Басы » Кембридж бағдарламасы » Химиялық реакциялардың жылу эффектісі

Химиялық реакциялардың жылу эффектісі

Қарағанды облысы

Ұлытау ауданы, Байқоңыр ауылы

«№17 Байқоңыр ЖОББМ»КММ

Молдабергенова Куралай Кабдуллаевна

         Қысқа мерзімді жоспар                 

Тақырыбы: Химиялық реакциялардың жылу эффектісі
Сынып : 8 Қатысқандар саны Қатыспағандар саны
10

 

Сабаққа  негізделген оқу мақсаты Химиялық реакцияның жылу эффектісі түсінігімен танысу және осы тақырып бойынша есептер шығаруға үйрену.
Сабақ мақсаттары Термохимиялық  теңдеу туралы мағлұмат беріп, ол бойынша есеп шығаруға дағдыландыру.
Тілдік мақсат Оқушылар:

Жылу эффектісінің жіктелуін  біледі.

Негізгі сөздер мен тіркестер: эндотермиялық, экзотермиялық, термохимиялық, жылу эффектісі.
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: меншікті жану, жылу, калориметр, джоуль.
Жазылым бойынша ұсыныстар.
Пәнаралық байланыстар Физика, биология, математика
Алдыңғы тақырып Ауа – газдар қоспасы.
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар ресурстар
Басталуы

5 минут

Оқушы зейінін шоғырландыру.

Шаттық шеңбері: сәттілік тілеу

Топқа бөлу: « 1 – 10 ға дейінгі сандарды латынша атау» арқылы топқа бөлу.

Оқушымен бірге оқу мақсаттарын анықтау.

 

қораптан алады: шарлар

Ортасы

30 минут

Үй тапсырмасын қайталау.

CuO —

CaO —

SO2 —

FeO —

CrO —

P2O5 —

Cu2O —

Fe2O3 —

K2O —

CrO3 —

 

 

мыс оксиді (ІІ)

кальций оксиді

күкірт оксиді (ІV)

темір оксиді (ІІ)

хром оксиді (ІІ)

фосфор оксиді (V)

мыс оксиді (І)

темір оксиді (ІІІ)

калий оксиді

хром оксиді (VІ)

 

Сонымен, оксидтер дегеніміз не?

Жаңа сабақ: Химиялық реакциялардың жылу эффектісі.

Мақсаты: Химиялық реакцияның жылу эффектісі түсінігімен танысу және осы тақырып бойынша есептер шығаруға үйрену.

 

Жаңа сабақты флипчартпен  түсіндіру.

Көптеген жану реакциясы кезінде жылу бөлінетінін білесіңдер. Химиялық реакциялар әдетте, жылу түрінде энергия бөле немесе сіңіре жүреді. Мысалы: көмір, күкірт, метан, бензин, ағаш жанғанда жылу бөлінеді. Кей жағдайда азот пен оттек әрекеттесіп азот оксидін түзгенде немесе сынап оксиді айырылғанда жылу сіңіріледі. Химиялық тәжірибе көрсету: натрий гидрокарбонатының лимон қышқылымен әрекеттесуі. Бұл тәжірибеде натрий гидрокарбонаты ерітіндісінің температурасын өлшегенде 230 С екенін көрсетті. Оған лимон қышқылын қосқанда ерітіндінің температурасы 190С дейін төмендеді. Бұл жылу сіңіре жүретін процесс.

2 – тәжірибе: магнийдің жануы, яғни бұл жылу бөле жүретін реакция – экзотермиялық реакция.

«Кір жаятын жіп» стратегиясы бойынша тірек сөздер беріледі. Соған байланысты сабақтан түсінгендерін жазып, жіптерге іледі.  Топтар бір – біріне кері байланыс береді.

І топқа: жанудың басталуы

ІІ топқа: жануды тоқтату шаралары.

Деңгейлік тапсырмалар: екі топқа есептер беріледі және интерактивті тақтада орындайды.

І топқа: оқулықтан №5 есеп, ІІ топқа №7 есеп.

8 — сыныпқа арналған химия оқулығы

 

Флипчарт, слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А 4 қағазы, жіптер, оқулық, дәптер

«Стикердегі диалог» стратегиясы бойынша қорытынды сұрақтар қою. Сыныптың әр жеріне стикерлер іліп қою. слайд
Аяқталуы

10 минут

Бағалау: формативті өзін – өзі  бағалау, топтардың бірін – бірі «Басбармақ» әдісі арқылы бағалауы.
Рефлексия: «үш мәселе, бір әрекет ҮМ, 1 Ә» стикерлер
Үй тапсырмасы: §38. № 6,9 оқулық
   
Қосымша ақпарат
Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушылармен жұмысты қалай жоспарлайсыз Бағалау — оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс- қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс
Нашар үлгеретін оқушыларға сатылай көмек көрсетемін, жұптағы оқушының көмегін ұйымдастырамын. Үлгерімі жақсы оқушыға қосымша есеп дайындалды. Бағалау парағы мен эталон арқылы өзін-өзі бағалауы іске асады. Ұпайларды шкала арқылы бағаға айналдырады Биология, математика пәнімен байланыс. Оқушы  мен мұғалім арасындағы сыйластық, құрмет. Оқушының пікірін бағалау.
Рефлексия сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді. Сыныптағы ақуал қалай болды. Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарларыма қандай түзету енгіздім және неліктен. Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды;

Оқушылар сыныпта іс-әрекеттерді үйренді;

Сабақ жақсы өтті;

Тапсырмалар сәтті болды.

Уақыт тиімді пайдаланылды.

Қорытынды бағамдау:

Қандай екі нәрсе табысты болды?

1. Оқушылардың жұмысты толығымен өздігінен орындауы, жұптарда, топтарда  жұмыс істеуі.

2.      Дайын білім берілмей, оқушыларға сол білімге жету жолы көрсетілді.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінін білдім.

 

 

 

 

Моно, ди, три, тетра, пента, гекса, гепта, окта, нона, дека.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *