Ақмола обылысы
Егіндікөл ауданы
№1 Егіндікөл орта мектебі
Сабақ:
« Допты аяқтың ішкі жағымен және табанмен тоқтату ». |
№1 ЕОМ | |||||||
Күні: | Мұғалім есімі: Алек Хасен | |||||||
Сынып: 6 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: | ||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Оқушылардың допты тоқтатуды жеттік үйренуі. | |||||||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар | |||||||
Допты алып жүру,тоқтату тәсілдерін үйренеді. | ||||||||
Оқушылардың басым бөлігі
Доппен жаттығуды орындай алады. |
||||||||
Кейбір оқушылар | ||||||||
Допты алып жүруді және тік бағыттап тебуді орындай алады. | ||||||||
Тілдік мақсат
Алдыңғы оқу |
Оқушылар …. (істей алады)
Ойын ережелерін, тақырыпты ашып түсіндіреді. |
|||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер | ||||||||
Допты тоқтату, аяқтың ішкі жағы. | ||||||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: | ||||||||
Талқылауға арналған тармақтар: | ||||||||
Қауіпсіздік ережелері
Допты әр-түрлі бағытта тоқтату, әріптесіне беру.
|
||||||||
Сіз неліктен…. екенін айта аласыз ба? | ||||||||
Оқушылар сабақта жаттығуларды орындауға тартынады себебі өздеріне деген сенімсізбіктен жаттығуды орындай алмаймын менің қолымнан келмейді деген ой түйеді. | ||||||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: | ||||||||
Доптың сипаттамасы. | ||||||||
Өткен сабақта допты тебу тәсілін жетілдіре орындаса, осы сабақта тоқтату тісілімен ұштасады. | ||||||||
Жоспар | Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз ) | Ресурстар | ||||||
Жоспарланған уақыт | 45 минут | |||||||
Дайындық бөлімі
15мин
|
3-мин
2-мин 2-мин
3-мин
5-мин |
Амандасу,оқушылардың назарын сабаққа аудару.
Оқушылардың сабаққа белсенділігін қадағалайды. Оқушыларды түгендейді. Кезекші рапорт береді. Сергіту . Оқушылар бүгінгі сабағыздың тақырыбын сендерге түсіндірмес бастамас бұрын, Қауіпсізідк ережелерін қайталап өтсек кім көмектеседі маған. Ережелерді қайталап өтеді. Бүгінгі сабағымызда бағалау топ басшысының жіне өзін-өзі бағалау арқылы жүзеге асады.Видео ролик көрсету арқылы тақырыпты аштырмақ болып отырмын, экранға назар аударайық.Сандар арқылы топқа бөлу. Топ басшысын тағайындау. Бағалау парағын беру. Денені баяу жүгіру арқылы қыздыру, Ж.Д.Ж және аяққа қолға арналған арнайы дене жаттығуларын топ басшысының басшылығымен орындайды. Сызық бойына тұрып, қимылды жылдамдату және дене белсендігін арттыруға арналған жаттығуларды оры\ды. |
нұсқаулық, сандар белгіленген қағаз, оқулық
парақшалар
Видео ролик
|
|||||
Негізгі бөлімі 25 мин
|
5-мин
5-мин
5-мин
10-мин |
« Ситуатсиялық жағдай » топтық жұмыс.
Допты беру,тоқтату, алып жүруге арналған жаттығуды 6-8рет қайталап орындату. Орындарын ауыстырылып отырады әр 4-қайталаудан кейін. Оқушыларды жеке тұрғызып бағытта өзгертіп жаттығуды күрделендіріп орындату. 1. А оқушыны көшбасшы етіп тағайындап оқушылардың жаттығуды орындауын қадағалауды тапсыру. 2. В-С оқушыларға жаттығуды қайталап орындату барысында ынталандырулар арқылы бағыт-бағдар беру. 3. Мұғалім бағыт беруші қызметін атқарады. 4. Тест және сәйкестендіру тапсырмалары. 5. Екі жақты ойын. |
Арнайы жаттығулар нұсқаулығы.
Спорттық ойындарыдң қауіпсізідік ережелері.
|
|||||
Қорытынды бөлімі |
5мин |
Сабақты қорыту, рефлекция . Оқушыларды киім ауыстыруға жіберу.
|
|
|||||
Қосымша мәлімет:
Жаттығудың ойынға және денсаулыққа маңызы. |
||||||||
Саралау-cіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделенлдіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс құндылықтардағы байланыс | ||||||
Ережелерді ойын кезінде дәлелдеп көрсету. |
Жиынтық баға |
Қауіпсіздік ережелері. Биология,математика,география,сызу пәнімен байланыс. | ||||||
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынай ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
|||||||
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)?
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
||||||||