық түсінігі
|
Үйге тапсырма алады. |
Тянова Гүлназ Бисенбекқызы
Биология пәнінің мұғалімі
Маңғыстау облысы
Маңғыстау ауданы
Ұштаған орта мектебі[bws_related_posts]