Басы » Бастауыш сыныптар » Сан есімнің түрлері

Сан есімнің түрлері

Қазақ тілі Мектеп: «Ақтоғай» орта мектебі  
Күні Мұғалімнің аты-жөні: Тулеуова Зауреш
Сынып:  3  
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: Сан есімнің түрлері туралы түсінік алады ,жаттығулар орындау арқылы сөйлем ішінен есептік және реттік сан есімдерді ажыратады.Сауатты, әдемі,таза жазады.Ойын еркін жеткізеді  
 Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады: Сан есімнің сұрақтарына қарай ажыратады, сұрақ қою арқылы сөйлем ішінен таба алады.
 Оқушылардың көпшілігі орындай алады Сан есімнің мағыналық түрлеріне қарай ажырата алады, сұрақ қою арқылы сөйлем ішінен таба алады.
Алдыңғы оқу Сан есім дегеніміз не?

Сан есім сұрақтары.

Сан есімнің мағыналық түрлері.

 

 

 

 

    Кезеңдер уақыт                            Мұғалім әрекеті                   Оқушы әрекеті
Ұйымдастыру

кезеңі

 

 

 

2 мин

 

 

«Жүректен – жүрекке»

Есептік сан есім, реттік сан есім сұрақтары бойынша ттопқа бөлу

 

 

 

Оқушылар бір-біріне жылы сөздер айтады.

Топқа бөлінеді.

 

Қызығушылығын ояту.

«Сұрақты тап» әдісі

 

 

 

 

 

5 мин

Жауаптар беріледі.

Заттың санын, ретін білдіреді

Заттардың саналу ретін білдіреді.

Қанша? Неше? сұрақтарына жауап береді.

Заттың нақты санын білдіреді.

-ыншы, інші, -ншы, -нші жұрнақтарын қосу арқылы жасалады.

 

Оқушылар жауаптарға сұрақ ойлап табады.

Сан есім дегеніміз не?

Реттік сан есім дегеніміз не?

 

Есептік сан есімдердің сұрақтарын ата.

 

Есептік сан есім дегеніміз не?

 

Реттік сан есімдер жұрнақтары қандай?

Жаңа сабаққа дайындық.  

5мин

Қаптағы сан есімдерді тиісті жәшікке  салыңдар.

Реттік сан есім                                 Есептік сан есім

Бесінші, оныншы                         жиырма, алты, жүз

 

Өз жауаптарын айтады.
Жаңа сабақ.

 

Мағынаны тану

 

10 мин

 

—  2-жаттығу. Есептік және реттік сан есімдерді екі қатарға бөліп жаз.

 

 

Әр топ тапсырманы орындайды.

1-топ: Есептік сан есімдерді,

2-топ: Реттік сан есімдерді жазады

Топтар бір-бірін бағалайды

Сергіту сәті 3 мин    
Топпен жұмыс жұмыс

 

 

 

5 мин

 


1-топ:  Сандарға қатысты 6 сөзді тап.

2- топ: Сиқырлы бес жұлдыз.

1-топ: сандарға қатысты 6 сөзді табады. Оны реттік сан есімге айналдырып жазады

2-топ: Берілген сандарға байланысты мақал-мәтел жазады.

Мағыналық түріне қарай ажыратады, дара немесе күрделі сан есім екенін айтады.

 

       
Ой толғаныс

Кім жылдам?

5мин Семанткалық картамен жұмыс  

Семантикалық картаны толтырады.

 

«Қарлы кесек» ойыны

 

5 мин

Параққа бүгінгі тақырыпқа байланысты сұрақтар жазуды тапсырады.

 

 

 

 

Параққа сұрақтар жазып, топтар бір-біріне лақтырады. Берілген сұрақтарға жауап береді.

 

 

Қорытынды:

 

Бағалау

3мин Үйге тапсырма: 4-жаттығу

 

Критерийлер арқылы

Кері байланыс парағын тарату

 

 

Топ басшы бағалайды

Оқушылар өз пікірін жазады

 

 

 

 

Кері байланыс парағы                                                                      

Сабақтың тақырыбы: Есепті және реттік сан есім

Мен

 

Біз

 

Іс

 

Көңіл-күй

 

       

 

Мен – менің сабақтағы жеке жұмысым

Біз –  топтық жұмыс процесі

Іс- мақсатына жетті ме?

Көңіл – күй – смайликтің суретін сал

 

Бағалау

 

«3» -жауап толық, дәлелденіп, мысал келтірілсе.                                               12-10 ұпай — «5»

«2» -жауап толық емес, дәлелдемелер нақты емес.                                             10-8 ұпай – «4»

«1» -жауап толық емес, дәлелдемелер келтірілмеген                                          8-5 ұпай –  «3»

 

      Тасырмалар

Аты-жөі

«Сұрақты тап» әдісі

 

Жаттығуды орындауы

 

Шығармашылық жұмыс

 

«Қарлы кесек» ойыны

 

 

Қорытынды

баға

           
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *