І санатты бастауыш сынып мұғалімі
Умбеталиева Турсынай Рахметоллиевна
« Григорьев мектеп-балабақша кешені» К ММ
БҚО , Бөрлі ауданы
Әдебиеттік оқу 18.11.2016ж | |||||
Сабақ тақырыбы | М.Әбсемет. Ақжолтай Ағыбай батыр. | ||||
Жалпы мақсаты | Мәтінді дұрыс, түсініп оқу арқылы Ағыбай батырдың өмірін үлгі ету.
|
||||
Оқу нәтижелері | Сабақ соңында оқушылар:
Мәтінді дұрыс, түсініп оқиды, батыр өмірімен танысады. |
||||
Оқытуда пайд әдіс-тәсілдер | Топтық жұмыс, жеке жұмыс, ой шақыру, мәтінмен жұмыс, өзіндік жұмыс,«Бұлттар көшкіні», интервью әдістері т.б | ||||
Сабақ кезеңі | МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ | ОҚУШЫЛАР ӘРЕКЕТІ | БАҒАЛАУ | РЕСУРСТАР | |
Психологиялық ахуал
3 минут |
Өзімізге не тілейміз?: Сәттілік қуаныш тілейміз!
Елімізге не тілейміз?: Ашық аспан, тыныштық пен бейбітшілік Мәңгілік еліміз жасасын деп тілейміз?
Батырдың есімдері арқылы 3 топқа бөлу 1.Ағыбай батыр 2.Кенесары хан 3. Абылай хан |
Сәттілік тілейді
Қошемет көрсету
Топқа бөлінеді |
Қошемет көрсету |
Суреттер
Интерактивті тақтада топтың аты жазылады. |
|
Үй тапсырмасын тексеру
8 мин |
Үйге қандай тапсырма берілді?
«Бұлттар көшкіні» әдісі арқылы оқушылардан сұрақтар жинау \Жиналған сұрақтар бойынша жұмыс |
«Бұлттар көшкіні» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді
|
Кретериялдық бағалау | «Бұлттар көшкіні » әдісі | |
Қызығушылықты ояту
10мин |
-Балалар сендердің ойларыңша батырлар қандай болуы керек?
-Батыр,батыл, қайратты, күшті, қаһарман, мықты. \Тақтамен жұмыс\ «Батыр» ассосация Слайдпен жұмыс \Батырлардың суреттерін көрсету\. · Өткен сабағымызда қандай батырлар туралы білдік? · Кімдер туралы өттік? \Қабанбай, Бөгенбай туралы.\ · Осы батырлар туралы кім жырлады? · -Бұхар жырау осы жырда не туралы айтты, бір шумағын кім айтып береді? · Ендеше, бүгінгі сабағымызда да елі,жері үшін атқа қонған, ерлігімен ел аузында аты аңызға айналған тағы бір батыры туралы оқып білеміз.
«Ақжолтай Ағыбай батыр» жөнінде тоқталып өту Ағыбай батыр жорықта жолы болғыштығы үшін «Ақжолтай батыр» атанған. Сарбаздары Абылай есімімен қатар Ағыбай батырды да ұранға айналдырған.
Әкесі- Қоңырбай Ағыбай батыр 13 жасында атқа қонды Шешесі-Қойсана 2 жасында әкесіз қалды Кенесары ханның құрдасы, досы |
Мақтау, қолпаштау
Кретериялдық бағалау |
Интерактивті тақта, суреттер
«Интервю» әдісі |
||
Мағынаны тану
15 мин
|
Оқулықпен жұмыс
1. Оқушыларға мәтінді бөліп беру . Түртіп алу (түсініксіз сөздердің астың сызу) А) талдайды Ә) сұрақтарға жауап береді Б) мәтінді бөліктерге бөлу, ат қою |
Кретериялдық бағалау
Мадақтау |
Түртіп алу стратегиясы
|
||
Бекіту.
5 минут |
Топтық жұмыс \Батыр есімдеріне сөйлем құрату\
1.Ағыбай батыр 2.Кенесары хан 3. Абылай хан |
Оқушылар батырлар туралы құраған сөйлемдерін оқып шығады | Кретериялдық бағалау | Сөлем құрайды
сөзжұмбақ |
|
Қорыту
7 мин |
Сөзжұмбақ шешу. |
Тақтада салыстырады, тапсырманы орындайды.
Өз ойларын айтады |
Бағалау парағындағы ұпайды санау. | ||
Үй тапсырмасы
2 мин |
Бұқар жыраудың жырын жаттап ал күнделіктеріне жазып алады | ||||
[bws_related_posts]