БҚО,Бөрлі ауданы
Березов мектеп — балабақша кешенінің қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Р.А.Мустажапова
Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | Ресурстар | ||||||||||||||||||||
Ұйымдасты ру | 1.Сабаққа дайындығын қадағалау | — Оқушылар түрлі-түсті қағазға қиылған , түрлі мимикадағы смайликтерді таңдайды, | Түрлі түсті смайликтер | ||||||||||||||||||||
2. «Көңілді бол» тренингі арқылы топқа бөлу | сол смайликтің мимикасын қайталай отырып, топқа бөлінеді. | Флипчарт-1
|
|||||||||||||||||||||
3. Үй тапсырмасын тексеру
|
— Дарынды балалар дайындап келген презентацияларын таныстырады | Презентация
|
|||||||||||||||||||||
4. ҚР картасы астында жасырылған С.Торайғыров шығармашылығы бойынша сұрақтар | — оқушылар Торайғыровтың әңгіме, поэмалары, романдары бойынша өз білімдерін сынайды. | Флипчарт-2 | |||||||||||||||||||||
Қызығушы лықты ояту | Топтастыру әдісі | «Сұлу, найза кірпік, ақша маңдай, нұрлы жүз» кімге арнап айтылған? | Флипчарт-3 | ||||||||||||||||||||
Мағынаны тану | 1- топтық жұмыс /шығармашылық жұмыс/
|
І топ – шығарманың тақырыбы, идеясы
ІІ топ- шығарманың тілі ІІІ топ –шығармадағы кейіпкерлер әлемі |
Ватман,маркер, қайшы, түрлі түсті қағаз
Флипчарт-4 |
||||||||||||||||||||
2-тотық жұмыс
І топ –Венн диаграммасы
ІІ топ – Концептуалдық кесте
ІІІ топ –Композициялық құрылысына талдау |
І топ- салыстыру /Қамар сұлу заманындағы қазақ әйелі бейнесі мен қазіргі қазақ әйелі бейнесі/
ІІ топ – кейіпкерлер іс-әрекеті бойынша баға береді ІІІ топ – композициялық құрылысына талдау .1.Басталуы: |
Флипчарт-5
Мәтін жазылған парақтар |
|||||||||||||||||||||
Ой толғаныс | РАФТ стратегиясы |
|
Флипчарт-6 | ||||||||||||||||||||
Бағалау | Бағалау парағы /критерийлер/ арқылы жүзеге асады | Топ басшысы бағалау критерийлеріне сүйене отырып, топ мүшелерін бағалайды | |||||||||||||||||||||
Кері байланыс | -Бүгінгі сабақта маған не әсер етті?
-несімен әсер етті? -не білдім? -не білгім келеді? |
[bws_related_posts]