Басы » Кембридж бағдарламасы » С.Торайғыровтың «Қамар сұлу» романын талдау

С.Торайғыровтың «Қамар сұлу» романын талдау

БҚО,Бөрлі ауданы

Березов мектеп — балабақша кешенінің қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Р.А.Мустажапова

 

 

Сабақ кезеңдері Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Ресурстар
Ұйымдасты ру 1.Сабаққа дайындығын қадағалау — Оқушылар түрлі-түсті қағазға қиылған , түрлі мимикадағы смайликтерді таңдайды, Түрлі түсті смайликтер
2. «Көңілді бол» тренингі арқылы топқа бөлу сол смайликтің мимикасын қайталай отырып, топқа бөлінеді. Флипчарт-1

 

3. Үй тапсырмасын тексеру

 

— Дарынды балалар дайындап келген презентацияларын таныстырады Презентация

 

4. ҚР картасы астында жасырылған С.Торайғыров шығармашылығы бойынша сұрақтар — оқушылар Торайғыровтың әңгіме, поэмалары, романдары бойынша өз білімдерін сынайды. Флипчарт-2
Қызығушы лықты ояту Топтастыру әдісі «Сұлу, найза кірпік, ақша маңдай, нұрлы жүз» кімге арнап айтылған? Флипчарт-3
Мағынаны тану 1- топтық жұмыс /шығармашылық жұмыс/

 

І топ – шығарманың тақырыбы, идеясы

ІІ топ- шығарманың тілі

ІІІ топ –шығармадағы кейіпкерлер әлемі

Ватман,маркер, қайшы, түрлі түсті қағаз

Флипчарт-4

2-тотық жұмыс

І топ –Венн диаграммасы

 

ІІ топ – Концептуалдық кесте

 

ІІІ топ –Композициялық құрылысына талдау

І топ- салыстыру /Қамар сұлу заманындағы қазақ әйелі бейнесі мен қазіргі қазақ әйелі бейнесі/

ІІ топ – кейіпкерлер іс-әрекеті бойынша баға береді

ІІІ топ – композициялық құрылысына талдау

.1.Басталуы:
Қамарды суреттеуі
Қамар мен Ахметтің кездесуі
Ахметтің оқуға кетуі
2. Дамуы:
Нұрымның әйелі қайтыс болуы
Нұрымның Қамарға кісі жіберуі
3. Шиеленісуі:
Қамардың ұзатылуы
4. Шарықтау шегі:
Науқастануы
5. Шешімі:
Ахметпен кездесуі

 Флипчарт-5

Мәтін жазылған парақтар

Ой толғаныс РАФТ стратегиясы
І топ ІІ топ ІІІ топ
РОЛЬ Қамар Омар Ахмет
АУДИТОРИЯ Жорға Нұрым Қамар Қамар
ФОРМА Хат Өтініш Ғашықтық хат
ТАҚЫРЫП Халқыңды қан жылаттың, Жорға Нұрым!… «Кешір, мені, жан ботам…» Қамаржан, қолым жетпес көктегі айсың…
Флипчарт-6
Бағалау Бағалау парағы /критерийлер/ арқылы жүзеге асады Топ басшысы бағалау критерийлеріне сүйене отырып, топ мүшелерін бағалайды
Кері байланыс -Бүгінгі сабақта маған не әсер етті?

-несімен әсер етті?

-не білдім?

-не білгім келеді?

 

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *