Басы » Кембридж бағдарламасы » Жай бөлшек. Жай бөлшекті оқу және жазу

Жай бөлшек. Жай бөлшекті оқу және жазу

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:       Жай бөлшектер.      Мектеп:    КММ МГ №95

Күні: 05.05.2017ж              Мұғалімнің    аты-жөні:   Купеева Жанар Балпановна

Сынып:  5                                                                       Қатысқандар:  25                      Қатыспағандар:

Сабақтың  тақырыбы Жай бөлшек. Жай бөлшекті оқу және жазу
Осы сабақта  қол  жеткізілетін оқу  мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.1.1.9 Жай бөлшек ұғымын меңгерту.

5.5.3.1 Жай бөлшктерді оқу және жазу.

 

Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: жай бөлшектердің  анықтамасын өз сөзімен айта алады, жай бөлшектерді оқи және жаза біледі;

Оқушылардың басым бөлігі: шамалардың бөлігін  жай бөлшектің көмегімен көрсете алады.

Оқушылардың кейбіреулері: фигураларды тең бөліктерге бөле алады және боялған бөліктерін жай бөлшекпен жаза алады.

Бағалау критерийі Жай бөлшектің анықтамасын біледі.

Оқушылар жай бөлшекті және оның  компоненттерін анықтайды.

Бөліндіні бөлшек және бөлшекті бөлінді түрінде жазады.

Тілдік мақсаттар

 

Оқушылар жай бөлшектердің анықтамасын тұжырымдай алады, жай бөлшектерді  оқи  алады.

Пәнге қатысты сөздікқор мен терминдер: «бөлшек», «бөлшектің алымы», «бөлшектің бөлімі», «бөлшек сызығы» .

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Жай бөлшектің алымы мен бөлімі нені білдіреді? Кез келген n  және m сандары үшін m:n=m/n теңдігі орындалады. Екі натурал санның бөліндісін жазу тәсілдері қандай? Натурал санды жай бөлшекпен жазуға бола ма?

Құндылықтарға баулу Зайырлы қоғам және руханият құндылығы бойынша топтық жұмыста бір-бірін құрмет, ынтымақтастық және достық қарым-қатынастарын бойларына сіңіреді. Өзара бағалау бойынша өзгенің көзқарасына құрметпен қарау құндылығы қалыптасады.

 

Пәнаралық байланыс Қоғамдық гуманитарлық пәндер оқушылардың тілдік қорын дамыту.Тұжырымдама жасауда қолдану. Информатика. АКТ-мен байланыс.
Тақырып бойынша алдыңғы білім 5.1.1.7ортақ бөлгіш, ең үлкен ортақ бөлгіш (ЕҮОБ), ортақ еселік, (ЕКОЕ) ұғымдарының анықтамасын білу.

5.1.2.12 Екі және одан да көп сандардың ЕҮОБ, ЕКОЕ табу

5.1.1.8 Өзара жай сандардың анықтамасын білу.

5.5.2.2  Мәтін есептерді шығаруда  ЕҮОБ, ЕКОЕқолдану

 

Сабақ   барысы

Сабақтың  жоспарланған  кезеңдері Сабақтағы  жоспарланған   жаттығу  түрлері Ресурстар
Сабақтың  басы

 

7 мин

Білу

 

Оқушылар топқа  геометриялық фигуралар арқылы бөлінеді. «Шаттық шеңбер» әдісі бойынша оқушылар бір-біріне бүгінгі күнге сәттілік тілейді, сыныпта ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады.  Топ ережесін құрайды. Топ басшысы анықталады, бағалау парағы таратылады (критерий бойынша). Өткен сабақты қалай меңгергендігін білу мақсатында интерактивті тақтаның көмегімен «Сәйкестікті тап» 10 тапсырмадан тұратын тест беріледі.

Мақсаты: Оқушылар алдыңғы білімдерін пысықтайды. Нені біледі, осы сабақтың алдында нені білулері керек екенін түсінеді. Оқушылар өз-өздерің «Бағдаршам»арқылы бағалайды.

интербелсенді тақта

бағалау парағы

Бағдаршам түстеріне сәйкес карточкалар

Сабақтың  ортасы

29  минут

Түсіну

 

 

 

 

 

 

Қолдану

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Талдау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жинақтау

 

 

 

Бағалау

Жаңа тақырыпты анықтау мақсатында «Қазынаңы іздеуі» әдісі, оқушыларды сың тұрғысынан ойлауға жетелейді. Өткен сабақты жаңа сабақпен байланыстыру үшін оқушылар «БББ» кестесін толтырады, табыс критериийін құрады және сол мақсатқа жетуге талпынады. Оқушылар бірлескен топтарда топтық жұмыстарда бірін-бірі қолдайды. Жаңа сабақ  bilimland.kz сандық ресурсы арқылы түсіңдіріледі.

Жаңа тақырыпты практикада қолдану мақсатында қажеттіліктері әртүрлі оқушылар үшін тапсырмалар сараланып беріледі. Оқушылар «Джигсо» стратегиясы бойынша бөлінеді.

А деңгейіндегі тапсырмалар.

1 тапсырма.

3/4; 5/6; 3/7; 4/9; 8/5; 91/100 бөлшектерінің әрқайсысының алымы мен бөлімің атаныз, олар нені білдіретінің түсіндірініз.

Дескриптор:

— жай бөлшектің алымын атайды.

-жай бөлшектің бөлімін  атайды.

-жай бөлшектің алымы мен бөлімі нені білдіретінің түсіндіреді.

2 тапсырма. Суретте тең бөліктерге бөлінген фигуралар көрсетілген.Әр бір фигураның қанша бөлігі боялғаның және қанша бөлігі боялмағаның анықтаныз.

 

 

Дескриптор:

-әр бір фигураның боялған түсіне сәйкес келетін бөлшектерді жазады.

— әр бір фигураның боялмаған  түсіне сәйкес келетін бөлшектерді жазады.

3 тапсырма. Жай бөлшектерді жазыныз:

Алтыдан бес, он үштен сегіз, отыз сегізден үш, қырықтан он бір, тоқсан жетіден жиырма, үш жүзден жүз алпыс екі.

Дескриптор: — жай бөлшектерді жазады.

Топтар бір-бірін «Аялдама» әдісімен тексеріп, «Бас бармақ» арқылы бағалайды.

Оқушылардың көпшілігі В деңгейіндегі тапсырмаларды орындайды. Жұптық жұмыс

Мақсаты: Шамалардың бөлігін  жай бөлшектің көмегімен көрсете алу дағдысын тексеру.

4 тапсырма. Бөлшек түрінде жазыныз.

А)1 дм метрдің қанша бөлігіне тең?

Ә) 16 кг тоннаның   қанша бөлігіне тең?

Б) төрт ай бір  қанша бөлігіне тең?

Г) үш минут  бір жылдың  қанша бөлігіне тең?

Дескриптор:

-өлшем бірлік түрлерін қолданады.

-берілген тапсырмаларды жай бөлшек түрінде жазады.

Табыс критерийі арқылы  жұптар бірін –бірі бағалайды.

Күрделігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмалар бар. Көп күш жұмсауды талап ететін  оқушылар үшін (қарқын) үшін С деңгейіндегі тапсырмалар бағалау критериилері бойынша жеке бағаланады. Мұғалім тарапынан ынталандырып жұлдызшалар арқылы жеке бағаланады.

5 тапсырма.  Берiлген фигураларды  дәптерге салып, 1/6 бөлiгiн бояңдар.

Жеке жұмыс

 

 

Дескриптор:

-оқушылар берілген фигураларды тең бөліктерге бөле алады

— берілген бөліктерді бөлшек ұғымымен тұжырымдайды.

bilimland.kz сандық ресурсы

 

Джигсо» стратегиясы.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Аялдама» әдісі

«Бас бармақ»

 

 

 

 

 

 

жұлдызшалар

 

 

 

 

карточкалар

 

Сабақтың  соңы

9 минут

Бағалау

 

Жаңа сабақтан алған білімдерің жинақтау мақсатында «Допты лақтыру» әдісінде оқушылар сыни ойланып, түрткі бола білетін ашық сұрақтар қойып, бір-бірімен диалогка түседі.  Жауап берген оқушылар «Смайликтер» арқылы бағаланады. Оқушылар БББ кестесінің «Білдім» бөлімін толтырады; яғни жаңа сабақта нені меңгергендерін жинақтайды. Кері байланыс «Аяқталмаған сөйлемдер» әдісінде спикерге не қызықты, не қиын болғаның анықтап, алдағы уақытта олқылықтарды жоюды қарастырамын.

Оқу рефлексиясы: 2 жұлдыз, 1 тілек

Бүгінгі сабақтағы екі жетістік, бір ұсыныс.

 

«Допты лақтыру»

«Смайликтер»

БББ кестесі

«Аяқталмаған сөйлемдер»2 жұлдыз, 1 тілек

 

 

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау
Тапсырма орындау кезінде,  көмек қажет еткен  оқушыларға қолдау көрсетіледі.

 Оқушыларды ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған сұрақтарды қойамын. Бұл әдісті қолдану барысында сөзбен қолдау көрсету және ынталандыру да маңызды рөл атқарады.

Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді. Қосымша тапсырмаларды көп күш жұмсауды талап ететін оқушылар үшін қолданамын.

Негізгі тапсырмаларды түсіндіруде көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беріледі 

 

 Оқушының дамуына ықпалын тигізетін тиімді кері байланыс беріп отыру. «Джигсо», «Аялдама», «Бас бармақ», «Бағдаршам»

Оқушыларды бір-біріне өзара оқыту көзі бола алатындай ынтымақтастыру.

 

Сергіту сәті
Сабақ бойыншарефлексия

Сабақ мақсаттары

немесе оқу

мақсаттары шынайы,

қолжетімді болды

ма?

Барлық оқушылар оқу

мақсатына қол

жеткізді ме? Егер

оқушылар оқу

мақсатына жетпеген

болса, неліктен деп

ойлайсыз?

Сабақта

саралау дұрысжүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?

Сабақ жоспарынан

ауытқулар болды ма

жəне неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз.

Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауапберіңіз.

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз.

Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауапберіңіз.

Жалпы бағалау

 

Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсегеназар аудару қажет?

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *