Қысқа мерзімді жоспар Бекітемін:__________Л.А.Құрманова | |||||
Пәні: Сауат ашу | Мектеп № 10 ЖББОМ | ||||
Күні: 12.04.2017 жж
Класы:1 «В» |
Мұғалімнің аты- жөні: Салықбаева К.С.
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: | Біздің кафе.Буынға байланысты жаттығулар | ||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 1.1.4.1 Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау.
1.1.9.3 Сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау. 1.2.5.1.Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру.(мұғалімнің көмегімен) 1.3.8.1.Жазу жолын,жоларалық кеңістікті,жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап,әріп элемнттерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу |
||||
Оқу мақсаттары: | Барлық оқушылар орындай алады:. Тағам (көкөністер мен жеміс – жидектердің) атауларын біледі, ажырата алады. Әр түрлі сөйлем түрлерін жаза алады | ||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады. Берілген суреттегі жеміс немесе көкөністің атауларын біледі, аттарын жазады. | |||||
Кейбір оқушылар орындай алады. Сөздің буыннан тұратынын түсіне және сөздегі буын санын анықтай алады. | |||||
Тілдік мақсаттар | Түйінді.сөздер мен сөз тіркестері: | ||||
Сыныптағы диалог /жазылым үшін сай келетін тіл стилі: көкініс-овощи-. | |||||
– Талқылауға арналған сұрақтар? | |||||
Не себепті ….деп ойлайсыз? Көкіністен қандай тағамдар дайындауға болады? | |||||
Ишара:сергіту сәті | |||||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды үлкендерді сыйлауға үйрету, бір-біріне деген құрмет көрсетуіне,табиғатты аялай білуге тәрбиелеу. | ||||
Пәнаралық байланыстар | Музыка, дүниетану сабағы | ||||
АКТ қолдану дағдысы | Аудиожазба , таныстырылым. | ||||
Алдыңғы оқу | Біздің кафе.Буынға байланысты жаттығулар | ||||
Сабақ барысы | |||||
Сабақ кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |||
Сабақтың басы
|
Психологиялық дайындық.
Жарық болсын күніміз. Жарқын болсын үніміз, Елін сүйіп ер жетер Біз болашақ гүліміз. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Санамақтар | |||
Сабақтың ортасы
|
Айтылым: . (Ұ,МК) Жұмбақтар шешу
Жұмбақтың шешуін дұрыс тапқан оқушыға қол шапалақтап қошемет көрсету арқылы мадақтауды ұйымдастыру. Жаздай інге тығылып Жатқан қызыл түлкіні Әкелді әжем бір күні Сабағынан суырып (сәбіз) 2. Жер астында басы бар Жер үстінде шашы бар (қызылша) 3. 4. Көкпеңбек еді көктемде 5. Қызарды күз жеткенде (қызанақ) Аласа ғана бойы бар, Қабат – қабат тоны бар. (орамжапырақ)
Оқулықпен жұмыс 1-жаттығу.Суретке қара.Суретті әңгімелеу.Сұрақтарға жауап беру. —Қыздың үстел үстіне қойған көгіністеріне қарап,қандай тамақ дайындағалы тұрғанын айтып көр. (Т) Топпен жұмыс. Дифференциация Тапсырма. Барлық топқа көкініс муляждары беріледі. Көкіністерді буынға бөліп айту Оқулықпен жұмыс .2-жаттығу.Осы көкіністерден қандай тағам дайындауға болады? Топпен жұмыс. Дәптермен жұмыс. 3-жаттығу..Жұмбақты көшіріп жазып шешуін табу.Сұрақтарға жауап беру.
4-жаттығу.Өлеңдегі көгіністердің атын қойып оқу.Көкіністерді буынға бөліп дәптерге және тақтаға жазу
5-жаттығу.Сөйлемдерді көшіріп жазу |
Көкіністермен жемістердің муляждары, себет
презентация
Оқулықпен жұмыс |
|||
Ишара | Сергіту сәті. | Бейнежазба | |||
(ОТ) Қайсысы қайда өседі?Сызықпен қосып көрсет. | Дәптермен жұмыс | ||||
Сабақтың соңы
|
Кері байланыс. «Көкіністер»
Қияр –жасыл түсіндім Қауын –сары түс әлі толық түсінбедім Қызанақ – қызыл түсінбедім |
||||
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
|
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. | Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) | Музыка, дүниетану сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||
Рефлексия | |||||
Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге? | |||||
[bws_related_posts]