«Суындық» жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесінің қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі
Ажар Алтыбаева
Сабақтың тақырыбы:
А. Құнанбаев «Шоқпардай кекілі бар,қамыс құлақ » өлеңі.
Мақсаты: | А.Құнанбаев «Шоқпардай кекілі бар,қамыс құлақ » өлеңінің мазмұнын ашу арқылы ақын өлеңдері туралы мағлұмат беру |
Міндеттер: | — А.Құнанбаев «Шоқпардай кекілі бар,қамыс құлақ» өлеңін оқыту, пысықтау сұрақтар арқылы өлең құрлысына талдау жасату.
— А.Құнанбаев «Шоқпардай кекілі бар,қамыс құлақ» өлеңін оқыту нәтижесінде оқушылардың дүниетанымын жетілдіру, пәнге деген қызығушылығын арттыыру. |
Күтілетін нәтиже: | — А.Құнанбаев «Шоқпардай кекілі бар,қамыс құлақ» өлеңіне поэтикалық талдау жасай алады.
— Сыни ойлау арқылы ойын жинақтап айта біледі, өмірде қолдана біледі. |
Модульдер: | ОБ және көшбасшылық,ОҮБ ,СТО, диалогтік оқыту әдістері |
Кезең | Уақыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау | Ресурс-тар |
Кіріспе
|
5мин | Психологиялық ахуал қалыптастыру.
Топқа бөлу: «Абай -сазгер» . Абай әндері арқылы топқа бөлу. |
Шаттық шеңберін құрады.
1-топ .«Желсіз түнде жарық ай» . 2-топ. «Көзімнің қарасы» арқылы топқа бөлінеді де өз топтарына жайғасады |
Мадақтау | Кеспе қағазы |
Таныс-тырылы |
7 мин |
Қызығушылығын ояту .
Үйге берілген тапсырманы талдау С.Аронұлы «Жақсы мен жаман адамның қасиеттері» өлеңін мәнерлеп оқыту Ақын нені дәріптейді, нені сынайды? «Абай- ұстаз» Ақынның білім, ғылым үйрену туралы өлеңдерін білесіңдер. |
1 -топ. Адамның жақсы қасиеттері туралы талдайды. 2 -топ .Адамның жаман қасиеттері туралы талдайды, түсіндіріп береді.
А.Құнанбаев «Ғылым таппай мақтанба» өлеіңде қандай нәрселерге жақын, әрі алыс болуды айтқан салыстыра отырып жауап береді. |
«Бағдар-шам» арқылы өзара топты бағалайды |
Плакат,марке, А4, 6-сын. оқулық. |
Негізгі бөлім | 3мин
5мин
5 мин
5мин
5мин |
Мағынаны тану .
Жаңа сабаққа кіріспе -Батырдың сенімді серігі не? -Жылқы малының пірі не? -Қазақтың жылқы малына қатысты қандай ұлттық ойындарымызды білеміз? -Жылқы сүтінен жасалатын сусын қалай аталады? А.Құнанбаев «Шоқпардай кекілі бар,қамыс құлақ» өлеңін тыңдату арқылы өлең мазмұнына талдау
Жұптық жұмыс. «Абай- суреткер» -Балалар теңеу дегеніміз не?
«Детальдарды қосу» әдісі арқылы теңеу сөздерді табу
Жеке жұмыс. Поэтикалық талдау жасату
.
Топтық жұмыс. Оқулықпен жұмыс
|
«Қарлы кесек» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді
А.Құнанбаев «Шоқпардай кекілі бар,қамыс құлақ» өлеңін бейне баян арқылы тыңдап,өлең мазмұнымен танысады .
Теңеу сөзінің анықтамасын айтады. Сәйкестендіру тесті теңеу сөздерді табады.
Өлең құрлысына сатылай кешенді талдау түрінде талдайды 1.Авторы: 2. Тақырыбы: 3. Жанр түрі: 4. Идеясы 5. Шумақ саны:
«Бірге ойлаймыз» әдісі бойынша қорғайды. 2- топ. «Тұлпар ердің серігі» батырлар жырындағы ерлерді жеңіске жеткізген тұлпарлардың аты қалай аталады? Сұрақ төңірегінде топ мүшелері өз ойларын айтып шығады. |
Бағдаршам арқылы өзара топтық бағалау
Өзара топтық бағалау
Өзара топтық бағалау
Өзара топтық бағалау |
Доп АКТ
АКТ
Оқулық 6-сын А4, маркер-лер.
АКТ Оқулық 6-сын. А4. АКТ |
Қорытынды | 5мин
2мин
1мин
2мин |
Топтастыру стратегиясы
Абай кім?
Үй тапсырмасын беру — А.Құнанбаев «Шоқпардай кекілі бар,қамыс құлақ» өлеңінің оқу — Аттың суретін салу Бағалау
Кері байланыс «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша |
«Абай –ақын, сазгер , сазгер,ұстаз,әнші,күйші»ақын туралы өз пікірлерін айтады
Үй тапсырмасын жазып алады.
Шығу парағын толтырады -Не сәтті болды? -Не сәтсіз болды? |
Мақтау,мадақтау арқылы қолдау көрсету.
Форматив. бағалау |
Оқулық 6-сынып
қазақ әдебиеті АКТ Кеспе-лер
Оқулық
стикер |
[bws_related_posts]