ШҚО, Абай ауданы, Қасқабұлақ ауылы
«М.Әуезов атындағы орта мектебі» КММ
Тарих пәнінің мұғалімі Ермекбаева Кенжегул Несиптаевнаның сабақ жоспары
Сабақ | Пәні: Ежелгі дүние тарихы
Сынып: 6 Күні: 13.01.2017 |
Барлық оқушы саны:
Қатысқан оқушы: |
||||||||||||||
Сілтеме: | Күнтізбелік жоспар,оқулық. Ежелгі дүние тарихы 6- сынып. | |||||||||||||||
Тақырып: | Орта Азия халықтарының грек-македон басқыншыларына қарсы күрес басшылары | |||||||||||||||
Жалпы мақсаты: | Білімділік: Орта Азия халықтарының грек-македон басқыншыларына қарсы күрес басшылары туралы баяндау.
Дамытушылық: Оқушыларды топпен жұмыс істеу, басқалардың ойын тыңдау және толықтыру, сынды қабылдай білу, салыстыру және қорытынды шығару машықтарын жеьілдіру; Тәрбиелік: Білімді азамат тәрбиелеу. |
|||||||||||||||
Ресурстары: | оқулық, карта,флипчарт, бор | |||||||||||||||
Әдісі-тәсілдері: | тәсілі: жекелей,жұптық, топпен | Әдісі: сыни тұғыдан ойлау, диалог, ой қозғау, талдау, іздендіру, , «Иә», «Жоқ» тесті , баяндамашылардың түсіндіруі. | ||||||||||||||
Оқыту нәтижелері: | · Хронологиялық кесте құрастырады;
· Орта Азия халықтарының грек-македон басқыншыларына қарсы күрес басшылары туралы айта алады; · Жұптық, топтық жұмыстар негізінде ынтымақтастыққа үйреніп, шығармашылықпен жұмыс жасайды; · Тест сұрақтарын шешеді; · Оқулық мәтінін пайдаланып, кесте толтырады; · Терминдер мен ұғымдарға анықтама бере алады; |
|||||||||||||||
Түйінді идеялар: | ||||||||||||||||
Дереккөздер: | Оқулық, хрестоматия, қосымша мәліметтер. | |||||||||||||||
Сабақтың барысы: | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау | Модульдар | ||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі: | Сәлемдесу, түгендеу
«Аудиториядағы заттар» ойынының жүру ережесімен таныстырады. |
4 топқа бөлінеді: «Заттар бойынша» Әр топ бір-біріне сыныптағы заттарды қатыстырып, тілек білдіреді. |
|
|
||||||||||||
Үй тапсырмасы | Мұғалім оқушыларды сырттай бақылап,білім ,білік дағдыларын анықтап кері байланысқа шығады. | Тақырып: «Орта Азия халықтарының грек-македон басқыншыларына қарсы күресі» — ауызша мазмұндау
|
Оқушылардың бірін-бірі бағалауы. | |||||||||||||
Жаңа тақырып
|
Қызығушылығын ояту
Жаңа тақырыппен таныстырып, мақсатын оқушылармен бірлесе отырып анықтайды |
« Орта Азия халықтарының грек-македон басқыншыларына қарсы күрес басшыларынан кім дерді білесіңдер?» сұрағына жауап береді. | Мұғалімнің мадақтауы | Сыни тұрғыдан ойлау | ||||||||||||
Мағынаны ажырату
Оқушыларға Спитамен және А.Македонский туралы қосымша ресурстар беріп, танысып шығуды тапсырады.
|
1. Оқушылар мәтінмен танысып, топпен талдайды.
2. Әр топтан 2 баяндамашыдан шығып, аудиторияға түсіндіреді. 3.Баяндамашылар сұрақтар қояды.
|
«Бас бармақ» | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер | |||||||||||||
Сергіту сәтін өткізу.
|
«Ортақ портрет» ойыны бойынша сергіп, демалады./дирижер қимылдарын көрсетеді, басқалары қайталайды/ | |||||||||||||||
Ой толғаныс
Сабақ барысында меңгерген білімдерін пайдаланып, кесте құруды тапсырады. |
.Кесте
|
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер | ||||||||||||||
Бағалау | Оқушылардың үй тапсырмасына жауаптарын, топ басшыларының бағалауын және шығармашылық жұмыстарға қатысуы негізінде бағалау. | |||||||||||||||
рефлексия | Сабақ жайлы өз ой пікірлерін бір-біріне білдіреді. | |||||||||||||||
Үйге тапсырма | П 14 оқуға. | |||||||||||||||
[bws_related_posts]