Жаңа сабаққа кіріспе: «Таныстырылым»,
Мақсаты: оқушылардың тақырыпты ашуы
16 саны қалдықсыз бөлінетін сандар…………
16-ға қалдықсыз бөлінетін сандар…………
Бөлгіштер- Еселіктер-
берілген сан берілген санға
қалдықсыз бөлінетін қалдықсыз бөлінетін
сандар сандар
Ендеше біздің бүгінгі тақырыбымыз қалай аталады?
Бүгінгі алға қоятын мақсатымыз не?
Ой шақыру
1)24 тің бөлгіштері: 5-тің еселіктері
42 нің бөлгіштері: 7-нің еселіктері
2)Жалғастыр: 3;6;9,,,,,
11;22;33,,,,,,
3)25саны 75-ке еселік пе бөлгіш пе ?
«Түртіп алу» стратегиясы Оқушылар оқулықпен жұмыс жасайды. Мәтінді оқып, белгілейді:
Мақсаты: Жаңа сабақты меңгерту
«V»-«білемін»
«-»-« мен үшін жаңа білім»
«+»-«білмеймін»
«?»-«мені таң қалдырды»;
Қорытындыны оқушылар өздері тұжырымдайды. ҚБ:
«Бас бармақ» әдісі арқылы жауап үлгісімен топтар бір — бірін бағалайды.
Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан – жақты әрі нақты қолдау көрсету. «Түртіп алу» стратегиясы арқылы тапсырма беріп, нәтижеге жетеледім. .
Сынып оқушыларын топқа бөлу (1,2,3,4 санау бойынша)
(Т)Тапсырмалар№1 мақсаты: санның бөлгішін, еселігін таба білу білімдерін есеп шығаруда қолдану
32 асықты асық саны өзара тең 2 үймеге, 3 үймеге, 4 үймеге 5 үймеге бөлу мүмкін бе? Тік төртбұрыштың ішіне тиісінше «болады», «болмайды» сөздерін жазыңдар.
2 үймеге |
|
3 үймеге |
|
4 үймеге |
|
5 үймеге |
|
Бағалау:төрт топ бірін-бірі бағалайды. «Бас бармақ» әдісі Топтар бірін-бірі тексереді.1 мен 3, 2 мен 4
Дескриптор: Білім алушы — берілген санның (32) нің бөлгішін табады; Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында қолдау көрсету
№2 тапсырма .Мақсаты : «Ия», «жоқ» стратегиясы бойынша оқушылардың білімдік мақсаттарын бірлесіп шешетін оқу ортасын құру.
Тұжырымдардың ақиқаттығын анықтаңыз.
8 саны – 77 санының бөлгіші |
|
60 саны – 5 санының еселігі |
|
15саны – 90 санының бөлгіші |
|
63 саны – 7 санының еселігі |
|
20 саны – 3 санының бөлгіші |
|
Саралау :
-Кестедегі сандардың мағынасын ашуға қолдау көрсеттім.
-Еселік,бөлгіш ұғымын пайдану қажет деп ойлайсың ба ?
-Топқа 4 минут уақытта үлгеру тапсырылады.
Дескриптор: Білім алушы санның бөлгіштері мен еселіктері анықтамаларын пайдаланып, ақиқат тұжырымдарды көрсетеді.
Кейбір топтағы оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді.
Қосымша тапсырмаларды көп күш жұмсауды талап ететін оқушылар үшін қолдау болады.
Кері байланыс БІР МИНУТ
Бұл әдіс оқушыларда орындаған тапсырмаларындағы түйінді, басты ақпаратты іріктей білу дағдыларын қалыптастыруға көмектеседі, сондай-ақ белсенді тыңдау дағдысын дамытады. Осылайша екінші тапсырма бағаланады.
Сергіту сәті. (2 мин)
Қол саусақтарына арналған жаттығулар
- Алақанды уқалау.
- Қолды қысу
- Білезіктен айналдыру
Көзге арналған жаттығулар.
- Көзді бірнеше рет жыпылықтату.
- Көзіңмен ақырын оң жаққа, жоғары, солға, төмен қарай 3-4 рет айналым жаса
3-тапсырма
Мақсаты: санның бөлгішін, еселігін таба білу білімдерін есеп шығаруда қолдану
1. 54 және 192 сандарының барлық бөлгіштерін жазыңыз. Осы сандардың ортақ бөлгіштерін жазып, ішіндегі ең үлкенін көрсетіңіз.
2. 126 және 399 сандарының қайсысы 3, 7 және 19 сандарына ортақ еселік бола алады?
Жекелеген оқушыларға жылдамдыққа бағынып, нәтижеге жетуін қадағалаймын.
Дескриптор:
§ Білім алушы санның бөлгіштері мен еселіктерін жазады,
§ Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселікті көрсетеді
«БББ» кестесі бойынша бағалау
Білемін |
Білгім келеді |
білдім |
|
|
|
|
|
|
|