Рабғузи

Алматы облысы, Ескелді ауданы,

 «Мектепке дейінгі шағын орталықты Қаратал орта мектебі»    

              коммуналдық мемлекеттік мекемесі

қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

ТҰРСЫНҚҰЛОВА  СӘУЛЕ ЛЕСҚЫЗЫ

 

Сілтеме Күнтізбелік жоспар, әдістемелік құралдар, 8 сынып қазақ әдебиеті
Жалпы мақсат 1.Білімділік: Оқушылар Рабғузи  және оның еңбегі туралы біледі.Қиссалар жайында оқып біледі.

2.Дамытушылық: Оқушылардың  ойлау, есте сақтау қабілеті мен еркін сөйлеу қабілеті  артады. Шығармашылығын тудырады

3.Тәрбиелік: Топтағы ынтымақтастыққа тәрбиеленеді. Сыни тұрғыда ойлай отырып әділ баға береді. Ортақ бір тұжырымға келуге дағдыланады.

 

Оқу нәтижелері

1.Рабғузи және оның қиссалары  туралы өз ойларын жеткізе алады.

2.Рабғузи әңгімелерінің мазмұынын түсініп,түсінгенін жеткізе алады.

3.Рабғузи әңгімелерінің қазіргі ертегілерде кездесетінін дәлелдей алады.

Түйінді идеялар Оқушылардың сыни тұрғысынан ойлауын дамыта отырып Рабғузи әңгімелерінің тәрбиелік мәнін жете түсіну,өмірде қолдану.
Кезең

Мұғалімнің орындайтын іс — әрекеті

Оқушылардың орындайтын іс — әрекеті

Оқыту әдісі

Бағалау

І Ұйымдастыру

Сыныптағы ахуалды анықтайды.Оларды жеңу жолын қарастырады. Кезекші сыныптың ахуалын баяндайды. Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру  
Топқа бөлу

Саусақтар арқылы мінез анықтау (тест)арқылы оқушыларды топқа бөледі

1. Саусақтарыңызды бір-бірімен айқастырыңыз. Егер оң қолыңыздың бас бармағы сол қолыңыздың бас бармағының үстінде жатса, параққа «2» деп жазыңыз, егер сол қолыңыз үстіде жатса«1».

.

2.Қолыңызды кеудеңізге айқастырыңыз, қай қолыңыз үстіде жатыр? Егер сол қолыңыз саусақтары оң қолыңыздың үстінде жатса, «1» санын жазыңыз, егер оң қолыңыз үстіде жатса — «2».

3.Көлденең шапалақтаңыз.

Егер сол қолыңыз үстіде болса — «1», егер оң қолыңыз болса, онда «2». Қорытындысын сандардың орналасу тәртібі бойынша анықтаңыз

Оқушылар мұғалімді мұқият тыңдап тапсырманы орындайды. Саусақтары арқылы өз мінездерімен танысады. Бірдей саусақтар бір топ болып топқа бөлінеді. Топқа бөлу тәсілі  

 

 

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау

Мұғалім үйден оқуға берілген тапсырманы сұрайды. Және ол тапсырмаларды жұп болып орындауды талап етеді.

1-топ реферат

2-топ реферат мақал-мәтелдеріне

3- топ реферат мақал- мәтел туралы

 

Әр топтан 2 оқушы тапсырманы жұп болып орындап береді.

Диалогтық оқыту

(жұп түрінде)

ОүО бағалау әдісі

«Әңгімелесетін әріптестер» бағалау әдісі

1Рефератты   жазарда не жеңіл болды?

2.Не қиын  болып көрінді?

3.Алдағы уақытта  неосындай жұмыстар жазғыңыз келе ме?

ІҮ. Жаңа сабақ

МШ

Мұғалім «Парасатты  диалог» әдісін пайдалана   жаңа тақырып бойынша оқушыларға сұрақтар қояды.

1.Насреддин Рабғузи туралы естігендерің бар ма?

2.Қисса деген не?

3.Лұқман хакім туралы не білесіңдер?

3. Оқулықпен жұмыс

Рабғузи  туралы 73   бетте жазылған  мәтінді топтарға  оқып шығуды тапсырады

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар топта тізбектеп мәтінді оқиды. Әр топтан 1,2 оқушы  өз түсініктерін жұп түрінде түсіндіреді.

СТО әдісі

О үО бағалау әдісі

 

 

 

 

 

 

 

Диалогтық оқыту әдісі

Парасатты  диалог Оқушы мен мұғалім арасындағы диалог парасатты, рефлексивті, түсінушілік білдіру мен тексеруге бағытталған болып, барлық оқушылар өз ойлары мен пікірлерін білдіре алатындай болуы тиіс.

1.Насреддин Рабғузи туралы естігендерің бар ма?

2.Қисса деген не?

3.Лұқман хакім туралы не білесіңдер?

 

 

 

Бағдаршам әдісі арқылы оқушылардың тақырыпты түсінген,түсінбегендігін анықтайды

·

Оқушылар бағдаршамның түстерін пайдалана отырып, өздерін бағалайды.

 

 

 

СТО әдісі

Оқытуды және оқуды бағалау әдісі

  Бағдаршам

Түсінгендікті көрсету үшін бағдаршамның түстерін көрнекі құрал ретінде пайдаланыңыз.  Мысалы: Оқушыларда қызыл, жасыл және сары түсті карточкалар бар, оны олар өз парталарына қояды немесе жоғары көтереді (қызыл = түсінбеймін, жасыл = барлығы түсінікті).

Сергіту

сәті

Мұғалім АКТ-ны пайдалана отырып оқушыларды сергіту сәтін өткізуге шақырады Оқушылар АКТ-ға қарап отырып қимыл-қозғалыс жасайды  

 

 

 

 

 

 

 

Ү. Жаңа сабақты бекіту

Мұғалім  жаңа тақырып бойынша топтарға тапсырма береді.

1.Қарлығаштың адамға достығы

2. Лұқман хакімнің 1-ші әңгімесі

3. Лұқман хакімнің 2-ші әңгімесі

 

 Топтар тапсырманы рольдік ойын арқылы орындайды. Топтардың рольдік ойындарын сыни тұрғыда бағалайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқуды және оқытуды бағалау

Талантты және дарынды оқыту

 

Кері байланыс әр түрлі тәсілдермен берілуі мүмкін.Кері байланыс«бутерброды» дегеніміз бұл:

а) бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіру;

ә) Жағдаяттық мәлімдеме – Маған ұнады ……, себебі ….. Енді/келесі жолы …..

Ү Үйге тапсырма.

74 бет,сұрақтар мен тапсырмаларды орындау. Оқушылар күнделіктеріне жазады.  

Бағалау

Топ басшыларының бағалауын сұрайды Топ басшылары топ мүшелерін критериилер бойынша бағалайды Сын тұрғыдан ойлау Өзара бағалау

Қорытынды

Стикер таратылып беріледі. Стикерге өз пікірін жазады, тақтаға жапсырады. Сын тұрғыда ойлау

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *