Басы » Кембридж бағдарламасы » КҮШ ТАҚЫРЫБЫНА ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

КҮШ ТАҚЫРЫБЫНА ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

Алматы облысы

Қаратал ауданы

Қ.Байсеитов атындағы МДШО бар  орта  мектебі

Рымбекова Айжан Мухтаровна

   Физика  пәні  мұғалімі,

үшінші (базалық) деңгей

КҮШ  ТАҚЫРЫБЫНА ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

 

 

Сыныбы:      9 Күні     
Сабақтың тақырыбы Күш
Мақсаты Күш туралы  мағлұмат беру, ауырлық, серпімділік, үйкеліс, теңәрекетті күштер тақырыптарын өмірде және  формулаларын есептер шығаруда қолдана білуге үйрету

 

Күтілетін нәтижелер

 

 

Күш туралы  мағлұмат беру, ауырлық, серпімділік, үйкеліс, теңәрекетті күштер тақырыптарын өмірде және  формулаларын есептер шығаруда қолдана білуге үйрету

 

Керекті жабдықтар оқулық,  плакаттар,   жұмыс дәптері, АКТ интернет желісі, кубик, бағалау парақтары, кестелер.
Әдіс – тәсілдер Диалогтық оқыту, зерттеушілік әңгіме, «Кубизм»әдісі, кеңейтілген, жоғары дәрежелі сұрақтар, тест тапсырмалары, «Ойлан.Жұптас.Бөліс», «Білемін,Білгім келеді, Үйрендім».
Сабақ кезеңдері Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
5 мин

 

 

 

 

 

 

6мин

Ұйымдастыру.Оқушылармен амандасу.

Ынтымақтастық орта қалыптастыру.

Көзімізді жұмып, өзімізді ғажайыптар әлемінде жүргендей сезінеміз, жұлдыздар ағып жатыр, кенет біздің қолымызға жұлдыз түседі. Оқушылар партаның астына жасырылған жұлдыздардың түсі арқылы топқа бөлінеді

 

Үй тапсырмасын «Кубизм»   әдісімен тексеремін.

1.     Динамиканың негізгі заңдарын қай ғалым ашты?

2.     Ньютонның бірінші заңы

3.     Инерциялық санақ жүйесі дегеніміз не?

4.     Егер кенет тежелген пойыз вагоны ішіндегі жолаушының жай күйі қандай?

5.     Инерциялық емес санақ жүйесі дегеніміз не?

6.     Үдеудің анықтамасы айтыңыз.

7.     Үдеуді қандай әріппен белгілейміз және СИ жүйесіндегі өлшем бірлігі қандай?

8.     Жиілікті қандай әріппен белгілейміз?

9.     Жиілікті  қандай әріппен белгілейміз және СИ жүйесіндегі өлшем бірлігі қандай?

10.                       Неліктен сүрініп кеткен адам алдыға қарай құлайды?

11.                       Егер тоқтап тұрған машина үлкен жылдамдықпен алға  қозғалатын болса жолаушының жай күйі қандай?

12.                       Қисиқсызықты қозғалыс деп нені айтады?

 

 

Мұғаліммен амандасады.  Оқушылар сабақ құралдарын тексеріп, орналасады. Топқа бөлінеді.

Оқушылар түскен сұраққа жауап береді.

 

 

15  мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3мин

 

7мин

Жаңа тақырып

Білемін Білгім келеді Үйрендім

 

 Жаңа тақырыпты талқылау үшін  «Ойлан. Жұптас.Бөліс» арқылы түсінеді, талдайды.

1.АКТ-ны қолдана отырып, әр жұп берілген тапсырмамен танысады. Оқушылар  жаңа тақырыпты жұппен талқылап, меңгеріп, жұмыс дәптерімен жұмыс істейді, берілген формулаларды жіктеп жазып

 

Сергіту сәті

 

Оқулықпен жұмыс.

№1 деңгейлік есептер

1 топ Денеге әрекет ететін ауырлық күші10кН. Ол дененің массасы қандай?

2топ Резеңке таспаның қатаңдығы 7,2*104Н/м. Егер таспаға 10кН күш әрекет ететін болса, онда ол қандай шамаға созылады?

3топ массасы 70кг шкафты орнынан жылжыту үшін қандай күш жұмсау керек? Үйкеліс коэффиценті  µ=0,3.

4топ Денеге бір түзу бойымен бір бағытта үш күш әрекет етеді: Ғ1=50Н;  Ғ2=100Н; Ғ3=150Н. Олардың теңәрекетті күші неге тең?

 

 

 

Тақырып бойынша не білетіні жазу

Тақырыпты оқып, жұппен талдайды.

 

 

 

 

 

Сергіп алады

 

Оқушылар тапсырманы жеке орындайды.

Оқушылар жұмыс дәптерімен жұмыс істейді. Берілген есептерді орындарынан шығарып,тактада орындайды, диалог, зерттеушілік әңгіме,өзін-өзі және өзара бағалау

5мин Қортынды Тест алу арқылы сабақты қортыдылаймын.

 

1 мин Үйге тапсырма 

Дайындық сұрақтары.

 

Үй тапсырмасы күнделікке жазады.

 

2мин

 

Бағалау Рефлексия парағы мен өзін-өзі бағалау және реттеу парағы.

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *