Басы » Бастауыш сыныптар » Орта мерзімді жоспарлау.  Математика 1 сынып

Орта мерзімді жоспарлау.  Математика 1 сынып

Орта мерзімді жоспарлау.  Математика 1 сынып

 

Сағат саны Тарау, сабақ тақырыбы, мақсаты Күтілетін нәтиже Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы Үйрену барысын бағалау Негізгі дереккөздер, құрал-жабдықтар
1 2 3 4 5 6 7 8
16 Тақырыбы: «Қарапайым түсініктер» тарау

Мақсаты:

«Заттардың қасиеті», «Өлшем, пішін туралы түсінік», «Кеңістік», «Уақыт», «Заттарды белгілері бойынша салыстыру», «Фигураларды бөліктерге бөлу және құрастыру»,

Заттардың қасиетін білуге, оларды санау білуге, заттардың түрлі қасиеттер: түсі, түрі, мөлшері және қарапайым геометриялық фигураларды айыра салыстыра білуге дайындау.

 

 

 

 

 

 

 

 

-Қарапайым уақыт және кеңістік байланыстары;

-заттармен құбылыстарды санайды, затардың әртүрлі қасиеттерін, түстерін айыра алады. Рет бойынша нешінші?  Және Неше? Сұрақтарына жауап береді.

Оқулық пен дәптердегі ойлау қабілетін арттыратын логикалық тапсырмаларды- талдайды, жинақтайды, салыстырады, жіктейді, қорытындылайды, бірнеше заттардың ұқсастығы мен айырмашылығын айыра алады. Сандарды жазады, оқиды және салыстыра біледі.

 

Критерийлерге сүйеніп өзін, жұбын, тобын бағалай алады.

1)Білім берумен білім алудағы жаңа тәсілдер: диалогті оқыту әдістері

2)Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

3) Оқытуда  ақпараттық-коммуникация- лық технология- ларды пайдалану.

4)Ынталандыру әдістері

 

 

Қабілеттері әртүрлі оқушыларға арналған деңгейлік тапсырмалар,

маршруттық карта, талантты және дарынды оқушыларға кеңейтілген, дамытушы тапсырмалар, оқуда кедергісі бар оқушыларға «жақын даму аймағы» деңгейіндегі арнайы тапсырмалар

Оқытудың қиындықтарын анықтау

 

 

 

Оқыту үшін бағалау:

1. Минутқа оқу техникасының болуы;

2.Берілген сөздер- ден мәтін құрастыруы;

Тақырыптарды  сипаттап айта алуы;

2. Ақпараттарды қабылдауы және талқылап, тапсырмаларды орындауда қолдана алуы;

3. 2 жұлдыз, 1 ұсыныс

4.  Өзін-өзі, өзара, топтық бағалау

5. Оқу үдерісіне нұсқау, кеңес беру

 

Оқулық,қос -ымша мәліметтер, сандық аппарат,  тірек сызбалар,  мультфильм,шәй жабдықтары (көрініске),  флипчарт, мақал-мәтел жинақтары, үлестірмелі бағалау парағтары.

 

 

 

1 1 Атымтай жомарт

Мақсаты: «Жомарт» сөзінің мағынасын ашу. Неге мәтін Атымтай жомарт деп аталды?

Минутқа оқу техникасын меңгерген.Сөздің мағы- насын аша алады.Берілген сөздерден мәтін құрады,. Мәтіннің идеясын балжайды.Өмірден мысал келтіреді.Өз ойларын дәлелдей алады.Жомарт сөздің мағынасын аша алады.

 

Жаңа тәсілдер, Диалогтық әдіс

Жұптық, топтық жұмыс. «Алдын ала   болжау»,

зерттеушілік  әңгіме.Түрткі сұрақтары,қайта бағыттау сұрақтары.

АКТ,интерактивті тақтаға «жомарт» сөзін топтасты- рады.

рефлексиялық парақ

Минутқа оқу. Тізбектей оқу. Қабілеттері әртүрлі оқушыларға арналған деңгейлік тапсырмалар. талантты және дарынды оқушыларға кеңейтілген, дамытушы тапсырмалар, 1.Өзін – өзі бағалау,(Минутқа оқу техникасының болуы;)

2.Өзара жұптық бағалау,(Берілген сөздер- ден мәтін құрастыруы;) . 3.Топтық бағалау, (Блум таксоно- миясы бойынша деңгейлік сұрақтарды құруы, жауап беруі, қосымша ізденуі)

Оқулық,интерактивті тақта, флипчарт,

үлестірмелі бағалау парақтары.

 

2 1 Б.Үсенбаев Сөз мәйегі

Мақсаты:  Сөз мәйегі дегеніміз не? «Сөз мәйегі» өліңінің идеясын ашу.Мақал- мәтелдердің тәрбиелік мәнін түсіну, өмірде қолдану .

Мақал-мәтелдерді біледі, тәрбиелік мәнін түсіндіреді;

Мақалдардың мағынасын аша алады;

Мағынасына қарай топтастырады;

Өз ойын еркін жеткізеді;

Өлең шумақтарынан негізгі идеясын табады.

Жаңа тәсіл -дер, Диалогтық оқыту,Топтық, жеке жұмыс зерттеушілік әңгіме, топтық әңгіме

АКТ, қажетті ақпарат -ты алады.

зерттеушілік әңгіме, топтық әңгіме

СТО , ассоциация, ынта үзілісі,

Көшбасшылық, алдын ала ойлану,түртіп алу

Тізбектей оқу,

өлең шумақтарын мәнерлеп оқу. оқуда кедергісі бар оқушыларға «жақын даму аймағы» деңгейіндегі арнайы тапсырмалар

 

 1)Оқыту үшін бағалау: Өзін – өзі және жұпта өзара бағалау, (Сөйлеу мәдениетін бағалау)

2Топтық баға- лау,(Тапсырмаларды орындауға ба- ғыт беру, үдеріс барысында кеңес беру; Оқушының жеке ой-пікірінің болуы)

Мақал – мәтелдер жазылған плакаттар.

Оқулық,флипчарт,маркер.

ноутбук, телефон

Үлестірмелі қағаздар,бағалау парақтары, рефлексиялық парақ

3 1 Қожанасыр елінде

Мақсаты: Қожанасырдың әңгімелерінен біз өзімізге не аламыз?(Алаңғасарлық,қиялға берілу,шектен тыс армандау сияқты мінездерден бойды аулақ ұстау)Аңыздық кейіпкер Қожанасыр және оның басынан кешкендері туралы не білеміз?

 

Жұмбақты шешеді. Алдын ала болжайды.Сұрақтарға нақты жауап береді. Қиял- дайды,арманын айқындай- ды.Мәтіндіоқиды,түсінді- реді,топта талқылайды. Рольге бөледі және оны сахналайды.. Қожанасыр және оның басынан өткен қызықты оқиғаларды біледі; Жақсы мен жаманды айыра біледі.Рольге бөледі және оны сахналайды. Сабақ бойынша не білетіндерін,нені білу керектігін кері байла- ныс парағына түсіреді.

 

Жаңа тәсілдер, Диалогтық оқыту.Топтық, жеке жұмыс (постер құрау)

 Блум таксономиясы бойынша деңгейлік сұрақтар.Түрткі болу, қайта бағыттау сұрақтары.

СТО «Алдын ала   болжау»,Венн диаграммсы, БКТЗО кестесі арқылы жұмыстану. Талантты жә- не дарынды балаларды оқы-

ту. Мәтінді сахналау, рольге ену

 

Талантты және дарынды оқушыларға кеңейтілген, дамытушы тапсырмалар, оқуда кедергісі бар оқушыларға «жақын даму аймағы» деңгейіндегі арнайы тапсырмалар

Оқытудың қиындықтарын анықтау

1.Өз-өзін бағалау (Сабақ қатысу деңгейін анықтау)

2.Талдау жинағы

(Сол жаққа өзің ізге көмектескен екі  нәрсені жазыңыз  және оң жаққа жұмысыңызға зиян келтірген (кедергі жасаған) екі  нәрсені жаздыру арқылы оқудағы қиындықтарын анықтау.

Оқулық,флипчарт, маркер,қосымша мәліметтер,  шәй жабдықтары (көрініске),  рефлексиялық парақ

Үлестірмелі қағаздар,бағалау парақтары,

4 1 Алдаркөсенің алдауы

Мақсаты: Аты аңызға айналған Алдаркөсе туралы қызықты оқиғаларын көріп,оған сиптама беру. Сараңдық пен жомарттықтың арасын ажырата білуге үйрету.

Оқиғаның әрі қарай қалай өрлейтінін болжай алады.Алдаркөсе деп аталуынын себебін түсіндіреді.Қожанасыр мен Алдаркөсенің  мінезін,іс-әрекетін салыстырады.Алдаркөсенің жағымды және жағымсыз жақтырын бөліп айта алады.Қазіргі заманғы  Алдаркөселерді мысалға келтіреді.Бүгінгі сабақтан өздеріне қорытынды жасай алады. Жаңа тәсілдер. Диалогтық оқыту.

Топтық, жеке жұмыс.Маршруттық картамен жұмыс

Төменгі және жоғарғы деңгейлі сұрақтар.Қайта бағыттау сұрақтары.Топтықзерттеушілік әңгіме.

«Ауызша болжау», Венн диаграммасы, «Алты қалпақ»,

«Миға шабуыл»

АКТ.Мультфильм қарау

 

Қабілеттері әртүрлі оқушы-ларға арналған деңгейлік тапсырмалар,

Маршруттық карта,

 1Топтық бағалау. (Блум таксономиясы бойынша деңгейлік сұрақтарды қою жіне жауап беруі; Сабақ қатысу дең- гейін анықтау;

Қосымша ізденуі;)

2. Ынталадыру ар-қылы бағалау

Оқулық.

Алдар көсенің мультфильмд-ер жинағы. ,

Маркер.Үлестңрмелі бағалау парақтары.

 

Орта мерзімдім жоспар   Математика 1-сынып

1.Оқытудың негізгі мақсаттары 2.Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер 3.Кедергілерді 4.Оқып үйренудің нәтижелері 5.Бағалау, соның ішінде оқу үшін бағалау 6.Барлығын қосқанда

/дарынды және таланты балалар, енжар/

7. Негізгі дереккөздер
  Негізгі мақсат: Тарау тақырыбының мағынасын ашуға, шешендік сөзді ауыз әдебиетінің түрі ретінде еске түсіре отырып, асыл сөздерге мән беруге, маңызын, идеясын ашуға мүмкіндік беру.
 

1

 

с

а

б

а

қ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тарауы: «Арналы бұлақ – асыл сөз» 1.Тақырыбы: «Шешендік сөз»

 

 

 

 

 

 

 

 

Ынтымақтастық атмосферасы

Топқа бөлу

(Реттік сандар)

1 топ «Бәйтерек»

2 топ «Ақ Орда

Топтық ереже құру

Қызығушылықты ояту»

АКТ-слайд

«Үш би»

Мәтінмен жұмыс

Топтық тапсырма:

Сергіту сәті

Постермен жұмыс

Ой қозғау

Кері байланыс

Рефлексия

Бағалау

 

 

 

 

 

 

 

Сөздік қорлары аз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Даудың шешімін шығарар кезде ойларын анық жеткізе алмады

 

 

Қарым – қатынастары жақсарды. Көңіл күйлері көтерілді.

 

Топтың ережесін өте жақсы деңгейде құрды

Топтың ережесіне бағынды

Мәнерлеп оқуға машықтанады, талдайды, өз ойын жеткізеді.

Ойлау қабілеттері, сөздік қоры, қиялының дамуына септігін тигізеді.

 

Топ басшыларының бағалау

 

 

Өзара бағалау

(критерий)

 

 

 

 

 

 

 

Жұмыстың барлық түрлеріне белсенді қатыстыру

 

Дарынды оқушыға билердің шешдік сөздерін нақшынына келтіріп мәнерлеп оқу

 

Енжар оқушы шешендік сөздердің жалғасын сурет арқылы ретімен

 

Интерактивті тақта, портрет, тірек – сызба диктафон т.б.

 

 

Үйге тапсырма: «Шешендік сөздер»

Хрестоматиядан оқу

 

 

 

 

 

2 сабақ Тақырыбы: «Даудың шешімі»

 «Талассаң, баған кетеді»

Мақсаты және күтетін нәтижелер: оқушылар даудың шешімі болатындығына толық  сене отырып, оның шешімін шығаруы керек,әділ шешім айту, әділ шешім шығару,

топта жұмыс істей білу, өз ойларын еркін айта білу Өмірдегі шындыққа көзқарасының қалыптасуына негіз дайындау.

Ынтымақтастық атмосферасы

«Сыйқырлы қобдиша» /

Топтарға бөлу

/шарлар бойынша/

Үй тапсырмасын

1.«Автор орындығы»

2.Көрініс көрсету

«ББҮ стратегиясы»

Сергіту сәті

Оқулықпен жұмыс

«Жигсо әдісі»

Қорытынды

«Түйіндеме» ойыны /білгенін сыныпқа айту/

Кері байланыс

Бағалау

 

Бойларындағы жаман қасиеттері жазу кезінде көп ойланды

 

 

 

 

 

 

 

 

Енжар оқушылардың сөздік қорлары аз болды, тақырыпты толық аша алмады

 

 

 

Өткен сабақ бойынша оқушылардың ауызша ойлануы,

мәтін бойынша даудың нақты жауабын шығару, шешімін табу, осы арқылы әділдікті шындықты, астарлы сөздердің мағынасын түсінеді

Критериялар жазылған парақшалар беру, сол арқылы топты бағалайды Дарынды

«Бала биге хат» жазады

Талантты оқушы

мәтін желісі бойынша сурет салады.

 

Енжар оқушы ұйымшылдық, бірлік туралы мақал-мәтел жазады.

Үлестірмелі парақшалар, стикерлер,
3 сабақ Тақырыбы:

Киелі жеті саны «Жеті байлық» , «Жеті ата»

 

Мақсаты және күтілетін нәтижелер:            Қазақ отбасындағы тәрбиенің ерекшелігі туралы қысқаша мағлұмат ала отырып,

Жеті ата, жеті байлық атты ұлағатты ұлттық ұғымдардан хабардар болады

 

Трениг. «Жылулық шеңбері»

Диалогтік оқыту

1.« Автор орындығы»

Кері байланыс

Ой шақыру

Диалогтік оқыту

Топқа бөлу

/жасырылған суреттер арқылы/

«Топтастыру»

Жоба жасау, оны қорғау

Оқулықпен жұмыс

1.Өлеңді оқып, мән жазбамен салыстыру

АКТ -Сергіту сәті

Жұптық тапсырма.

Деңгейлік тапсырма:

Эссе жазу

Бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үй тапсырмасын сұрау кезінде уақыт көптеу кетті

Қарым – қатынастары жақсарады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Алдын – ала берілген тапсырма бойынша мәліметтерді көп әкелді

 

Бағдаршам:

Қызыл, жасыл, сары

 

Өзара бағалау

Карточкадағы тапсырмаларды орындайды

 

Дарынды «Жеті байлық туралы эссе

Енжар оқушы

Отбасы жайлы сурет салу

Таланты оқушы өзінің жеті атасын жазу

Суреттер, бейне жазбалар

 

 

 

 

 

 

 

Жеті байлық» өлеңді жаттау

 

 

 

 

 

4 сабақ

 

 

Тақырыбы:

 «Ата айтады»

Өлең мазмұны мен идеясы арқылы қазақтың ұлттық салт-дәстүр,

әдет-ғұрпын өмірмен байланыстыра біледі, үлкендерді құрмет тұтады, ақылын ұғады.

 

Ынтымақтастық атмосферасы

«Арқадағы жазу»

Топқа бөлу Жануарлар мен жабайы аңдар

Үй жұмысы:

«Өрмекші торы»ойыны

Жаңа сабақ

Жоба құру, қорғау

/ АКТ- Сергіту сәті

Мағынаны тану.

Ой шақыру

Топтық жұмыс

«Ата айтады» , «Әже айтады» эссе

Рефлексия: 2 жұлдыз,1 тілек

Кері байланыс

Бағалау

 

 

 Қызығушылықты ояту еш кедергісіз қызықты өтті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар өз ойларын толық жеткізе алмады

 

Кері байланыс орнайды

 

Критерий арқылы бағалау

1.Өлеңді ұмытпай, қатесіз оқу

2.Өлеңді мәнерлеп оқуын бағалау

 

1.«Менің атам айтады» немесе «Менің апам айтады» деген тақырыптың

біріне эссе жазу

Енжар оқушы ата, әжесінің суретін салып, ол жайлы айтады

 

Флипчарт, интерактивті тақта, сызба т.б.

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *