Басы » Кембридж бағдарламасы » Б.Соқпақбаев «Менің атым-Қожа» повесі

Б.Соқпақбаев «Менің атым-Қожа» повесі

1 Мерзімі 03.02.2017ж.
2 Сынып 6 -сынып
3 Пәні Әдебиет
4 Тақырыбы: Б.Соқпақбаев «Менің атым-Қожа» повесі (3-сағат)
5 Мақсаты: Оқушылар  мәтіндегі  негізгі  ойды, идеяны ұғынады. Қызығушылықтары артады, ойларын, пікірлерін  еркін  айтуға, өз  көзқарастарын  дәлелдей білуге  үйренеді.
6 Міндеттері: 1.       Әңгімедегі кейіпкерлер бейнесіне талдау жасап,олардың ішкі жан дүниесін ашу.

2.Кейіпкерлер іс-әрекеті арқылы ой қозғатып,оқушылардың танымдық қабілеттерін арттыру

7. Күтілетін нәтижелері: — Жазушы шығармалары арқылы әр оқушының өзіндік ой – қиялына ерік бере отыра, өзінше ой  түюге үйренеді,  мәтінмен жұмыс істей алады, шығармашылық қабілеттері көріністі қоя арқылы дамиды.-Қожа бейнесі арқылы, оқушылар адамгершілікке, мәдениеттілікке, әдебиетті сүюге, үлгі – өнеге алуға үйренеді. Жағымсыз қасиеттерден аулақ болу екенін түсінеді.
8 Қамтылғанмодульдер —   Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер (диалогты оқыту).–   Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану.

–   Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

–   Оқытудағы басқару және көшбасшылық.

–   Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

–   Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес  оқыту мен оқу

–   Талантты және дарынды балаларды оқыту.

9 Сабақтың типі Бекіту  сабағы, шығармашылық
10 Ресурстар  Флипчарт, маркер, тақта, стикер, интертақта
11 Қолданылатын әдіс-тәсілдер «Құпия жәшік», «Бұл кім?» , «Теріп алу», «Ойлан. Бірік. Бөліс», «Дау-дамай» стратегиясы, «Еркін жазу»
12 Сабақ  кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
13 Ұйымдастыру кезеңі.(2мин) 1.       Сәлемдесу;

2.       Топтастыру (Қожа мінезіне сай сынып 2 топқа топтасады)

3.       Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру барысында оқушылармен «Менің атым -Қожа» бейне клипі (тыңдау).

Таңдайды, тыңдайды.
14 Топқа бөлу

2 мин

 

 

Жалпы бүгінгі сабағымыз –шығармашылық.. Сонымен қатар топқа бөлінеміз. Ол үшін мына қоржынан бір затты аламыз. Ал енді қалай бөлінеміз? Топқа бөлініп отырсақ, топ басшысын анықтап алайық. Топ басшылары сабақ бойы топ мүшелерінің сабаққа қалай қатысқандығы туралы «Бағалау критерийлері» тапсырылады. Сол бойынша бағалайсыңдар.Бағалау критерийлері:

1.Сабаққа  қатысуы.2.Тақырыпты толық игеруі3.Өз ойын еркін жеткізуі.4..Тапсырмаға нақты жауап беруі.

2 топқа бөлініп жұмыс атқарады.

 

 

 

 

Оқушылар түрлі жапсырмаларды алу арқылы

2 топқа бөлінеді.

Оқушы қолына тиген жапсырмадағы сөзді оқып, сол сөз мағынасына сәйкес топтасады

15 Жаңа сабақ(35мин)

Білу

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Түсіну

 

3мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қолдану

4 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Талдау

12 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жинақтау

10 мин

 

 

 

 

Бағалау 5 мин

 

 

 

 

Кері байланыс 2 мин

І. Қызығушылықты ояту.«Құпия жәшік

1.Қай жылы, қай жерде Бердібек Соқпақбаев дүниеге келді?

2..Б.Соқпақбаевтің атын ерекше танытқан шығарма.

3.«Менің атым-Қожа» повесі қандай тілдерге аударылған?

4.Қай жылы, қандай киностудиясында экрандалған?

5.Жазушының артына өшпестің із қалдырған қандай повесі?

5.Қаламгердің атын басқа елдерге де танымал еткен шығармасы.

6.Алғашқыда «Менің атым -Қожа» повесі қалай аталады?

 Менің атым Қожа» — 1957 жылы жазылған, қазақ балалар әдебиетінің озық туындыларының бірі саналатын повесть. Авторы – Бердібек Соқпақбаев. 1924ж туылған,

Алматы облысы, Нарынқол ауданы, Қостобе селосы

Қайтыс болғаны: 1992

 

Ол орысукраинфранцузлитвалатышөзбек тілдеріне аударылды.

1963 жылы «Қазақфильм» студиясы осы кітап бойынша жазылған киносценарийді экранға шығарды. «Қазақфильм» киностудиясында

II.Мағынаны тану

 Мынау кім?

1-топ:1.Біреуді біреуге атыстырып, от тастап жүретін қу, сабақ үстінде сыбырлап – сыпсыңдағыш кім? Жантас

2-топ 2. Мен оқулық емес, қант аламын. Сіздің не шаруаңыз бар, қоя беріңіз. Қожа

1-топ:3. Біз екеуміз таныс шығармыз деймін? Майқанова

2-топ 4. Мүмкін орныңа барып айтатын шығарсың ? Анфиса Михайловна

1-топ:5. Мен сенің әкеңе қарыздыгер адаммын. Менің мойнымда оның тиыны емес, теңге емес, бақандай бір қарасы жүр. Сәйбек қарт

2-топ 6. Келесі сабаққа қайыссың бақа ұстап әкелесіңдер ? Оспанов

   «Түртіп алу» стратегиясы. Оқиғалар тізбегі.

1.       Жолдама алған Жантас.

2.       Оқулық емес, қант аламын

3.       Бақаның әлегі

4.       Педсовет

 

 

 

 

 

 

«Дау-дамай» стратегиясы  «Кітап алуға барғанда» бейнекөрініс

 І топ: Жақтаушы топ:

Қожаның дүкендегі ісі дұрыс,өйткені …

ІІ топ: Даттаушы топ:

Қожаның дүкендегі ісі дұрыс емес,өйткені

 

 

«Ақылдының алты қалпағы»  әдісі.

(Сұрақтар әр топқа үлестірме қағазға жазып береді)
Ақ қалпақ. «Менің атым Қожа» повесінің авторы және повесть жайлы нақты деректер келтіріңіздер.
Сары қалпақ. «Менің атым Қожа» повесіндегі бас кейіпкер сіздерге ұнады ма? Қожаның бойынан қандай жақсы қасиеттерді байқадыңыз?
Жасыл қалпақ. Қожаны қазіргі балалармен салыстыруға бола ма? Осындай балалар арамызда бар ма?
Қара қалпақ. Қожаның қандай қылықтары ұнамады?
Қызыл қалпақ. Әңгімені оқи отырып қандай сезімде болдыңыздар?
Көк қалпақ. Болашақта кейіпкердің қандай жақсы қасиетін

бойымызға сіңіреміз?
 

 

«Ой тастау»

Қалай ойлайсыздар, әдепті жолға түсуіне не себепкер?

Анасын аяуы ма, Сәйбек қарт, Оспановтардың айтқан естеліктері ме, әлде педсоветтен шығып бара жатқанда айтқан Майқанованың сөзі ме?

1-топ «Бес жолды өлең», 2-топ «Қожаға хат»

 

«Қосу, алу, қызықты»

Оқушылар жәшіктен сұрақтарды алып, жауабын айтады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр топ өзіне берілген тапсырмалар бойынша айтып шығады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар өздеріне берілген  тапсырмаларын орындайды.

 

 

 

 

Оқушылар өз пікірлерін нақты айтады, түйінді пікір жасайды.айқындалады.

 

 

Оқушылардың шығармашылық жұмысы

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексия жазу.

к18 Үйге тапсырма(1мин)

 

Абдолла Қарсақбаевтың “Менің атым Қожа” фильмі мен Еркін Рахышевтің   “Менің де атым Қожа” фильмін салыстырып, ұқсастықтарын тауып жазып келу.

 

Үй тапсырмаларын күнделіктеріне жазып алады.
19 Формативті бағалау
Өз бағам Топ басшысының бағасы Мұғалімнің бағасы Қорытынды баға

 

Оқушылар өзін –өзі бағалайды

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *