Басы » Бастауыш сыныптар » «Күйші» поэмасы

«Күйші» поэмасы

Сабақтың тақырыбы: 1-сабақ.Оқудың кедергілерді анықтау.Оқудың аффектік  теориясы

2-сабақ.Оқушыларды ынталандыру.Оқушылардың оқу туралы пікірін анықтау.(оқушыдан кеңес алу)

 

Мақсаты: Мұғалімдер  оқушының оқуында туындауы мүмкін кедергілерді  анықтайды  және  олардың оқуға деген ынтасын  сақтап қалу мақсатында оқушыларға қолдау көрсету әдістеріне талдау жасайды
Оқыту нәтижесі: ·         Мұғалімдер оқудағы кедергілердің алуан  түрлі  сипаттамаларын (зияткерлік,әлеуметтік  және эмоциялық), окытуды  ынталандыру  теорияларын, «қиын» оқушылармен  жұмыс істеу талдайды. Сонымен қатар оқушылардан кеңес алу рәсіміне қатысты тәсілдерді әзірлейді..
Түйінді идея Болашақты болжауға болмайды, бірақ оның қалыптасы белсенділігі қазирден басталады  және  қазіргі кезде не істеліп жатса да,жастардың қабілеттерін  дамытуға  ықпал  етеді.
Сілтеме: Мұғалімге арналған нұсқаулық
Ресурстар: Постер, стикерлер, видеоролик, маркерлар,  қайшы, клей, қағаз,үлестірме материалдар
Тапсырма Тренердің іс-әрекеті

 

Мұғалімдердің іс-әрекеті
І Ұйымдастыру кезеңі. 2 мин.

1.1.Топқа бөлу

Конфеттер арқылы арқылы топқа бөлінеді Топқа бөлінеді
1.2.Психология

лық ахуал тудыру

 

 

 

 

 

Миға шабуыл

 

 

 

Болжам страегиясы

 

 

«Кедергіден өту» тренингі, шартын түсіндіреді.

Мен бүгін сіздерге конфет әкелдім.   Бірақ ол үшін

кедергіден өтулеріңіз керек.

 

 

Кедергі деген не?

Сізге не кедергі болды, одан

қалай өттіңіз?

 

 

 

 

Мына 10 затты пайдаланып

мектеп ғимаратын салыңыздар.

   1.принтер                              6.кітап

   2.алма                                   7.қалам

   3.сызғыш                              8.шахмат

   4.кеме                   

    9.пима

   5.ұялы телефон                    10.құмыра

 

Бүгінгі тақырып кедергімен байланысты

 

Қатысушылар керілген жіптің

бірінен аттап, бірінен еңкейіп өтеді де, өздері конфетті таңдап алады.

 

 

 

 

 

10 затты пайдаланып мектеп ғимаратын салады.

  Берілген стикерлерге Оқуда кездесетін кедергілерді жазып шықсаңыздар.

Енді осы жазғандарыңызды тақтада тұрған оқушы суретіне топтастырыңыздар

Ал енді осы кедергілерден қалай шығуға болады

Стикерлерге өз ойларын жазады.

 

Оқушы бойына танымдық, эмоционалдық, әлеуметтік кедергілерді анықтай отырып, топтастырады.

Жұпта, топта талқылайды.

2.1.Мұғалімдерге 7 модуль туралы мәлімет беру.

 

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2. Оқу мен оқытуда АКТ-ны қолдану

3. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

4. Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау

5. Талантты және дарынды балаларды оқыту

6. Жас ерекшеліктерін ескере отырып оқыту

7. Оқытудағы басқару және көшбасшылық

Слайд материалына назар салып тыңдайды
2.2.Постер құрастыру

 

 

Сабақта жоғарыда аталған модульдердің қайсысын қолдана отырып кедергілерді жоюға болады?

1 топ. Білім сапасын арттыруда оқушылар тарапынан кездесетін кедергілер мен олардан шығу жолдарын постерге жазу. Әр кедергіге екі шығу жолын жазу керек.
2 топ. Ата — аналар тарапынан қандай кедергілер бар оларды қалай жоюға болады? Постерге жазу
3 топ. Мұғалім тарапынан кездесетін кедергілермен олардан шығу жолдарын постерге жазып көрсету.

Сабақты жоспарлауда модульдер арқылы кедергілерден шығу жолдары бойынша постер жасайды.
2.3. Постер қорғау

 

  Жасаған постерлерін қорғайды.
Бaғaлaу

 

 

Топтар бағалау критерийлері бойынша бірін-бірі бағалайды  
 

2.4.Шығармашылық тапсырма

 

 

 

 

2.5.Ашық сұрақ пен жабық сұрақтар

 

2.6. Кері байланыс

2 мин.

 

Рөлдік ойын

 

 

 

 

 

Ашық сұрақтар мен жабық сұрақтар туралы түсінік беру

Әр топ кедергіге байланысты шағын рөлдік ойын құрастырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Танымдық:

  • Ойлау қабілеті дамымаған
  • Сөздік қорының жоқтығы
  • Оқу мотивациясыныың төмендігі
  • Қабылдау деңгейінің төмендігі
  • Зейіннің шоғырланбауы

Эмоционалдық

  • Сенімсіздік
  • Қорқыныш
  • Ұялу
  • Қысылу
  • Өзіндік бағасының төмендігі
  • Толық оқшаулану

Әлеуметтік

  • Біреумен санаса алмау
  • Тыңдай алмау
  • Эгоизм
  • Бәсекелестік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОСТЕРДІ  БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН КРИТЕРИЙЛЕР МЕН ДЕСКРИПТОРЛАР:

Критерий

 

Дескрипторлар Жалпы ұпай
1 ұпай 2 ұпай 3 ұпай
Білім, түсінік,  қолдану. Тақырып бойынша нақты мәлімет жинай алмаса, жобасы толық болмаса. Тақырып бойынша жақсы материал бере білген, бірақ жүйелі берілмеген болса; Мәліметтер толық жинақталып, толық берілген болса;  
Анализ және синтез өз тәжірибесінің тиімділігін салыстыра алмаса; Өз тәжірибесімен салыстырып, бірақ  өз қорытындысы болмаса; Өз тәжірибесімен салыстырып, жақсы шешім қабылдай алса;  
 

Коммуникация

Жұпта, топта өз ойын еркін жеткізе алмаса, сөз, ой қайталаулар, тіл шұбарлығы көп кездессе. Жоба жұмысын қорғауда ойын еркін, сөз, ой қайталаулар аз болып, бірақ тілді шұбарласа не көп ойланып сөйлесе; Жұмысты  қорғауда ойы еркін, сөз, ой қайталаулар болмаса, тілі таза болса;  
Жобалық жұмысты безендіруі. Жұмыс дизайны нашар безендірілген, сауаты төмен болса; Жұмыс дизайны жақсы безендірілген, сауаты төмен болса; Жұмыс дизайны жақсы безендірілген әрі сауатты толтырылған болса;  

 

Бағалау шкаласы:   12 — 10 ұпай – «5»            83% – 100%

9 – 7  ұпай – «4»             82% — 58 %

6 – 3 ұпай – «3»              57% — 33%

2 ұпайдан төмен – 2       32% — 0%

 

 

 

 

 

Әлеуметтік

 

 

 

 

 

 

Пәні:  Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: ««Күйші» поэмасы.

І.Жансүгіров»

Сыныбы:  6 «A» сынып

 

Өткізген: Бекбарова Қалданай

 

 

 

Астана-2016

 

Танымдық

 

 

 

 

 

 

Пәні:  Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: ««Күйші» поэмасы.

І.Жансүгіров»

Сыныбы:  6 «A» сынып

 

Өткізген: Бекбарова Қалданай

 

 

 

Астана-2016

 

Эмоциялық

 

 

 

 

 

 

Пәні:  Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: ««Күйші» поэмасы.

І.Жансүгіров»

Сыныбы:  6 «A» сынып

 

Өткізген: Бекбарова Қалданай

 

 

 

Астана-2016

 

 

 

 

 

 

Әлеуметтік

 

 

 

 

 

 

Пәні:  Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: ««Күйші» поэмасы.

І.Жансүгіров»

Сыныбы:  6 «A» сынып

 

Өткізген: Бекбарова Қалданай

 

 

 

Астана-2016

 

Танымдық

 

 

 

 

 

 

Пәні:  Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: ««Күйші» поэмасы.

І.Жансүгіров»

Сыныбы:  6 «A» сынып

 

Өткізген: Бекбарова Қалданай

 

 

 

Астана-2016

 

Эмоциялық

 

 

 

 

 

 

Пәні:  Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: ««Күйші» поэмасы.

І.Жансүгіров»

Сыныбы:  6 «A» сынып

 

Өткізген: Бекбарова Қалданай

 

 

 

Астана-2016

 

 

Әлеуметтік

 

 

 

 

 

 

Пәні:  Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: ««Күйші» поэмасы.

І.Жансүгіров»

Сыныбы:  6 «A» сынып

 

Өткізген: Бекбарова Қалданай

 

 

 

Астана-2016

 

Әлеуметтік

 

 

 

 

 

 

Пәні:  Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: ««Күйші» поэмасы.

І.Жансүгіров»

Сыныбы:  6 «A» сынып

 

Өткізген: Бекбарова Қалданай

 

 

 

Астана-2016

 

Эмоциялық

 

 

 

 

 

 

Пәні:  Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: ««Күйші» поэмасы.

І.Жансүгіров»

Сыныбы:  6 «A» сынып

 

Өткізген: Бекбарова Қалданай

 

 

 

Астана-2016

 

Эмоциялық

 

 

 

 

 

 

Пәні:  Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: ««Күйші» поэмасы.

І.Жансүгіров»

Сыныбы:  6 «A» сынып

 

Өткізген: Бекбарова Қалданай

 

 

 

Астана-2016

 

Эмоциялық

 

 

 

 

 

 

Пәні:  Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: ««Күйші» поэмасы.

І.Жансүгіров»

Сыныбы:  6 «A» сынып

 

Өткізген: Бекбарова Қалданай

 

 

 

Астана-2016

 

Танымдық

 

 

 

 

 

 

Пәні:  Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: ««Күйші» поэмасы.

І.Жансүгіров»

Сыныбы:  6 «A» сынып

 

Өткізген: Бекбарова Қалданай

 

 

 

Астана-2016

 

Танымдық

 

 

 

 

 

 

Пәні:  Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: ««Күйші» поэмасы.

І.Жансүгіров»

Сыныбы:  6 «A» сынып

 

Өткізген: Бекбарова Қалданай

 

 

 

Астана-2016

 

Әлеуметтік

 

 

 

 

 

 

Пәні:  Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: ««Күйші» поэмасы.

І.Жансүгіров»

Сыныбы:  6 «A» сынып

 

Өткізген: Бекбарова Қалданай

 

 

 

Астана-2016

 

Танымдық

 

 

 

 

 

 

Пәні:  Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: ««Күйші» поэмасы.

І.Жансүгіров»

Сыныбы:  6 «A» сынып

 

Өткізген: Бекбарова Қалданай

 

 

 

Астана-2016

 

Танымдық

 

 

 

 

 

 

Пәні:  Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: ««Күйші» поэмасы.

І.Жансүгіров»

Сыныбы:  6 «A» сынып

 

Өткізген: Бекбарова Қалданай

 

 

 

Астана-2016

 

Танымдық

 

 

 

 

 

 

Пәні:  Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: ««Күйші» поэмасы.

І.Жансүгіров»

Сыныбы:  6 «A» сынып

 

Өткізген: Бекбарова Қалданай

 

 

 

Астана-2016

 

Эмоциялық

 

 

 

 

 

 

Пәні:  Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: ««Күйші» поэмасы.

І.Жансүгіров»

Сыныбы:  6 «A» сынып

 

Өткізген: Бекбарова Қалданай

 

 

 

Астана-2016

 

Эмоциялық

 

 

 

 

 

 

Пәні:  Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: ««Күйші» поэмасы.

І.Жансүгіров»

Сыныбы:  6 «A» сынып

 

Өткізген: Бекбарова Қалданай

 

 

 

Астана-2016

 

Әлеуметтік

 

 

 

 

 

 

Пәні:  Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: ««Күйші» поэмасы.

І.Жансүгіров»

Сыныбы:  6 «A» сынып

 

Өткізген: Бекбарова Қалданай

 

 

 

Астана-2016

 

Әлеуметтік

 

 

 

 

 

 

Пәні:  Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: ««Күйші» поэмасы.

І.Жансүгіров»

Сыныбы:  6 «A» сынып

 

Өткізген: Бекбарова Қалданай

 

 

 

Астана-2016

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әлеуметтік

 

 

 

 

 

 

Пәні:  Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: ««Күйші» поэмасы.

І.Жансүгіров»

Сыныбы:  6 «A» сынып

 

Өткізген: Бекбарова Қалданай

 

 

 

Астана-2016

 

Әлеуметтік

 

 

 

 

 

 

Пәні:  Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: ««Күйші» поэмасы.

І.Жансүгіров»

Сыныбы:  6 «A» сынып

 

Өткізген: Бекбарова Қалданай

 

 

 

Астана-2016

 

Танымдық

 

 

 

 

 

 

Пәні:  Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: ««Күйші» поэмасы.

І.Жансүгіров»

Сыныбы:  6 «A» сынып

 

Өткізген: Бекбарова Қалданай

 

 

 

Астана-2016

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Танымдық

 

 

 

 

 

 

Пәні:  Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: ««Күйші» поэмасы.

І.Жансүгіров»

Сыныбы:  6 «A» сынып

 

Өткізген: Бекбарова Қалданай

 

 

 

Астана-2016

 

Танымдық

 

 

 

 

 

 

Пәні:  Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: ««Күйші» поэмасы.

І.Жансүгіров»

Сыныбы:  6 «A» сынып

 

Өткізген: Бекбарова Қалданай

 

 

 

Астана-2016

 

Эмоциялық

 

 

 

 

 

 

Пәні:  Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: ««Күйші» поэмасы.

І.Жансүгіров»

Сыныбы:  6 «A» сынып

 

Өткізген: Бекбарова Қалданай

 

 

 

Астана-2016

 

Эмоциялық

 

 

 

 

 

 

Пәні:  Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: ««Күйші» поэмасы.

І.Жансүгіров»

Сыныбы:  6 «A» сынып

 

Өткізген: Бекбарова Қалданай

 

 

 

Астана-2016

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *