Сабақ: қазақ тілі | Мектеп: №252 Г.Н.Ковтунов атындағы мектеп-гимназиясы | ||||||||
Күні: | Мұғалімнің есімі: Дуйсенбекова Н.К. | ||||||||
Сынып: 6 «А» | Қатысқандар саны: 12 | Қатыспағандар саны:
|
|||||||
Сабақтың тақырыбы: | «Бүгін-менің туған күнім.» | ||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты | Мәтінмен жұмыс жасайды,сұрақтарға жауап береді, өлеңді мәнерлеп оқиды.М.Мақатаев туралы біледі. | ||||||||
Сабақ мақсаттары.
|
Барлық оқушылар істей алады: | ||||||||
Мәтінді түсініп оқи алады, сұрақтарға жауап береді. | |||||||||
Оқушылардың көпшілігі істей алады: | |||||||||
Мәтіннің маңызды жерлерін ескереді. | |||||||||
Кейбір оқушылар істей алады: | |||||||||
Туған күнге бата, тілек айта алады, | |||||||||
Тілдік мақсат
|
Оқушылар : Жаңа терминдерді қолдана отырып, өз ойларын жеткізе алады. | ||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: | |||||||||
тілек, туған күн, құттықтау | |||||||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: ақын, туған күн | |||||||||
Талқылауға арналған тармақтар: Қандай құттықтау, тілектер білесіңдер?
|
|||||||||
Жоспар | |||||||||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз). Туған күнге арналған құттықтау тілектер айта алады. |
Ресурстар
|
|||||||
Басталуы.
1 мин 2 мин
4 мин
3 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық. Мотивизация кезеңі.
Оқушыларды 2 топқа бөлу.1 топ «Сыйлық» , 2 топ «Тілек» деп аталады. Топ көшбасшысын сайлау. Бағалау парағын беру. Үй тапсырмасын сұрау. «Достықты бағалай білейік» деген тақырыпта эссе оқу. Қызығушылықты ояту. Жасырылған сөздерді аударып жазу. Сөзжұмбақ шешу.
|
Кеспе қағаздар
Сөзжұмбақ жасырылған плакат. |
|||||||
Ортасы
2мин
2 мин
4 мин
7 мин
3 мин
3 мин
3 мин
3 мин
3 мин |
Ой шақыру. — Сендердің ең сүйікті мерекелерің қандай? –Неге ? —Қандай сыйлық алғанды ұнатасыңдар?
Постер қорғау. 1 топ ассоциация әдісі арқылы сыйлықтарды жазады. 2 топ тілектер жазады. 1-тапсырма. Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып жазу. Тақтаға орындау. 2-тапсырма. Мәтінмен жұмыс . Оқушылар мәтінді оқып түсінеді. Айдостың досына айтқан құттықтау тілегін оқып, көшіріп жазады. Бір оқушының орындығының артына стикер жабыстыру. «Ыстық орындық» әдісі бойынша, сол оқушы тақтаға шығады, басқа оқушылар мәтін б/ша сұрақтар қояды. Оқушыны бағдаршам арқылы бағалайды . Сергіту сәті. “Моншақ”ойыны Жеке жұмыс. Дарынды оқушыға тапсырма беру. «Дос» сөзін септеу. Үлгерімі төмен оқушыға жеке тапсырма беру. Сөздерді орыс тіліне аудару. Туған күн, сыйлық, отбасы, дос. 3-тапсырма. Өлең шумағын мәнерлеп оқыңдар. – Бұл өлеңнің авторы кім? –Ол кім? –Кай жылы, қай жерде дүниеге келген? – Қандай шығармаларын білесіңдер? Интербелсенді тақтадан М.Мақатаевтың өмірі мен шығармаларымен танысу. 4-тапсырма. Диалогты рөлге бөліп оқып, өзара сөйлесу. |
А 4 қағазы, маркер,
Оқулық
Бағдаршам
Стикер
Плакат, маркер, стикер
оқулық
|
|||||||
Аяқталуы
3 мин
2 мин |
Ойын: «Мен не сыйлаймын?» Мен бір әріпті көрсетемін, оқушылар сол әріптен келетін сыйлық ойлап табу керек. Мысалы: А – әрпі. Мен досыма айна сыйлаймын. Әріптер: А, К, М, Д, Ә, Ж. Үйге тапсырма: 3-тапсырма жаттау. Бағалау. Оқушылар бағалау парағына қойған бағаларын оқып түсіндіреді.
|
Әріптер жазылған қағаздар |
|||||||
Қосымша ақпарат | |||||||||
Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруду қалай жоспарлайсыз?
|
Бағалау –оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мн байланыс Құндылықтардағы байланыс.
|
|||||||
Дарынды оқушыға тапсырма беру. «Дос» сөзін септеу. Үлгерімі төмен оқушыға жеке тапсырма беру. Сөздерді орыс тіліне аудару. Туған күн, сыйлық, отбасы, дос. | Бағдаршам
Бағалау парағы |
Орыс тілі, бейнелеу өнері, АКТ | |||||||
Рефлексия
-Сабақ оқу мақсаттары шынайы ма? -Бүгін оқушылар не білді? -Сыныптағы ахуал қандай болды? -Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? -Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? -Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетінсұрақтарға жауап беріңіз. | ||||||||
-Сабақ оқу мақсаттары шынайы.
-Бүгін оқушылар мерекелер туралы ,соның ішінде туған күн мерекесі туралы білді. Достарының туған күніне жақсы тілектер айтуды үйренді. Қандай сыйлықтар сыйлау керектігін білді. — Сыныптағы ахуал ауызбіршілікте болды. — жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды деп ойлаймын. -берілген уақытты оқушылар тиімді пайдаланып, тапсырмалардың бәрін үлгерді. — Мен өз жоспарыма қосымша тапсырмалар қолдану керек екендігін білдім,өйткені оқушылар қосымша тапсырмалар арқылы өз ойларын жақсы жеткізе біледі.
|
|||||||||
Қорытынды бағамдау.
Қандай екі нәрсе табысты болды ( оқытуды да , оқуды да ескеріңіз )? 1: Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлана жауап берулері 2: Топтық жұмыс арқылы ынтымақтастық ахуалы жақсара түсті Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? ( оқытуды да , оқуды да ескеріңіз)? 1: Жаңа әдіс тәсілдер 2: Оқушылар сабаққа белсене қатысып, өз ойын еркін айтты Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Жаңа сөздерді барлығына жаттату, қазақ тілінде өз ойларын айтуға дағдыландыру
|