Алматы облысы, Ескелді ауданы,
«Мектепке дейінгі шағын орталықты Қаратал орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
ТҰРСЫНҚҰЛОВА СӘУЛЕ ЛЕСҚЫЗЫ
Сабақтың тақырыбы | Махмуд Қашқари | |||||||||||||||||
Сілтеме | Күнтізбелік жоспар, әдістемелік құралдар, 8 сынып қазақ әдебиеті | |||||||||||||||||
Жалпы мақсат | 1.Білімділік: Оқушылар Махмуд Қашқари және оның еңбегі туралы біледі. Мақал-мәтел жайында ұғымды еске түсіреді.
2.Дамытушылық: Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілетін артады. Шығармашылығын тудырады 3Тәрбиелік: Топтағы ынтымақтастыққа тәрбиеленеді. Ортақ бір тұжырымға келуге дағдыланады. |
|||||||||||||||||
Оқу нәтижелері | 1Махмуд Қашқари туралы өз ойларын жеткізе алады
2.Махмуд Қашқаридің мақал-мәтелінің тақырыбтарын ашып, түйінді ойын айтады. 3.Махмуд Қашқаридің нақыл сөздеріне пікір айтады. |
|||||||||||||||||
Түйінді идеялар | Оқушылардың сыни тұрғысынан ойлауын дамыта отырып Махмуд Қашқаридің мақал-мәтелі мен нақыл сөздерін түсініп,ойға түюе білу. | |||||||||||||||||
Кезең |
Мұғалімнің орындайтын іс — әрекеті |
Оқушылардың орындайтын іс — әрекеті |
Оқыту әдісі |
Бағалау | ||||||||||||||
І Ұйымдастыру |
Сыныптағы ахуалды анықтайды.Оларды жеңу жолын қарастырады. | Кезекші сыныптың ахуалын баяндайды. | Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру | |||||||||||||||
Топқа бөлу
Оқушылардан қиылған дөңгелекше (қызыл,сары,жасыл) қағаздарды алу ұсынады. Мұғалім кімде бірдей болса солар бір топ болады деп айтады. Мұғалім АКТ-дан «Психология цвета» деген бейне баян көрсетеді. Мұғалім қорытынды сөз айтып сабаққа назар аударады. |
Оқушылар бір-бірлеп дөңгелекшелердің біреуін таңдайды. Оқушылар топқа бөлінеді. Оқушылар бейне баянды көре отырып, түстердің психологиялық ерекшелігімен танысады. | Топқа бөлу тәсілі
АКТ-ні қолдану әдісі |
|
|||||||||||||||
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау |
Мұғалім үйден оқуға берілген тапсырманы сұрайды. Және ол тапсырмааларды жұп болып орындауды талап етеді.
1-топ реферат 2-топ реферат мақал-мәтелдеріне 3- топ реферат мақал- мәтел туралы |
Әр топтан 2 оқушы тапсырманы жұп болып орындап бередіз. | Диалогтық оқыту
(жұп түрінде) |
«Екі жұлдыз,бір тілек» | ||||||||||||||
ІІІ.Өткен сабақты қайталау |
Өткен сабаққа шолу МШ
Мұғалім АКТ-дан Махмұд Қашқаридің слайдын көрсетеді. Оқушыларға сұрақ қояды. 1.Суреттегі кім деп ойлайсыңдар? 2.Картаны кім салған? 3. «Түркілер сөздігі» қандай кітап? |
Оқушылар сыни тұрғыда ойлана отырып сұрақтарға жауап береді. | Сын тұрғыдан ойлау әдісі, диалогтық оқыту әдісі | Өзара бағалау | ||||||||||||||
ІҮ. Жаңа сабақ |
3. Оқулықпен жұмыс
Махмуд Қашқари туралы 67 бетте жазылған «Махмұд Қашқари жинаған түркі мақал-мәтелдері» деген мәтінмен Джиксоның «қара-жап-аш-жаз –тексер» стратегиясын қолдана отырып мақал-мәтелді оқып шығуды тапсырады. Сонымен қатар бұл тапсырманы талдауды жұп түрінде жүргізілу керектігін айтады. |
Оқушылар Джиксоның «қара-жап-аш-жаз –тексер» стратегиясын қолдана отырып мақал-мәтелді оқып шығады. Әр топтан 1,2 оқушы мақал-мәтелдерді кезекпен оқиды. Өз түсініктерін жұп түрінде түсіндіреді. | Джиксо әдісі,Диалогтық оқыту әдісі |
Смайликтер арқылы бағалау |
||||||||||||||
М ұғалім топтарға бірдей тапсырмалар береді.
Мұғалім «Әңгімелесетін әріптестер» бағалау әдісінің сұрақтарын қояды
|
Оқушылар сыни тұрғыда ойлана отырып кестені топта толтырады.
Әр топтан 1 оқушыдан шығып түсіндіреді. Оқушылар мұғалімнің сұрақтарына сыни тұрғыда ойлана отырып жауап береді.
|
СТО әдісі
Оқытуды және оқуды бағалау әдісі |
«Әңгімелесетін әріптестер» бағалау түрі (ауызша түрде) Кестені толтырғанда не жеңіл болды? Не қиын болып көрінгенді? алдағы уақытта не оқығыларың келеді?
|
|||||||||||||||
Ү. Жаңа сабақты бекіту |
Дәптермен жұмыс
Мұғалім оқушыларға мақал-мәтелдердің өздеріне ұнағанын дәптерге теріп жазуды береді. |
Оқушылар дәптерге мақа-мәтелдерді теріп жазады. Әр топтан бір оқушы оқып береді. | Жеке жұмыс
|
Өзіндік бағалау | ||||||||||||||
Сергіту сәті | Мұғалім АКТ-ні қолдана отырып әнді қояды | «Қара жорға» әніне қимыл-қозғалыс жасайды | ||||||||||||||||
ҮІ.Жаңа сабақты бекіту | Мұғалім АКТ-ны қолдана отырып «Махмұд Қашқари туралы» деректі фильмнен үзінді көрсетеді.
|
Оқушылар деректі фильмге назар аударып Махмұд Қашқари туралы естіп, көріп білімдерін толықтырады. Өз ойларын ортаға салады. | ||||||||||||||||
Ү Үйге тапсырма. |
Өз қалауларың бойынша 67-68 бетте берілген мақал-мәтелдердің біреуін тақырып етіп, ой толғау жазыңдар | Оқушылар күнделіктеріне жазады. | ||||||||||||||||
Бағалау |
Мұғалім оқушылардан өзін-өзі бағалауды сұрайды. | Оқушылар өзін-өзі бағалайды | Сын тұрғыдан ойлау | Өзін-өзі бағалау | ||||||||||||||
Қорытынды |
Стикер таратылып беріледі. | Стикерге өз пікірін жазады, тақтаға жапсырады. |