Қазақ тілі | Мектеп: «Ақтоғай» орта мектебі | |
Күні | Мұғалімнің аты-жөні: Тулеуова Зауреш | |
Сынып: | 3 | |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: | Сан есімнің түрлері туралы түсінік алады ,жаттығулар орындау арқылы сөйлем ішінен есептік және реттік сан есімдерді ажыратады.Сауатты, әдемі,таза жазады.Ойын еркін жеткізеді | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: | Сан есімнің сұрақтарына қарай ажыратады, сұрақ қою арқылы сөйлем ішінен таба алады. |
Оқушылардың көпшілігі орындай алады | Сан есімнің мағыналық түрлеріне қарай ажырата алады, сұрақ қою арқылы сөйлем ішінен таба алады. | |
Алдыңғы оқу | Сан есім дегеніміз не?
Сан есім сұрақтары. Сан есімнің мағыналық түрлері. |
|
Кезеңдер | уақыт | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | |
Ұйымдастыру
кезеңі
|
2 мин
|
«Жүректен – жүрекке»
Есептік сан есім, реттік сан есім сұрақтары бойынша ттопқа бөлу
|
Оқушылар бір-біріне жылы сөздер айтады.
Топқа бөлінеді. |
|
Қызығушылығын ояту. «Сұрақты тап» әдісі
|
5 мин |
Жауаптар беріледі.
Заттың санын, ретін білдіреді Заттардың саналу ретін білдіреді. Қанша? Неше? сұрақтарына жауап береді. Заттың нақты санын білдіреді. -ыншы, інші, -ншы, -нші жұрнақтарын қосу арқылы жасалады.
|
Оқушылар жауаптарға сұрақ ойлап табады.
Сан есім дегеніміз не? Реттік сан есім дегеніміз не?
Есептік сан есімдердің сұрақтарын ата.
Есептік сан есім дегеніміз не?
Реттік сан есімдер жұрнақтары қандай? |
|
Жаңа сабаққа дайындық. |
5мин |
Қаптағы сан есімдерді тиісті жәшікке салыңдар.
Реттік сан есім Есептік сан есім Бесінші, оныншы жиырма, алты, жүз
|
Өз жауаптарын айтады. | |
Жаңа сабақ.
Мағынаны тану |
10 мин
|
2-жаттығу. Есептік және реттік сан есімдерді екі қатарға бөліп жаз.
|
Әр топ тапсырманы орындайды. 1-топ: Есептік сан есімдерді, 2-топ: Реттік сан есімдерді жазады Топтар бір-бірін бағалайды |
|
Сергіту сәті | 3 мин | |||
Топпен жұмыс жұмыс
|
5 мин
|
1-топ: Сандарға қатысты 6 сөзді тап. 2- топ: Сиқырлы бес жұлдыз. |
1-топ: сандарға қатысты 6 сөзді табады. Оны реттік сан есімге айналдырып жазады
2-топ: Берілген сандарға байланысты мақал-мәтел жазады. Мағыналық түріне қарай ажыратады, дара немесе күрделі сан есім екенін айтады.
|
|
Ой толғаныс
Кім жылдам? |
5мин | Семанткалық картамен жұмыс |
Семантикалық картаны толтырады. |
|
«Қарлы кесек» ойыны |
5 мин |
Параққа бүгінгі тақырыпқа байланысты сұрақтар жазуды тапсырады.
|
Параққа сұрақтар жазып, топтар бір-біріне лақтырады. Берілген сұрақтарға жауап береді.
|
|
Қорытынды:
Бағалау |
3мин | Үйге тапсырма: 4-жаттығу
Критерийлер арқылы Кері байланыс парағын тарату |
Топ басшы бағалайды Оқушылар өз пікірін жазады
|
|
Кері байланыс парағы
Сабақтың тақырыбы: Есепті және реттік сан есім
Мен
|
Біз
|
Іс
|
Көңіл-күй
|
Мен – менің сабақтағы жеке жұмысым
Біз – топтық жұмыс процесі
Іс- мақсатына жетті ме?
Көңіл – күй – смайликтің суретін сал
Бағалау
«3» -жауап толық, дәлелденіп, мысал келтірілсе. 12-10 ұпай — «5»
«2» -жауап толық емес, дәлелдемелер нақты емес. 10-8 ұпай – «4»
«1» -жауап толық емес, дәлелдемелер келтірілмеген 8-5 ұпай – «3»
Тасырмалар
Аты-жөі |
«Сұрақты тап» әдісі
|
Жаттығуды орындауы
|
Шығармашылық жұмыс
|
«Қарлы кесек» ойыны
|
Қорытынды баға |
|