Маңғыстау облысы Ақтау қаласы «№11 мамандандырылған физика – математика мектебі» ММ
Пән мұғалімі: Сералиева Айгүл Қарсыбайқызы
Тақырыбы: «Buying clothes»
5 – сынып | |||
Тақырыбы: | Buying clothes | ||
Мақсаты: | · Presentation of the lesson about the name of clothes, to train new words and
discussion an English language · To develop the pupils habits of the oral speech , to develop pupils creative and logical abilities, understanding, reading and writing, grammar and lexical skills · To bring up love and interest to the subject, to respect each other, to create an English atmosphere in the classroom.
|
||
Сілтеме: | · Оқу бағдарламасы;
· Жалпы білім беретін мектептің 5 – сыныбына арналған оқулық; · Тақырыпқа арналған слайд; |
||
Нәтиже: | · Белсенді оқушы болып қалыптасуы қамтамасыз етіледі.
· Оқушылар іс – әрекеттер барысында ізденімпаздылыққа және жауапкершілікке үйренеді. |
||
Сабақтың түрі: | Жаңа сабақ | ||
Қажетті материалдар: | Оқулық, жұмыс дәптерлері, таратпа материалдары. | ||
Оқыту әдістері: | Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер:
АКТ, СТО: сұрақ – жауап, диалог, миға шабуыл.
|
Жұмыс түрлері:
1. Диалог 2. Жеке жұмыс 3. Жұптық жұмыс |
|
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу: | Мұғалімнің іс – әрекеті: | Оқушының іс – әрекеті:
|
|
I. Organization moment | Make greeting. — Good morning, children. -How are you? -Who’s on duty today? -Who’s absent? |
Оқушылар амандасады;
Өздерін ретке келтіреді; Оқу құралдарын, жұмыс дәптерлерін шығару; |
|
II. Home task | -What was your home task for today?
— Exercise 8, 11 p 144 and vocabulary. |
Оқушылар үй жұмысын айтып, тиісті бағасын алады. | |
ІII. New lesson | -Ok, very well. Now, let’s start our lesson. –Today, we will learn about clothes. Let’s divide into 3 groups through these cards of clothes. Pupils choose cards and divide into 3 groups. | Оқушылар топқа бөлінеді.
Оқушылар жаңа тақырыпқа көз жүгіртеді. |
|
IV. New words | — Ok, pupils. Today we have new words. At first I’ll read, then you must repeat after me.
— coat trousers socks blouse short boots jumper — shirt jeans pyjamas — dress jacket glove — tie -trainers shoes hat -T-shirt stocking skirt — What’s the Kazakh/English for…? — Repeat after/with me. |
Сөздік дәптерлеріне тақтадағы сөздерді жазып алу. | |
V. Work with pupils
|
Ex 1. Match the cards
Ex 2. Check your vocabulary: picture matching Ex 3. Doing physical exercises |
Оқушылар карточкалармен жұмыс жасайды.
Барлық оқушы белсенді қатысып отырады. Сергіту сәті орындалады. |
|
VI. Writing
|
1. Match and say. (Сәйкестендір)
2. Answer the questions Ø Do you like shopping? Ø Where do you buy clothes? Ø Who do you buy clothes with? Ø Do you like wearing fashionable or comfortable clothes? Ø How often do you buy clothes?
|
Дәптерлерін ашып, күннің жады мен тақырыпты жазады.
Оқушылар жаттығумен жұмыс жасайды. |
|
VII. Control of understanding
|
Checking new words. | Оқушылардың түсінген/түсінбегенін тапсырма арқылы тексеру | |
VIII. Giving home task. | -Let’s write down your home task.
-Ex 5, р 145 vocabulary
|
Оқушылар үйге берілген тапсырмамен танысып, күнделікке жазып алады. | |
IX. Conclusion | — Your marks for today’s lesson: P1 – excellent, P2 – good, P3 – satisfactory, etc.
— Stand up! The lesson is over. You are free. Good bye! |
Оқушылар бағаланып, қорытындылап, сабақты аяқтайды. | |
Сабақ презентациясы
[bws_related_posts]