Басы » Дене шынықтыру » Допты дәл себетке лақтыру тәсілін оқушылардың үйренуі

Допты дәл себетке лақтыру тәсілін оқушылардың үйренуі

Сабақтың  тақырыбы:

« Айып добын лақтыру.»

 

№1 ЕОМ  
Күні: 25.01.2016ж Мұғалім есімі: Алек Хасен  
Сынып: 7 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:  
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Допты дәл себетке лақтыру тәсілін оқушылардың үйренуі.  
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар  
Допты алып жүру,беру және лақтыру тәсілдерін   үйренеді.  
Оқушылардың басым бөлігі

Допты қорғап біледі.

 
Кейбір оқушылар  
Қорғаныста және шабуылда ойнай біледі.  
Тілдік мақсат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                              

 

 

 

 

Алдыңғы оқу

Оқушылар …. (істей алады)

Не себептен айып добы орындалатынын.

 
Негізгі сөздер мен тіркестер  
Айып добы, ереженің бұзылуы.  
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:  
Талқылауға арналған тармақтар:  
Қауіпсіздік ережелері

Допты дәл себетке лақтыру тәсілі.

 

 
Сіз неліктен…. екенін айта аласыз ба?  
Торға допты қолдарын жазып лақтыруға асығады себебі ойын кезінде шапшаңдық оқушыларда жетісе бермейді.  
Жазылым бойынша ұсыныстар:  
Әйгілі баскетбол ойыншылары.  
Ойынның ережелері  доппен орындалатын жаттығу кезінде де сақталуы тиіс.  
Жоспар Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз ) Ресурстар
Жоспарланған уақыт 45 минут  
Дайындық бөлімі

15мин

 

 

3-мин

 

 

 

 

2-мин

2-мин

 

3-мин

 

 

 

 

 

5-мин

 

Амандасу,оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Оқушылардың сабаққа белсенділігін қадағалайды.

Оқушыларды түгендейді. Сабақтың тақырыбымен мақсатын түсіндіру  қауіпсіздік ережелерін  пысықтап өту.

Саптық саналу арқылы екі топқа бөліну. Топ басшыларын тағайындау.

Жұппен баяу жүгіру, Ж.Д.Ж және аяққа қолға арналған арнайы дене жаттығуларын топ басшысының  басшылығымен орындайды.

Оқушыларды өз тобымен топтастырып видео ролик көрсету.

 

Сызық бойына тұрып роликті тамашалайды  мұғалімнің нұсқауымен баскетболшылардың есімін қағазға жазады. орындайды.

Нұсқаулардың орындалуын жете тексеру.

Есімдерді есте қалу мақсатында қайталап өту.

 

 

нұсқаулық,

 

оқулық.

 

парақшаларға жазылған сөздер.

 

 

 

 

 

Негізгі бөлімі

25 мин

 

 

 

 

 

 

 

5-мин                                                                                                                                                                                                               

 

5-мин

 

 

 

5-мин

 

 

10-мин

 

 

Баскетбол ойыны:  Айып добын лақтыру .

Енді Оқушылар әр түрлі тәсілмен допты себетке лақтыру тәсілін орындайық. Айып сызығы бойымен  допты себетке кезекпен лақтырып жаттығу орындайды. 6-8 рет.

Оқушыларды жұппен тұрғызып бағытта өзгертіп  жаттығуды күрделендіріп орындату.

1.       А оқушыны көшбасшы етіп тағайындап оқушылардың жаттығуды орындауын  қадағалауды тапсыру.

2.       В-С оқушыларға жаттығуды қайталап орындату барысында ынталандырулар арқылы бағыт-бағдар беру.

3.       Мұғалім бағыт беруші  қызметін атқарады.

4.      Екі жақты ойын.

5.      Ойын соңында айып добын 2-реттен лақтырту қорытынды жасау.

 

Арнайы жаттығулар нұсқаулығы.

 

Спорттық ойындарыдң қауіпсізідік ережелері.

 

 

 

 

 

Қорытынды бөлімі 5 мин Жиынтық баға. Ауызша рефлекция .

 

 

 

Жаттығудың ойынға және денсаулыққа маңызы.  
Саралау-cіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделенлдіруді қалай жоспарлайсыз?  

Бағалау оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері    АКТ-мен байланыс құндылықтардағы байланыс  
Қорғану тәсілдерін ұйымдастыру түрлері. Өзін-өзі бағалау. Қауіпсіздік ережелері. Биология,математика,география,сызу пәнімен байланыс.  
Рефлексия 

Сабақ/оқу мақсаттары шынай ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

 

 

 

 
   
Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты  болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

 

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)?

 

 

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

 

 

 

Сабақтың  тақырыбы:

Айып добын лақтыру.

        

         Мақсаты:

Допты дәл себетке лақтыру тәсілін оқушылардың үйренуі.

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *