Басы » Бастауыш сыныптар » Қозы.Қошақандар. 32-34 жаттығулар

Қозы.Қошақандар. 32-34 жаттығулар

МАңғыстау облысы

:Жаңаөзен қаласы
№15 орта мектеп
Мұғалімнің аты-жөні: Чуакбаева Рысгүл Киякбаевна
Тақырыбы:Қозы.Қошақандар. 32-34 жаттығулар

Мақсаты: 1.Оқушылардың төрт түлік туралы түсініктерін кеңейту. Қой,қошақандар өлеңінің

мазмұнын түсіндіру.

  1. Сабақта оқушылардың білім құштарлығын, байқағыштығын арттырып, ойлау

қабілеттерін, тіл байлығын дамыту;

3.Ұлттық салт-дәстүрді,тағам түрлерін қадірлеу, малды ұрмауға тәрбиелеу.

Түрі: аралас сабақ

Көрнекілігі:Оқулық,слайд,кестелер,суреттер

Әдіс –тәсілдері: ойын,түсіндіру,сұрақ-жауап

Барысы:      I.Ұйымдастыру (1-слайд)

Арайлап атқан таңға сәлем!

Шуағын шашқан күнге сәлем!

Жайнап өскен біздерге сәлем!

Білім –тәрбие берген

Ұстаздарым сіздерге сәлем!

I –топ. «Ботақан» (2-слайд)

II –топ . «Қошақан»

III –топ.  «Құлыншақ»

Әр топ өз ұрандарымен таныстырады.

1.Мен зор түлік түйемін             2.Қойдай жуас момынбыз                3.Жолға шықсан көлігің

Ойсылқара өсірген                      Қошақанбыз момақан                     Жапанда жүрсен серігің

Екі көзі танадай                              Шопаната түлегі                             Қамбарата өсірген

Екі өркеші баладай                        Қошақанбыз өзіміз                         Құлыншақпыз құндызбыз

Тостағандай көзіміз                                                                                Жылтылдаған жұлдызбыз

Ботақанбыз өзіміз.                                                                                  Құстай қанат қағамыз

II.Өткен сабақты пысықтау

,10 10 10
20 20 20

А) 3 топтан 2 оқушыдан «Ақ бұзау», «Сиыр» өлеңдерін мәнерлеп оқыту. (3-слайд)

Ә) «Бәйге» ойыны арқылы үй тапсырмасын қорытындылау. (4-слайд)

 

1.Төрт түлікті ата.                              4.Төрт түліктің пайдасы қандай?

2.Төрт түліктің пірлерін ата.            5.Жуан дауысты дыбыстарды ата.

3.Төлді қалай шақырады?                 6.Төрт түліктің топ атауларын ата.

Балалар біз қандай тарауды өтіп жатырмыз?

III.Жаңа сабақ (5-слайд)

Жақсы,балалар, осы төрт түлікке түйе, жылқы, қой,ешкі, сиыр жатады екен.Қазақ халқы ежелден мал баққан ел.Мал мінсе көлігі, ішсе сусыны, жесе тамағы, кисе киімі, тұтынса бұйымы, байлығы мен салтанаты болған.Қазақ елін малсыз елестету мүмкін емес.Сондықтан біз кейінгі ұрпақ ата дәстүрді сақтап қасиетті төрт түлікті, ұлтымыздың бай тәжірбиесін қадірлеуіміз керек .

-Сонымен балалар, малдарда төлдерін еркелетіп жақсы көреді екен.

Сендерді де аналарың осылай еркелете ме?

Қойдың маңыраған даусын тыңдату.

Ненің даусы?

Олай болса төрт түліктің бірі қозы,қошақандармен танысамыз.

Қой,Қозы туралы слайд бойынша түсіндіру.Қойды сипаттау

Қойдың төлі қозы.Атасы Шопаната.Оны « пұшайт-пұшайт»  деп шақырады.

Өлеңді жазған Жақан Смақов,Ж. Кәрбозин туралы түсіндіру.

Оқулықпен жұмыс.

А) «Қозы», «Қошақан» өлеңдерін мәнерлеп оқу.Мазмұнын қандай ұйқасқа жататынын түсіндіру. Неше шумақ ,неше жолдан құралғанын оқушылардан сұрау.Әр топтан өлеңді мәнерлеп оқыту.Тізбектей оқыту.

Дәптермен жұмыс. (6-слайд)

32-жаттығу.Әр топтағы сөздерден сөйлем құрап жазу.

1.Өріске,жайылды,мал.              Мал өріске жайылды.

2.Шөп,қозы,жеді.                       Қозы шөп жеді.

3.Ішті,құлын,су.                       Құлын су ішті.

4.Тасқа,лақ,секірді.                       Лақ тасқа секірді.

Сергіту сәті. «Қара жорға» биі.

34.Ауызша  «Лото» ойыны арқылы орындау.

Жазылуы:                            Айтылуы:

Құрық                                    құдұқ

Құдық                                    құрұқ

Құлын                                    құлұн

Ұршық                                   ұршұқ

Шұжық                                  шұжұқ

Шығармашылық тапсырма. (7-слайд)

І –топ.Төрт түліктің пайдасы туралы сурет салып,әңгімелеу.

ІІ –топ.Мақал-мәтелдер

ІІІ –топ.Тыйым сөздер.

Төрт  түліктің төлдерін «ажырата біл» ойыны арқылы табады.

ІҮ.Сабақты қорытындылау. «Сәйкестендіру тесті» бойынша.

І –топ.                                     ІІ –топ.                                                       ІІІ-топ

Жылқы              Лақ                                 Жылқы         Сексеката                   Түйе                  Мөңірейді

Түйе                   Бұзау                              Түйе               Ойсылқара               Жылқы              Кісінейді

Сиыр                  Қозы                              Сиыр              Қамбарата                 Сиыр                Маңырайды

Қой                   Бота                                Қой                 Зеңгібаба                    Қой                    Бақырады

Ешкі                   Құлын                            Ешкі                Шопаната                  Ешкі                  Боздайды

Бүгінгі сабақ ұнады ма?

Қандай өлеңмен таныстық?

Бағалау. Жеке-жеке және топты бағалау.

Үйге тапсырма. Қозы өлеңін жаттап келу.Қошақандар өлеңін мәнерлеп оқу. (8-слайд)

34-жаттығу.

Орнымыздан тұрайық

Үлкен шеңбер құрайық

Көріскенше күн жақсы

Сау-саламат болайық.

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *